An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^ ja ^^ mulla olis järvenrantamökki Puumalassa ympäri vuoden :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No koska lähdetään?! Threesome?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ikkunoita tuli pestyä enemmän kuin olin ajatellut. Ja ulkovalojen kuvutkin pesin! Kalpit tuli tehtyä, nyt ei olekkaan klapin tekemiseen aineksia täällä kotona. Se asia korjautunee kevään aikana. Ja auto tuli pestyä. Ja pari koneellista pyykkiä.
Vielä on jäljellä (liikaa) hommia ennen ens lauantain pikkujouluja.
Tarttis olla palvelusväkeä tai no, vaimokin kävisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stevie Ray

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:No koska lähdetään?! Threesome?
I'm IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aikataulut vain kuntoon. Pääsiäisenä merelle?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun kalenterista löytyy aina tilaa kaikelle kivalle :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Mun kalenterista löytyy aina tilaa kaikelle kivalle :]
Ja mun kalenteriin voi aina raivata tilaa kaikelle kivalle. Olen niin kiinni nykyajassa; suunnitellut menot voi tuhota painamalla del -näppäintä :)
Stevie Ray

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:OJ taas liekeissä: 3+2 - kiskis!
Flames hävisi! Saako noilla pisteillä jotain spessua vaikka leffavuokraamosta? Vaikka en uskokaan mihinkään voodoo -kirouksiin, tai vastaaviin, niin ei OJ:lla kauheasti ole noita voittoihin liittyviä meriittejä sitten junnuskabojen jälkeen. Toivottavasti alkaa keräämään noita meriittejä, eikä tule leimatuksi vain Keenanin lempilapseksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Olet tylsä. Sillon iloitaan, kun siihen on aihetta. Suomalaisen viiden pisteen ilta änärissä on once in a season-luokkaa kuitenkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jaksoin suorittaa sunnuntain Velvollisuuksista toisen. Onneksi sen tärkeämmän ja kiireisemmän. Nyt vois mennä nauttimaan unea. Kuva
Stevie Ray

Re: An alfabet Anal tzesus sentään Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Olet tylsä. Sillon iloitaan, kun siihen on aihetta. Suomalaisen viiden pisteen ilta änärissä on once in a season-luokkaa kuitenkin.
No ehkä vähän. Mä en vaan saa kiksejä yksittäisten pelien tehoista, vaan enemmänkin siitä, että on omalla panoksellaan kantamassa joukkuetta voitosta voittoon tasaisella suorituksella. Eniten tässä hämää se tapa jolla OJ:n Flamesissä tehdyistä tehoista on täällä kotimaassa uutisoitu; 10 pojoa 6:ssa pelissä. Sillä hehkutetaan. Noista puolet yhdessä pelissä ja olennainen sarake näyttää -1. ATOI on kuitenkin yli 21 minuuttia (senttereiden ykkönen).

Noh. Ovat olleet road tripillä, joten ehkä mä oikeastikin olen liian hätäisesti tuomitseva, tylsä ja inho realistinen. Kolme seuraavaa kotona, joten tasataan tilanne silloin.
Vastaa Viestiin