Perjantai 13. päivä osa 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
isohaara

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bluntly kirjoitti:Pitäiskö tässä nyt onnitella positiosta vain esittää surunvalittelut sijainnista?
Ei kuulemma ole sijainti huonoimmasta päästä - en tietty Raisioon joudu asumaan. :P Duunipaikkana onneksi kuitenkin rauhallisempi kuin täällä firman johtoryhmän valvovien silmien alla, saa keskittyä rauhassa työntekoon.

Harmittaa vaan pahemman puoliskon kannustava asenne; ensireaktio oli lähinnä katkera, joutui tietty itse ottamaan (melko pienen) peruutusaskeleen asemassaan siirron myötä, mutta silti.
Miksi aina täytyy löytää joka uutisesta se huonoin puoli!?!? :evil:
Rouva Pupu

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kuinka vitun kauan tässä pitää vielä odottaa että pääsee panemaan, saatanan pakkoselibaatti. Tulen näköjään kovin aggreksi kun en saa pippelikiintiötä täyteen.
Onslow

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuinka vitun kauan tässä pitää vielä odottaa että pääsee panemaan, saatanan pakkoselibaatti. Tulen näköjään kovin aggreksi kun en saa pippelikiintiötä täyteen.
Perseeseen!


Fcuk

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuinka vitun kauan tässä pitää vielä odottaa että pääsee panemaan, saatanan pakkoselibaatti. Tulen näköjään kovin aggreksi kun en saa pippelikiintiötä täyteen.
Koskas on jälkitarkastus? :D
1108

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Poikkesin äsken Lielahden Starkilla ja törmäsin huvittavaan näkyyn, blondattu hyypiö valkoisessa tuulipuvussa toilaili keskellä tietä aivan helvetillisessä kännissä päkki Sandelsia kainalossa ja yksi avattu kourassa ja huusi aivan saatanasti jotakin mistä ei saanut selvää. Ainoa minkä ymmärsin huudosta oli "Mervi...perkele".

Kyllä, oli se, kaikkien aikojen mäkihyppääjä vailla vertaa itse Nykäsen Matti. Perse kun en tajunnut napata kuvaa.
Rouva Pupu

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Kuinka vitun kauan tässä pitää vielä odottaa että pääsee panemaan, saatanan pakkoselibaatti. Tulen näköjään kovin aggreksi kun en saa pippelikiintiötä täyteen.
Koskas on jälkitarkastus? :D
OMG, vasta kuukauden (KUUKAUDEN) päästä. Ei mua ole tämmöseen suunniteltu, viimeksi vuonna 2005 oli se viikon selibaatti, josta kunnialla suoriuduttiin epäilyistä huolimatta. No, onneksi on suklaata. Ei pääse painokaan järkyttäviä määriä tippumaan. Raskaus ja synnytys hoikistaa!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:"Mervi...perkele".
Lollero. Ei taida Masan suoli tykätä, just mielestäin luin et olis jotain suolionkelmaa äijällä.
bliss

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!11
:shock: ???
Onslow

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti:Poikkesin äsken Lielahden Starkilla
Ja mä ajattelin pian käydä K-raudassa hakemmassa rappuusiin maalia, kaupasta kaljaa ja tupakkaa ja huomenna taas soi tango delirium.

On muuten melkoisen tarttuva kertosäe. Aamulla herätessä tulee het mieleen kylmä kalkkuna.


