Perjantai 13. päivä osa 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja milli »

Mun perse jaksaa aiheuttaa hauskoja juttuja.

Äsken varsin keskittyneesti tutkin tulostuslistoja, avokki hiipi taakse ja huusi pöö. Koska säikyn hyvin herkästi, kiljahdin ja pompahdin ilmaan, seurauksena vihlova kipu takalistossa... :D Mussa on niin mennyt takuu umpeen, onnee vaan avokille :P
SikaMika

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

milli kirjoitti:Mun perse jaksaa aiheuttaa hauskoja juttuja.

Äsken varsin keskittyneesti tutkin tulostuslistoja, avokki hiipi taakse ja huusi pöö. Koska säikyn hyvin herkästi, kiljahdin ja pompahdin ilmaan, seurauksena vihlova kipu takalistossa
En tiedä mitä olet syönyt/vetänyt, mutta kakan koostumus ei kuulosta terveelliseltä jos sen päälle istuminen vihloo.

Joo, töissä olin. Koti-ilta edessä, kivaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kummitytön kanssa askarreltu, paistettu+syöty räiskäleitä, leikitty hippaa, oltu piilosilla ja äsken vielä laitettiin banaanin ja appelsiinin paloja iltapalaksi. Taitaa likka olla valmis nukkumaan kunhan tulee saunasta. :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nonni! Uusi kokolasinen saunanovi paikoillaan ja ehjänä.
Nyt kelpaa.
nastamuumio

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

:doh: Unohdin sen insinöörinhalauspäivän! Ja konsernin insinööriosastokin olis ollut saatavilla! :doh: vielä toisenkin kerran! (Oon siis edelleenkin töissä enkä saanut potkuja.)
prosessi

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti::doh: Unohdin sen insinöörinhalauspäivän! Ja konsernin insinööriosastokin olis ollut saatavilla! :doh: vielä toisenkin kerran! (Oon siis edelleenkin töissä enkä saanut potkuja.)
Pidä sellainen ensi viikolla ja väitä erehtyneesi päivämäärästä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuossa viikko sitten tuli flässiä Lahdentiellä. 80:n tie ja täynnä telkänpönttöjä Lammi-Tre väli. Koko ajan keskityin, etten pimeällä autiolla tiellä ajaisi yli limitsien. Vittu Pälkäneellä välähti. Kuulin sitten tänään, että oli tullut sitten viime tyhjennyksen 1200 flässiä samasta pöntöstä - olivat vahingossa kalibroineet mittarin sakottamaan 70 tien mukaisesti :lol: ...huh!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Pidä sellainen ensi viikolla ja väitä erehtyneesi päivämäärästä.
Ens viikolla on Halaa kirjanpidon assistenttia -päivä.
prosessi

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Pidä sellainen ensi viikolla ja väitä erehtyneesi päivämäärästä.
Ens viikolla on Halaa kirjanpidon assistenttia -päivä.
:D Ja viisi arkipäivää...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Kerro nyt mitä se palaveri siellä johtajan huoneessa koski??
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vesper kirjoitti:^^ Kerro nyt mitä se palaveri siellä johtajan huoneessa koski??
No ei oikeestaan mitään, kyselivät vaan, miten olen viihtynyt ja mitä hommia niin kuin teen siellä ja onko hommia riittävästi ja noita, mitä olen läheisempien tahojen kanssa jutellut ennenkin siellä, että kuun kaks ekaa viikkoa hommia kyllä on, mutta kaks vikaa niitä pitää sitten just kiertää kinuamassa joka kirjanpitäjältä erikseen, ja sitten pohdittiin johtajan kanssa, että onko niitä hommia niin paljon, että mun työsuhdetta kannattaisi jatkaa kesän yli vai ei, kun se nyt loppuisi huhtikuun loppuun, ja oltiin kaikki sitä mieltä, että nykyinen meno ei oikein ole järkevää firman eikä minun kannalta ja niin päin pois. Pientä puhuttelunomaista käytöstä siinä oli, mutta mikään ei siltä iskulta muuttunut mihinkään eikä työsuhdetta katkastu tai lyhennetty siitä, mitä aiemmin on kirjallisesti sovittu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Me lähdetään huomenna Turkuun :oops:
Ja nyt jo ilmoitat? J on odottanut huomista kuin kuuta taivaalle :(
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Fcuk

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

En ymmärrä vittu, gmail / blogger ei päästä mua sisään, joku on vieny salasanani! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääääääääääääääääääääÄÄÄÄ! Panic panic panic!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:En ymmärrä vittu, gmail / blogger ei päästä mua sisään, joku on vieny salasanani! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääääääääääääääääääääÄÄÄÄ! Panic panic panic!
Mähmäri! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin