Heitä homo voltti -lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stevie Ray

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Mä en oikeen hiffaa tota harrasteongelmaa. Eiks oo niin että jos toinen hoitaa lasta kotona = työtä, ja toinen menee päivisin töihin = työtä, niin sitten iltasin voidaan jakaa tota homma fifti-sixti? Ja ne kodinhoidolliset hommat edelleen puoliks. Ja valvomiset sitten annettujen tekijöiden mukaan.

Jään odottamaan Helppohan se on täältä huudella kun ei oo lapsia-korttia.
Ihan täysin sovittavissa olevia juttuja kun molemmat vain asennoituvat niin. Ei se mitään rakettitiedettä ole. Se, että ei pääse purkautumaan, on kuin asettaisi aikapommin tikittämään. Ja se laukeaa - takuu varmasti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:MinäMinäMinä omien harrastuksies suhteen, ainakin täältä lukiessa...
Ei mulla oikeasti harrastuksia ole kovin paljoa, siis sellaisia aikaa vieviä, kuten kalastus tai sukellus 8) Mutta tässä on taustalla varmasti tulevan äidin inhimillinen huoli siitä, että perhe-elämä rullaisi ainakin alussa jouhevasti ja vastuu jakaantuisi. Itse en oikein osaa stressata tästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Ja se laukeaa - takuu varmasti.
Tää olis kyllä mahtavaa. *haaveilee*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Tää olis kyllä mahtavaa. *haaveilee*
*Piiskaa*

Ja vielä sen sanon, että ei se lapsi koko ajan omia vanhempiaan tarvitse. Ei se siitä rikki mene, jos se jossain yökyläilee säännöllisesti ja jos sitä joku muu hoitaa säännöllisesti. Ei saa tehdä helposta asiasta liian vaikeaa. Nyt olen hiljaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jos naama menee mutrulle ja tulee kolmen päivän hiljaisuus, jätä futikset väliin :)
Se on samaa mieltä kuin sä. Ihan samaa mieltä. Hokee mantraansa, että lapsi vie kaiken ajan. Ja nettipokeri on sekin helvetistä, ei sovi lapsiperheen arkeen. Selkee salaliitto 8)
Sopeutuminen vie oman aikansa, joten alussa aikaa ei ole tai ainakin niin, että et jaksa tehdä mitään. En tiedä asumisjärjestelyistänne, mutta jo unien muuttuminen katkonaisiksi ja vähäisiksi vie voimat. Onneksi kaikkeen tottuu ja ajan kanssa hommat muuttuvat muutenkin helpommiksi. Kaikkein pahinta on, jos rouva kärsii synnytyksen jälkeisistä masennusoireista (ja kaikki tuntuvat kärsivän) ja jos oireet vain jatkuvat ja ennen kaikkea jos rouva ei tunnusta kärsivänsä mistään ja syyttää sinua kaikesta (no niinhän ne tekevät muutenkin).
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitäs sitten tehtäis?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Mitäs sitten tehtäis?
Meen suihkuun. Ajan parran. Potkin teinixin ylös... Siinä noin alkuun.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Meen suihkuun. Ajan parran. Potkin teinixin ylös... Siinä noin alkuun.
Mulla samat suunnitelmat. Paitsi toi potkiminen ja partajutska ;)

Josta muistuikin mieleeni, että pitäs ostaa uusi suihku. Siis se pää. Toi nykyinen on niin tekninen ja ärsy, et haluun ihan sellasen tavallisen tilalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Kaikkein pahinta on, jos rouva kärsii synnytyksen jälkeisistä masennusoireista (ja kaikki tuntuvat kärsivän) ja jos oireet vain jatkuvat ja ennen kaikkea jos rouva ei tunnusta kärsivänsä mistään ja syyttää sinua kaikesta (no niinhän ne tekevät muutenkin).
Joo, tästä on paljon puhuttu. Jotenkin sitä ihmettelee, miksi luontoäippä on keksinyt moisen riesan tuoreelle emolle, ja isännälle myös.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joo, tästä on paljon puhuttu. Jotenkin sitä ihmettelee, miksi luontoäippä on keksinyt moisen riesan tuoreelle emolle, ja isännälle myös.
Hyvä että kommunikaatio toimii, se on oikeasti ISO juttu. Ja asioiden tiedostaminen on vähintään yhtä iso juttu eli hyvältä vaikuttaa. En tiedä, mikä ko. oireen tarkoitus on, joku viisaampi osannee sen selvittää. Useimmilla kai vauvan hoitaminen lievittää oireita, mutta toiset taas syyttävät koko maailmaa oireistaan ja se ei voi olla hyvä esim. parisuhteelle. Ennen vanhaan tosin naisella ei ollut samanlaista mahdollisuutta narttuilla, joten ongelmiakin oli vähemmän. Vai oliko, koska pään sisällä kuitenkin kiehui.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun sydäntä taas riistetään rinnasta siksi ettei mun laps ole mulla kuin puolet ajasta. Aika hirveetä, itseasiassa :(
Ei ne 7 puhelua päivässä oikeen riitä mammalle.
Rouva Pupu

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä oisin kyllä niin parasta seuraa sinne messuille, voi miksi mä asun jossain kankkulan kaivossa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä oisin kyllä niin parasta seuraa sinne messuille, voi miksi mä asun jossain kankkulan kaivossa?
No nii just! Nyt kyllä muutatte tänne ihmisten ilmoille!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kohta jos ei liikahda pihalle niin tulee nökötettyä koko viikonloppu sisällä. Toisaalta tein julmetun listan asioista, mitä tänä viikonloppuna pitäisi saada aikaiseksi. Ovat vain niin tylsiä juttuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:...
Sä voitkin sitten messujen jälkeen saapua Kisahallille kattomaan matseja. Komeita kaljuja sekä kehässä että varsinkin katsomossa ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Sä voitkin sitten messujen jälkeen saapua Kisahallille kattomaan matseja. Komeita kaljuja sekä kehässä että varsinkin katsomossa ;)
Mitä, mitä, onko, onko?? Saanko pitää ne kaikki? Pwetty pwees?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Saanko pitää ne kaikki? Pwetty pwees?!
Ole hyvä.
Mä päivystän ovella, menee kaikki aika ja huomio siihen ;)

(tarkempaa tietoa täältä)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oli sen verran hintavia lippuja, et kai niillä on sitten joku kollitakuu? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Oli sen verran hintavia lippuja, et kai niillä on sitten joku kollitakuu? ;)
Tulee olemaan loppuunmyyty, että eiköhän valinnanvaraa ainakin ole ;)
milli

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Jahas, tänään on sitten hieno juhlapäivä :mrgreen:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:hieno juhlapäivä :mrgreen:
Steak&BJ?

Eiks toi oo ihan arkipäivää...?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
milli kirjoitti:hieno juhlapäivä :mrgreen:
Steak&BJ?

Eiks toi oo ihan arkipäivää...?
On :)

Äijä lähtee tänään töistä suoraan kannattamaan Puulia manurea vastaan, mä vietään laatuaikaa jäbän kanssa kahdestaan :)

Nyt pitää lähtee Rekolaan (don't ask).. tai heti kun toi unikeko herää.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei pysty tajuaan.

Ensiksi te hankitte jälkikasvua ja sitten marisette kun se saatanan käärö ei ollutkaan yhtä helppo hoitaa kun kissanpentu. Olette tyhmiä, mä olen vähän sitä mieltä että lapset on ihan kivoja jos ne ei ole omia. Olisitte tekin niin säästyisi nähtävästi paljon, vai mikä vittu on kun te kaikki rutisette niistä lapsistanne, ette juurikaan kerro niitä positiivisia puolia kakaroistanne.

Does not compute.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kitinä tuntuu olevan tänä aamuna täynnä pikku-ninnejä, mullakin pyykkikone laulaa taustalla.

taidanpa lähteä kohta pihville, rupesi tekemään sen verta kovasti mieli. ploukkarit saa sitten odotella iltaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heitä homo voltti -lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Ei pysty tajuaan.
Ei sun tarvitsekaan :) Meidän jäbä on itse enkeli, ainakin nukkuessaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin