Tohina Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pitää pikkuhiljaa kehitellä jotain evästsydeemiä duunipaikalle. Ensi viikosta alkaen teen kaikki työt ihan virallisella duunipaikalla ja koti jää vain kotijuttuja varten.
Mitä hittoa sitä vois viedä mukanaan paikkaan jossa ei ole jääkaappia eikä mikroa?!
(oon aivan liian laiska lähteäkseni johonkin muualle syömään, ainakaan päivittäin)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Mitä hittoa sitä vois viedä mukanaan paikkaan jossa ei ole jääkaappia eikä mikroa?!
Castronautti
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mitä hittoa sitä vois viedä mukanaan paikkaan jossa ei ole jääkaappia eikä mikroa?!
Castronautti
Se on vähän hankala syötävä ;)

Mä ajattelin omena-appelsiini-porkkana-linjaa :D
ninnithequeen

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vitun hienoo. Just ku oli saamassa taloutta balanssiin, isännän töistä tuli kivaa infoo. Vitun vittu.
Stevie Ray

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

bliss kirjoitti:ä ajattelin omena-appelsiini-porkkana-linjaa :D
tonnikalaa, ananasta, papuja....
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Se on vähän hankala syötävä ;)
No vähän typottelin. Tarkoitin siis Gastronauttia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Vitun hienoo. Just ku oli saamassa taloutta balanssiin, isännän töistä tuli kivaa infoo. Vitun vittu.
Työt loppuu?
bliss

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Tarkoitin siis Gastronauttia.
Tuo on kyl varteenotettava vaihtoehto Ison Nälän päiviin.

Ekat viikot duunipaikalla menee varsin fyysisen työn merkeissä. 4 vuotta äijähallinnassa ollut toimisto on karseessa kunnossa. Muuttolaatikoitakaan ei ole purettu :?

edit: Gastronautin toimituskulut duunipaikalle 12,80 €. Melko paljon :shock:
ninnithequeen

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vitun hienoo. Just ku oli saamassa taloutta balanssiin, isännän töistä tuli kivaa infoo. Vitun vittu.
Työt loppuu?
No ei ihan heti. Palkkaturva kutsuu enivei...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Gastronautin toimituskulut duunipaikalle 12,80 €. Melko paljon :shock:
Parissa minuutissa sain huomiseksi jo 8 henkilöä Beefy kingin tilaukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:
bliss kirjoitti:Gastronautin toimituskulut duunipaikalle 12,80 €. Melko paljon :shock:
Parissa minuutissa sain huomiseksi jo 8 henkilöä Beefy kingin tilaukseen.
Meillä on yksi työntekijä... :roll:
sanctus

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Selaillessani kovalevylle tallennettuja valokuvia, löysin pari kuvaa, joissa on epäilyttävästi palstalaisten näköisiä ihmisiä. Olisikohan toisessa Niba verkkopaidassa ja toisessa manala ja kissa - Musta kissa.
1108

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Ituja (mung/mungopapuja), kananmunia ja tummaa kuitukunkkua kera juuston ja vähärasvaisen kinkun.
Eeeeehehehehheheeee!

Ituhippi!
Stinky

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Väsymys helpottaa ja hammaslääkärillä käynti oli kivuton. Reikiä 0 :]
Pari tuntia kun vielä jaksais niin pääsis himaan päiväunille. Mun on vähän pakko hehkuttaa mun työkamuja. Yhen hepun nakitin eilen siihen, että se haki mut aamulla duuniin ja toisen hepun nakitin heittään mut töiden jälkeen himaan. Muruja, ihan parhaita :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jiihaa, vakuutusyhtiö antoi maksusitoumuksen magneettiin, joten polvea kuvaamaan mars. Käytän kuitenkin hetken mainostamiseen ja totean, että If on anaalista ja Tapiola jyrää.

Vitun If ei hyväksynyt aikaisemmin vammautumattoman polven magneettikuvan korvaamista ilman valitusvaihetta vuonna 2004, vaikka päälleni ajoi auto. Tapiola antoi maksusitoumuksen äsken, vaikka samasta polvesta oli jo korjattu ristiside. If on perseestä, If on perseestä, If on perseestä ja jos ette ymmärtäneet, niin If on perseestä eli PERSEESTÄ.

Vittu että se If on perseestä, niin perseestä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele! Entinen duunikaveri heitti työtarjouksen nykyisestä firmastaan. Karsea duuni, mutta palkka nousisi helvetisti.

On vähän tutina vaihtaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Torstain junppa suoritettu. 4 tuntia leppiä nurin ja pinoihin. Huomenna uudestaan. Ja lauantaina jos kroppa vielä kykenee. Sunnuntain voiskin askarrellapaskarrella kotona.

Nyt saunaa, sapuskaa ja ostamaan KUNNOLLISET tukkisakset.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Voi hyvänen. Tulin kotiin puoli kuudelta aamulla enkä väsyneenä jaksanut meikkejä kuuratessa enää etsiä kunnon huulirasvaa. Nappasin jonkun lehden mukana tulleen näytteen Blistexia, sudin huuleni sillä ja kellahdin sänkyyn. Heräilin puoli kolmen pintaan ja huomasin näyttäväni pusukalalta. Botox-vaikutelma on kiistämätön, en ilkeä liikkua edes kauppaan näin turvonnein imuttimin.

Outoihin allergioihin voi siis lisätä Ambilanin ja mustan väriaineen lisäksi Blistexin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Onslow

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Melnais kirjoitti:turvonnein imuttimin.

Kympistä vetoa niin ukkos haluaa suikkarin illalla!
MGandhi

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
Melnais kirjoitti:turvonnein imuttimin.

Kympistä vetoa niin ukkos haluaa suikkarin illalla!
Jäbä on selkeesti uhmapeluri! Lisää kertoimia negaatiolla: "Kympistä vetoa niin ukkos ei halua suikkaria tänä iltana!"
Onslow

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:
Jäbä on selkeesti uhmapeluri!


No aatteles ny. Sehan on kuin vierasta sais, kun on oikein PYH!

Penis
Ystävälliset
Huulet
MGandhi

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:No aatteles ny. Sehan on kuin vierasta sais, kun on oikein PYH!
No sehän nyt on sanomattakin selvää. Lähinnä otinkin kantaa tähän rohkeaan vedonlyöntiisi. Koitin olla hauska. Epäonnistuin.

Lauantaina onkin muuten eräs tärkeä globaali juhlapäivä: http://steakandbj.com/v2/.
Viimeksi muokannut MGandhi, 12.03.2009 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Melkosta säkenöintiä täällä taas... ;) Mullakin on Blistex-algeeria!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ja mun tekis mieli koklata onko mulla! Jos ei niin syön päärynöitä saavuttaakseni PYH-tilan.

Riemuistin ryyppäjäisistä liian aikasin. Huono äiti oon kun unohdin sovitun kahdenkeskisen viikonlopun pikkulikan kanssa... Miehet lähtee mökille ja me... Leikitään Bratz-nukeilla. Juotan ne känniin.

Plaah.
1108

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi pojat, palkka nousi näemmä 96sent/h (mulkaisin tilinauhaa). Mitä mä näillä kaikilla senteillä oikein teen!??!?!?!?!?!
Vastaa Viestiin