Heitä homo voltti -lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En tiedä onko tällaista, mutta ainakin tulisi olla.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pistin vielä toisenkin ja kahdella kierteellä taittaen. Vaikeuskerroin 3,8. Poudiumi kutsuu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Palasin just himaan leffasta. Toisaalta ajanhukkaa, toisaalta ei. Ja huomenna taas duuniin, nyt pitää suorittaa nukunta jotta suoriudun hommeleista huomennakin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Duck kirjoitti:Palasin just himaan leffasta. Toisaalta ajanhukkaa, toisaalta ei.
Elokuva oli paska, mutta piNppi kostea ja kuuma?
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Riemumieli kirjoitti:Elokuva oli paska, mutta piNppi kostea ja kuuma?
Toisinpäin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Duck kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Elokuva oli paska, mutta piNppi kostea ja kuuma?
Toisinpäin.
Mikä oli tämä elokuvataiteen merkkiteos, joka jätti varjoonsa suuren ja mahtavan piNpin?
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kaliforniassa on perkeleen kylma, merisaukkoja ja merinorsuja.
ninnithequeen

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Kade enivei.

Pitääkö la-aamuna herätä näin aikasin, häh??? Noh, kahvia koneeseen. Suaattaapi olla että tulee vieraita itäisestä Helsingistä tänään. Pitää siis kai siivota.
Stevie Ray

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Pitää, kun tullaan 6.30 hieromaan poskea poskeen ja sanotaan, että "sulla on piikkejä, yök".
Stevie Ray

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Ai niin. Ja musta Kalifornia on paska maa!!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahans, loma-TJ 1. Kauden vika säbäpeli parin tunnin päästä sopivasti työajalla. Olen tässä miettinyt, kun säbä ja futsal tippuu talven mukana kuvioista, josko jaksaisi taas mennä aladivariin pelaan futista...en ole vielä päättänyt. Viekö se pieni muksu sitten kaiken ajan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fcuk

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä rakastan Kaliforniaa! Mut enemmän stadia. Voi kun täällä on kaunis aamu. :h:

Teen ninnit ja meen pesee pyykkiä! Tarhaton Pikkukakkos-aamu, muksua ei sovi häiritä.
bliss

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Viekö se pieni muksu sitten kaiken ajan?
Vie se.

Onpa outoa kun pikkuäijä ei ole kotona. Täällä on liian hiljaista.
milli

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Vielä tovi töitä...
tänään täytyy sitten palata takaisin kotiin, voi mälsä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Vie se.
:cry: ...Jos en kävis reeneissä, pelit ois kerran viikossa. Nää on pahoja. Kun mulla on voimakas kilpailuvietti, pakko oksentaa se jonnekin, ettei hajoo polla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Vie se.
:cry: ...Jos en kävis reeneissä, pelit ois kerran viikossa. Nää on pahoja. Kun mulla on voimakas kilpailuvietti, pakko oksentaa se jonnekin, ettei hajoo polla.
Jos nyt eka kunnon isän tapaan kattelet mitä se pikkuihminen tuo tullessaan ja jääkö aikaa (ja jääkö sen natiaisen äidille sitä sitten kans) ja päätät vasta sen jälkeen. Pysyy niinq rauha maassa paremmin :)

Ja voi muuten olla, että et edes sitten halua olla pois kotoa kovin paljon ylimääräistä duunin lisäksi ;)
Stevie Ray

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Viekö se pieni muksu sitten kaiken ajan?
Vie se.
Ei vie, jos perheessä menot pystytään sovittelemaan. Meidän perheessä molemmat harrastaa aktiivisesti. Yhteistä aikaa ei tietenkään jää...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Ja voi muuten olla, että et edes sitten halua olla pois kotoa kovin paljon ylimääräistä duunin lisäksi ;)
En kai mä osaa tommosta miettiä 8) Ei mulla ole vielä tunnesidettä, junous. Mut joo, täytyy jatkaa märehtimistä, valmentaja vaan kyselly pariin otteeseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Ota asia puheeksi rouvan kanssa, niinq kysäiset että mitä mieltä se asiasta on.
Jos naama menee mutrulle ja tulee kolmen päivän hiljaisuus, jätä futikset väliin :)
Stevie Ray

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Joku lukiolainen hoitamaan tumppia sillä välin, kun molemmat olette omissa menoissa. 5 egee tunti. Ei paha. Problem solved ja voitte sitten iltasella vähän hoitaa parisuhdettakin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Jos naama menee mutrulle ja tulee kolmen päivän hiljaisuus, jätä futikset väliin :)
Se on samaa mieltä kuin sä. Ihan samaa mieltä. Hokee mantraansa, että lapsi vie kaiken ajan. Ja nettipokeri on sekin helvetistä, ei sovi lapsiperheen arkeen. Selkee salaliitto 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pyykit pyörii jo! Ihan mälsää, kukaan ei lähde mun kanssa messuille :/ Täytyy sitten vissiin panostaa astetta enemmän ja etsiä se sura sieltä. Perkele.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Se on samaa mieltä kuin sä. Ihan samaa mieltä. Hokee mantraansa, että lapsi vie kaiken ajan. Ja nettipokeri on sekin helvetistä, ei sovi lapsiperheen arkeen. Selkee salaliitto 8)
Mä oon kyllä vähän huono vastaamaan tosta ajankäytöstä kun oon hoitanu koko homman ihan yksin - tokihan se silloin vie kaiken ajan. En osaa niinq kuvitella että olis joku muu tekemässä näitä päivittäisiä juttuja.
Onhan se tietty järjestelykysymys eikä sitä toisaalta voi tietää ennenku ipana on syntynyt ja vähän aikaa ollu sekoittamassa teidän elämää :D
Jutun ongelma voi teillä ollakin siinä, että sun asenne on vähän MinäMinäMinä omien harrastuksies suhteen, ainakin täältä lukiessa...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä en oikeen hiffaa tota harrasteongelmaa. Eiks oo niin että jos toinen hoitaa lasta kotona = työtä, ja toinen menee päivisin töihin = työtä, niin sitten iltasin voidaan jakaa tota homma fifti-sixti? Ja ne kodinhoidolliset hommat edelleen puoliks. Ja valvomiset sitten annettujen tekijöiden mukaan.

Jään odottamaan Helppohan se on täältä huudella kun ei oo lapsia-korttia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta kaikki. Duunipäivä tänäänkin siis.
Riemumieli kirjoitti:Mikä oli tämä elokuvataiteen merkkiteos, joka jätti varjoonsa suuren ja mahtavan piNpin?
Watchmen toiseen kertaan.
Stevie Ray kirjoitti:Ja musta Kalifornia on paska maa!!
Onko valkoinen Kalifornia yhtään sen parempi? Tai keltainen?
Viimeksi muokannut Duck, 14.03.2009 8:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin