Eikös nyt ole maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eikös olisi helpomapaa olla juomatta jos täytyy hypätä rattiin aamusta?

Ainakin näin mun järjen mukaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Onko joku muka väittänyt jotain muuta?
Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.
Miten se voi olla turha, jos maalaisjärjelläsi ja matematiikallsi laskien olet ajokunnossa, mutta kuvitteellinen alkometrisi näyttää sinulla olevan 0.4 promillea. Uskotko silloin maalaisjärkeäsi ja matematiikkaasi enemmän, kuin noita yhteensä?
Viimeksi muokannut Onslow, 17.03.2009 19:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:Eikös olisi helpomapaa olla juomatta jos täytyy hypätä rattiin aamusta?

Ainakin näin mun järjen mukaan.
Viina on viisasten juoma.
SikaMika

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onslow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.
Miten se voi olla turha, jos maalaisjärjelläsi ja matematiikallsi laskien olet ajokunnossa, mutta kuvitteellinen alkometsisi näyttää sinullaolevan 0.4 promillea. Uskotko silloin maalaisjärkeasi ja matematiikaasi enemmän, kuin noita yhteensä?
Mitä nyt olen noihin härpäkkeisiin hönkinyt, niin tuppaa yleensä menemään toisin päin. Eli viisari ei värähdä vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäisi.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti:Eikös olisi helpomapaa olla juomatta jos täytyy hypätä rattiin aamusta?.

Toki jos aamusta joutuu hyppäämään. Eikai silloin kukaan tahvo kännejä vedä sitä vasten.

Eri asia on vaikkapa viikonlopun mökkireisulla, kun olet mökin saanut siivottua siinä neljän pintaan iltapäivällä ja olet mielestäsi ajokunnossa. Se mittari kun niin monesti näyttää jotain ihan muuta kuin mitä miehen fiilis sanoo. Been there, done that.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

SikaMika kirjoitti:
Mitä nyt olen noihin härpäkkeisiin hönkinyt, niin tuppaa yleensä menemään toisin päin. Eli viisari ei värähdä vaikka kaiken järjen mukaan sen pitäisi.
Varmasti, ainakin halvimmilla paskoilla. Kävipä niinkin joskus että kaveri puhalsi poliisin mittariin reilut promillet vaikka ei ollut piskoakaan ottanut pariin viikkoon. Suunnilleen istumalakolla pääsi laitokselle puhaltamaan toiseen mittariin, kun seriffit meinasivat väkisin viedä verikokeeseen. Laitoksen mittari näyttikin sitten nollaa..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Miten se voi olla turha, jos maalaisjärjelläsi ja matematiikallsi laskien olet ajokunnossa, mutta kuvitteellinen alkometrisi näyttää sinulla olevan 0.4 promillea. Uskotko silloin maalaisjärkeäsi ja matematiikkaasi enemmän, kuin noita yhteensä?
Taisin jo vastata kysymykseesi. Se on turha, koska se ei ole tarkka eikä luotettava, eikä sillä ole mitään oikeudellista arvoa. Lähinnä se altistaa tyhmiin kokeiluihin, kun se samalla poistaa vastuuta omalta itseltään. Typistetysti, paljon parempi on olla ajamatta, jos tämmösiä joutuu edes pohtimaan. Ymmärsitkö?
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 17.03.2009 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ymmärsitkö?
Ymmärsin. Koska sinulla ei ole, niin se on turha. Tietenkin.


Miksi sä höpötät jostain oikeudellisesta arvosta? On sulla autossakin nopeusmittari, mutta ei se kyttiä tutkatessa kiinnosta paljoko se feilas.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Ymmärsin. Koska sinulla ei ole, niin se on turha. Tietenkin.
Ei siinä, hanki sinä koko tuoteperhe. Tule onnelliseksi. Se kai on pääasia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Miksi sä höpötät jostain oikeudellisesta arvosta?.
Olen tämänkin jo perustellut. Esitän vastakysymyksen, mitä hyötyä laitteesta sinulle olisi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Esitän vastakysymyksen, mitä hyötyä laitteesta sinulle olisi?
Se tukee mun matikkapäätä ja maalaisjärkeä. Kun kuvittelen olevani ajokunnossa, jos muistan juomani määrät oikein ja lasken et nyt pitäs olla palanut, nappaan mittarin ja puhallan. Jos se näyttää 0 niin ok, mut jos se näyttää vaikka 0.2 niin odotan ennen kuin lähden ajamaan. Vasta sitten kun se on 0, niin hyppään puikkoihin. Simple as that?
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Vesper kirjoitti:Hmph. En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
Olen kuullut sellaisenkin, että miksi miehet haluaa vaimon lisäksi tyttöystävän? No joo, täs on vielä sitten toisin päin poikaystävä aviomiehen lisäksi, tjsp.
Ei tajuu ...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Se tukee mun matikkaapäätä ja maalaisjärkeä.
Tällä perusteella sen varmasti usein hankitaankin. Mä olen pitänyt vaan niin isot varmaasvyöhykkeet, etten ole kokenut laitetta tarpeelliseksi edes tukemaan omia havaintoja. Jos laite olisi luotettava ja oikeudellisesti pätevä hankkisin sen heti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Jos laite olisi luotettava ja oikeudellisesti pätevä hankkisin sen heti.
Onko poliisin mittari oikedellisesti pätevä? jos kävelet laitokselle, puhallat virallisella mittarilla nollat, hyppäät autoon ja ajat kulman takana ratsiaan puhaltaen 0.5?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Eikös olisi helpomapaa olla juomatta jos täytyy hypätä rattiin aamusta?
Kato, kaikki ei vaan pysty!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Onko poliisin mittari oikedellisesti pätevä? jos kävelet laitokselle, puhallat virallisella mittarilla nollat, hyppäät autoon ja ajat kulman takana ratsiaan puhaltaen 0.5?
Ei ole. Tämän sanon aina puhaltajalle. Että omalla vastuulla ajat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Monsieur Manala

