Perjantai 13. päivä osa 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mikähän tänään mene pieleen?
Paras päivä ikinä.
Mulli75

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Uhmasin tätä päivää ajamalla pyörällä ilman pyöräilykypärää töihin.

Kavereita tietenkin varoittelin ko. päivästä joka ei voi tuoda huonoa onnea minulle.
milli

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja milli »

Toivottavasti ei mene mikään pieleen.

Iiich, tänään olisi vielä töitä tehtävänä ihan hirveästi. Illalla olisi ohjelmassa kuiteskin laatuajan viettämistä avokin kanssa, saunomista grillaamista .. ja vähän siideriä ja olutta.. hmm..
Dumis

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hyämentä. Lakko eli toimintapäivä, pitää antaa signaalia työnantajalle että sanelupolitiikka yt-neuvotteluissa ei ole hyvästä.
daddykillkill

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Harvemmin tulee höylättyä visaa 1500 eurolla ennen aamiaista :oops:
1108

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kristus, turskahti aamukahvit näytölle:



Aivan loistava.
Onslow

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti:Kristus, turskahti aamukahvit näytölle:

Aivan loistava.
LolleroPollero!!!! Aivan huippuhyvä!
bedlam

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:Kristus, turskahti aamukahvit näytölle:
En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja onhan tosta se Finnair-juttukin. Nauratti kyllä niin että meinasin pissiä housuun :D Tai siis hameeseen.

Tänään aion spinnata, joskin houkuttais ihan pirusti painua Veikolle shoppaamaan, siellä olis sopivassa halvennuksessa mulle navi, pyykkäri ja kakkostelkku makkariin... Yritän pidättäytyä!

Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En mää pystyny kattomaan. Tottunut jo, että tuossa samassa pätkässä X360-fani Hitler kiroaa milloin mitäkin oikkua tai Pleikkaripeliä. Viimeksi Killzonen Sony-yksinoikeutta. Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
Hyvä pätkä oli, mutta ei noitten katsominen vähentänyt kohtauksen tehoa oikeassa elokuvassa.

"Minulle on valehdeltu" ja silleen.
Mä tykkäsin tuosta leffasta kanssa. Bruno Ganz tekee hienon pääroolin. Paljon uskottavampi Hitler, kuin "Operaatio Valkyrian" riippuviiksi.
Onslow

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bedlam kirjoitti: Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
No ei se haittaa. Mä voin paljastaa sulle juonen. Eka on niinku sota, sit saksa häviää sodan ja lopuksi Hitler kuolee.

Nyt sun ei enää tartte kattoa sitä!
bedlam

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onslow kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Valitettavasti tuo leffakin on näkemättä, pystyykö tuota enää repeilemättä katsomaankaan.
No ei se haittaa. Mä voin paljastaa sulle juonen. Eka on niinku sota, sit saksa häviää sodan ja lopuksi Hitler kuolee.

Nyt sun ei enää tartte kattoa sitä!
Kiitti vitusti!
Onslow

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti:Paljon uskottavampi Hitler, kuin "Operaatio Valkyrian" riippuviiksi.
Entäs Begbie The rise of the evelissä? Itse pidin Carlylen suoritusta melkoisen huikeana, ja itse elokuvaakin parempana.
Duck

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sählystä tultu, nyt töitä sit. Vähän päätä jomottaa, alko jo eilen. Taitaa olla joku lihassolmu niska-hartiaseudulla. Hitaasti löystyvät moiset. Joku thai-shiatsubeibi kireässä kumipuvussa vois helpottaa tilannetta.
daddykillkill

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:Entäs Begbie The rise of the evelissä? Itse pidin Carlylen suoritusta melkoisen huikeana, ja itse elokuvaakin parempana.
Carlyle naulaa kyllä roolinsa mainiosti. En kuitenkaan vertailisi näitä, koska molemmat kertovat käytännöllisesti katsoen eri miehestä. 1930-luvun Ahkera Aatu on kaikin puolin eri jäpikäs kuin se tärisevä hermoraunio joka päätti päivänsä Valtakunnankanslian kellarissa vuosikymmen myöhemmin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Wow - supermakee linkki :P Näinollen pojastani tulee nero, kun 8,5kk ikäisenä JOUTUI hoitoon.
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:Kristus, turskahti aamukahvit näytölle:

Aivan loistava.

LOL! Tää olikin pitkästä aikaa hauska tämän sarjan pätkä. Tosin muutama urpo 'suomennos' jostain vitun pitkävedoista ja canesten-puikoista ois voinut jättää tekemättä.
Stinky

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tänään on tyttöjen ilta! Ekaks syömään, sit saunaan ja sit taas syödään. Vähän hiustenvärjäystä ja kestovärin laittamista ripsiin ja kulmiin. Baariin lähetään jos huvittaa. Voi olla että sohva vie voiton. Olispa kello jo 16.00, odottavan aika on liian pitkä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vesper kirjoitti:Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
Hitto! Mulla yleensä elämättömällä on just huomenna kaikenlaista ohjelman tynkää. Tuonne ois kiva päästä, yksin en olisi viitsinyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
daddykillkill

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
Harmi etten ole kaupungissa. Tuo olisi ollut varmaan mielenkiintoinen jutska. Hetken kyllä kelasin tuosta nimestä, että onko Miami Ink -franchise laajentunut jo Suomeenkin ??
Onslow

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Onslow »

On tää niin tätä. Just tuli tonni bonareita tilille ja suunnittelin uuden haulikon ostamista, niin eiköhän just tippunut postilaatikosta 688 euron autoverolappu. Elämä on, taas :evil:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Tänään alkais Hki International Tattoo Convention eli siis Hki Ink. Lähtiskös joku huomenna suraks?
Ei hölmömpi vaihtoehto viikonlopun viettoon, tarttis vain olla joku kaitsija ettei tule hankittua "heräteostoksia".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
isohaara

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Töttöröö, perjantaikolmastoista ja vapaapäivä! Ehkä tosa yhden kieppeillä laitan jo housut jalkaan.

Varmistui myös loppusijoituspaikka länsisuomessa; myymäläpäälliköks Raisioon. :o
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

isohaara kirjoitti:Varmistui myös loppusijoituspaikka länsisuomessa; myymäläpäälliköks Raisioon. :o
Pitäiskö tässä nyt onnitella positiosta vain esittää surunvalittelut sijainnista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:Elämä on, taas :evil:
Mitäs jos ostat sen haulikon kuitenkin ja käyt "näyttämässä" sitä AKE:ssa? Ilahtuisivat varmaan :D
Vastaa Viestiin