Eikös nyt ole maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Äh, koittaisitte vaihteeks keksiä parempia solvauksia kuin kyttä ja läski. Ihan hiekkalaatikkokamaa molemmat. Tää on just se miks miehet turvautuu nyrkkeihin.
Ja naiset saa olla miten ilkeitä vaan, eihän naista saa lyödä. Miehen taas pitää ymmärtää, että tarpeeksi auottuaan joutuu tappeluun.

Manalalla näkyy nyt olevan riita sekä Numbaa että Ylermiä vastaan. En ole seurannut, mihin perustuu, joten en ota kantaa. Paitsi että kytät on homoja.

Kuitenkin tätä menoo Manala saattaa joutua kahteen haasteeseen. Onneksi joidenkin tulkintojen mukaan pelkuruuttani, oman tulkintani mukaan alkuperäisen sanomani pehmoasematsin periaatteesta peruutin pois Manalan hakkauksesta. Tietty mulla on kivoja tieltä pöllittyjä aurauskeppejä niiku pehmoaseina sellaseen... ei ei.. mä en haluu enää tavata kitinäläisiä, jos eivät anna mulle pilluu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Onko poliisin mittari oikedellisesti pätevä?
Ei ole. Tämän sanon aina puhaltajalle. Että omalla vastuulla ajat.
No eikös silloin ole täysin turha puhua mittarin hankinnan yhteydessä oikeudellisesti ei pätevästä laitteesta, jos kyttien laitteetkaan ei sitä ole?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:No eikös silloin ole täysin turha puhua mittarin hankinnan yhteydessä oikeudellisesti ei pätevästä laitteesta, jos kyttien laitteetkaan ei sitä ole?
Oikeudellisesti päteviä ovat veri/virtsakoe ja poliisin tarkkuusalkometri.

Tämän vuoksi on hyvä painottaa omaa vastuuta, vaikka tuo kaupan alkomeetteri onkin. Kaupan laite kun toimii epäluotettavasti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tämän vuoksi on hyvä painottaa omaa vastuuta, vaikka tuo kaupan alkomeetteri onkin. Kaupan laite kun toimii epäluotettavasti.
No sepä hyvä. Me kaikki alkometrin käytäjät oltas muuten uskottu omaa mittaria enemmän kuin 30 kertaa kalliimpia ja laadukkaampia poliisin mittareita.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuten sanoin, hanki ihmeessä koko tuoteperhe. On niillä ainakin kiva leikkiä illanvietossa, kuka puhaltaa korkeimmat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuten sanoin, hanki ihmeessä koko tuoteperhe.
Selvä, mut vain jos sä hankit helmitaulun matikkasi avuksi. Kunnon etsivällähän onkin jo muistilehtiö ja tahraamaton mustekynä juotujen annosten merkitsemiseen aina matkassa.
Vastaa Viestiin