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Onko joku muka väittänyt jotain muuta?
Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.
Pointtini on luonnollisesti se, ettet voisi paljoa enempää väärässä olla. Paras hankinta viiteen vuoteen luokassa alle 50 euroa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Monsieur Manala kirjoitti:Paras hankinta viiteen vuoteen luokassa alle 50 euroa.
Helvetin hyvä, että meni tekopillusi ohi. Kehitystä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Onko joku muka väittänyt jotain muuta?
Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.
Pointtini on luonnollisesti se, ettet voisi paljoa enempää väärässä olla. Paras hankinta viiteen vuoteen luokassa alle 50 euroa.
Samaa mieltä.
Kyttien asenteesta kuitenkin:
Tuossa oliko viime vuonna Hesassa.
Yön kännättyäni.
Aamulla yhden korjaustuopin otettuani. No joo, kaksi.

Iltapäivällä puhalsin omaan mittariin 0.25.
Tuli idea tarkastuttaa se kytillä. Pikkumusta oli Etelän rantakadulla parkissa yön.

No, siinä Rautatieaseman edessä oli Mustamaija.
Odotin, kunnes Kytät sai raahattua jonkun oliivinvärisen Mamun steissiltä takapaksiin.
Sitten kohteliaasti kysyin Kytiltä, että saanko vertailla teidän mittaria tähän omaan, että olenko varmasti ajokelpoinen.

Ja sitä Kyttien yli-ihmismoraalin ylimielistä yrmeilyä!
Ensin vittuilivat, että alkoholi haisee tänne asti.
Ja tiukkasivat, milloin olen viimekxi juonut ja paljonko.
Vasta kolmannella pyynnöllä sallivat minun puhaltaa mittariinsa. Noin minuutin viivyttelyn jälkeen.
Joka Kyttien mittari näytti enemmän kuin omani, 0.3. Laillinen silti.
Sanoin että O.K, tulipa vertailtua omaa, kiitos.
Ja sanoin, että hengailen vielä lisää, ja juon kahvit, ennen kuin lähden ajoon. Josta kytille ohjelmoitu opetussaarna, ettei kahvi nopeuta alkoholin palamista. Koetin vielä sanoa, että eikös ole kumminkin hyvä, että tarkastutan teillä. Ei vastausta niiltä Jumalilta, vain herruuskatse.

Kiersin sitten Steissin, ja huomasin, että siellä on oma kyttäasemakin, jossa olisin voinut myös testauttaa. Jos vaikka häiritsin jotenkin Maijapartiota. Parempi ettei, nehän olis varmuuden vuoksi heittäneet mut putkaan!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Paras hankinta viiteen vuoteen luokassa alle 50 euroa.
Helvetin hyvä, että meni tekopillusi ohi. Kehitystä.
Sori, mutta ton hintaluokan pillua ei saa kuin muijaltasi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lol! Nyt on pakko todeta: :p:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Monsieur Manala kirjoitti:Sori, mutta ton hintaluokan pillua ei saa kuin muijaltasi.
Joo, kyllä läskillä pitää olla kaupungin komein ja kallein tekofjöntta. Vähintäin sen tuhat euroa. Läskin kun pitää vain odottaa ja odottaa, jos se oikea joskus kolkuttais ovelle. Mites muuten Varkauden runkkuleiri sujui Gatin ja Homien kanssa? Paloiko rasva yhtään siinä mällin tykittämisen oheistuotteena? Vai sorruitko taas lukemaan Maraboun kuvastoa ja sait kosmista suklaasäteilyä paisuen 10 kiloa kerta heitolla?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Äh, koittaisitte vaihteeks keksiä parempia solvauksia kuin kyttä ja läski. Ihan hiekkalaatikkokamaa molemmat. Tää on just se miks miehet turvautuu nyrkkeihin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Monsieur Manala

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Eiks Ylermi kannattais vaan antaa olla ja olla aloittamatta, kun kaikki merkit viittaa siihen, ettet vain osaa?
Vastaa Viestiin