Stevie Ray

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

No niin hei! Se on nyt perjantai! Miksei täällä ole normaalia perjantai läppää? Sellaista erittäin väsynyttä nus nus -juttua. Niin kuin yleensä raskaan viikon jälkeen? Alatteko TE olla vanhoja? Liian vanhoja? Vakiintuneita? Kalkkiksia?
milli

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja milli »

Sadistiset vanhemmat, soittivat ja ilmoittivat, että pitää katsoa Saariselän webbisivuja.. sieltä ne vilkutteli mulle. Hajottaa, kun ei pääse liikkumaan ... ja oon kade kun vanhukset vetää murtsikkaa Saariselällä. Ei sentään tänään ollut sininen pilvetön taivas, HAH!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Liian vanhoja? Vakiintuneita? Kalkkiksia?
Ollaan ootettu sua, kato muuten puuttuu kemia, jynöy :jouden:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuinka vitun kauan tässä pitää vielä odottaa että pääsee panemaan, saatanan pakkoselibaatti. Tulen näköjään kovin aggreksi kun en saa pippelikiintiötä täyteen.
2,5vk... :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Haluaisin kyllä painottaa Stevielle, että olen tänään maininnut ainakin kahdessa viestissä panemisen ja peiton heiluttamisen. Niin, että missäs sun osuus viipyy tästä perjantain erotiikasta?
Rouva Pupu

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elppis kirjoitti: 2,5vk... :oops:
Olisin ollut valmis jo heti kotiuduttua, mutta mulla on edelleen "menkat", silloin ei liene suositeltavaa sutaista? Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Stevie Ray

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Ollaan ootettu sua, kato muuten puuttuu kemia, jynöy :jouden:
No jos mä lähtisin sun kanssa tatskamessuille, niin voi olla, ja olisi, että sä narttu joutuisit tekemään toisen rundin sinne jonkun muun frendin kanssa. Siis jos haluaisit niitä kuviakin nähdä. Ja mullahan on nyt semivapaa viikonloppu!
milli

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja milli »

^^ I feel your pain... Pakkoselibaattia täälläkin.. onneksi oltiin innovatiivisia, ja avokki ei joudu kärvistelemään ilman.
Fcuk

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: 2,5vk... :oops:
Olisin ollut valmis jo heti kotiuduttua, mutta mulla on edelleen "menkat", silloin ei liene suositeltavaa sutaista? Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Mä en ottanu mitään riskejä sillä ajalla mut sen muistan, että tuore isi joutu kyllä elämään näpit klitoriksessa... "Orkut tyhjentää mut kulta nopeemmin!" - ja niinhän se menikin. Jännästi vaan se iso panetus katos (väsyn kasvaessa) ja lopulta seksittömimmät ajat alko just sillä hetkellä mitä hetkeä sä nyt odottelet. Ei piruja mutta. :wink:

edit: Noin ekalla kerralla, tokallapa halut katos ihan muusta. Sellasii ei kande muistella täs. :p
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: 2,5vk... :oops:
Olisin ollut valmis jo heti kotiuduttua, mutta mulla on edelleen "menkat", silloin ei liene suositeltavaa sutaista? Näin olen antanut itseni ymmärtää.
17 päivää synnytyksestä loppui vuoto ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mulla on jo college-puvun housut jalassa, tiskattu ja pyykätty... ja syöty kaksi aamupalaa, pitäs pieni lounas vetästä huiviin ja lähteä kauppaan.

Koko viikon selibaatti taas ollut ja täällä puhutaan vaan panemisesta, kiitti letuist!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Koko viikon selibaatti taas ollut ja täällä puhutaan vaan panemisesta, kiitti letuist!
No älä itke, iso vauva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:Alatteko TE olla vanhoja? Liian vanhoja? Vakiintuneita? Kalkkiksia?
No en saatana. Koko päivä kiemurreltu tuolissa kun panettaa niin ***keleesti. Tänä iltana tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun poika on saatu nukkumaan...

... ja loppuyö meneekin mukavasti, kun sitä yrittää saada uudelleen nukkumaan.
Stevie Ray

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:... ja loppuyö meneekin mukavasti, kun sitä yrittää saada uudelleen nukkumaan.
Voit ajatella, että "no mut oli se sen arvoista!". Ja nukkua seuraavana päivänä päikkärit, niin kuin kunnon ikämiehen kuuluu ;)
1108

Re: Perjantai 13. päivä osa 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onko pakko puhua vuotavista vituista?
Tulee pian traumoja, sano.
Vastaa Viestiin