Eikös nyt ole maanantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työmotivaatio kadonnut johonkin. No sain jo tilattua siemeniä intternetistä, seuraavaksi pari paitaa lähtee tilaukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Paaskat. Mie olen nykyään komeampi kuin 26-kesäisenä. Terveemmät elämäntavat ovat tehneet tehtävänsä :D
Tähän on minunkin yhdyttävä omalta kohdaltani. Sitäpaitsi miehillä rypyt tuovat vain luonnetta. :mrgreen:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla on kunto menossa ylös kohti sitä mitä oli 26-kesäsenä. Ja paino alas samaan tapaan. Ryppyjä ei ole ilmaantunut juurikaan lisää, vaikka vuosia on vierähtänyt. Pään karvoitus on kyllä vähentynyt, siksipä kaljuna. Kokonaisuutena varmaan komeampi, kai - no totta mooses!

Viime viikon metsätyöt tartuttivat naamaan ja käsiin hieman rusketusta. Ainakin toimiston naiset väittivät..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Monsieur Manala

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ILIMAHÄLLYYTYS!
1108

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hmph. En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Eli jos sinun vaimosi harrastaisi samaa työpaikallaan, et haluaisi tietää?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei mene hyvin. Nimittäin nuori mies herää lomalla ennen kello 12 :shock:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Ärsyä.
Mä ehkä kysäisisin ihan ohimennen herra A:lta että ovatko muuttaneet eri osoitteisiin avovaimon kanssa.
Ja sitten reiluna tyttönä kertoisin touhut hra A:n avovaimolle.

Tiedän, tällä ei kavereita hankita, mutta...
milli

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja milli »

[quote="Vesper"][/quote]
Hmm.. mun mielestä kannattaa toimia tuossa tilanteessa, niinkuin haluaisit, että sinun kohdallasi toimittaisiin. Minä ainakin haluaisin tietää.
Minä olen niin nössö, etten uskalla sanoa yleensä kenellekään mitää mikä saattaisi vahingossa loukata kenenkään tunteita. Mutta jos en olisi nössö, niin huomauttaisin miehelle tämän käytöksestä, ja pyytäisi tätä miettimään mitä on tekemässä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sano sille hra A:lle, että olet pahoittanut mielesi hänen käytöksestään. Ei kannata syyllistää suoraan, vaan kertoa miltä sinusta tuntuu. Mainitset, että hän saattaa käytöksellään sinut tahtomattasi hankalaan välikäteen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mähän kannan koko maailmaa harteillani, daah! No mut joo, jotenkin mä tän homman vielä ratkaisen. Olen jo asian pariin otteeseen ottanut esille, kerroin esim. yksissä kekkereissä että koko toimisto juoruaa heidän väleistään. Vaan eipä tunnu auttavan asiaa. Oli viatonta tai ei, ärsyttää silti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sano sille hra A:lle, että olet pahoittanut mielesi hänen käytöksestään. Ei kannata syyllistää suoraan, vaan kertoa miltä sinusta tuntuu. Mainitset, että hän saattaa käytöksellään sinut tahtomattasi hankalaan välikäteen.
Ostaisin paketin kondomeja ja seuraavassa palaverissa liu'uttaisin sen pitkin neukkaripöytää ja sanoisin kovaan ääneen "nii, jos ny kerran nussit muitaku avovaimoos, ni älä ainakaan tauteja ota".
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:_Minusta_ sinun pitää ajatella itseäsi, kun et ole osallisena koko jutussa.
Eikö Vespa juuri kertonut, että hän on pahoittanut mielensä tästä. Ja hänet on tahtomattaan vedetty mukaan. Tällöin hän nimenomaan ON osallinen, siis viaton todistaja. Jos V:lle on tullut asiasta paha mieli, niin eikö hän tuon pahan mielensä ja oikeudentuntonsa purkamalla tällä A:lle nimenomaan ajattele itseään kertoen hamituksensa ja samalla saaden hyvän omatunnon ja olon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vesper kirjoitti:Hmph. En oikein tiedä miten pitäis suhtautua siihen, että yks mun työkaveri (Herra A) hengaa jatkuvasti yhden toisen työkaverin (Neiti B)kanssa. Molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa. Herra A kuuluu mun kaveriporukkaan myös työajan ulkopuolella ja tunnen hänen avovaimonsa hyvin. Hengaaminen tarkoittaa jatkuvia kahdenkeskisiä lounaita ja firman tilaisuuksissa jopa sylikkäin istumista. En toivoisi moista käytästä omalta siipaltani, eikä näköjään mun "leikkimieliset" letkautukset nuoresta parista tunnu menevän jakeluun. Ärsyä.
V: - Hei kuule, tarvitsisin sun apua yhdessä aika hankalassa asiassa.
A: - Okei, mistä on kyse?
V: - Mä tunnen sellaisen mukavan avoparin, jonka miesosapuoli on mun kanssa samassa työpaikassa. No se mies on alkanut käyttäytyä töissä erään toisen naisen kanssa vähän kuin olisivat vastarakastuneita, ja luulen ettei avovaimo tiedä asiasta mitään. Mulla kun on tapana kohdella ihmisiä samoin kuin toivoisin itseäni kohdeltavan, niin tässä tilanteessa se merkkaisi että kerron avovaimolle sen mikä häntä varmasti kiinnostaa tietää, mutta minkä mies varmaankin itse on jättänyt kertomatta. Tää on kuitenkin sikäli huono homma, että luultavasti tilanne etenisi paljon paremmin, jos se mies kertoisi asiasta avokilleen itse. Mitä luulet, saisikohan se kerrottua vai onko mun pakko?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen ollut komeimmillani 19 vuotiaana härkäniskaisena pukkina, siitä romahdus 20 vuotiaaksi arkuntäytteeksi..
25 vuotiaana taas kuin nuori orhi 30 alkoi jalkaa painaa ja 35 plääh, kovaa harjoitusta menossa niin alkaa taas harja heilua!

Useat miehet ovat lämmittäneet vierasta pesää ensin kokeeksi montakin kertaa jotta selviää kannattaako sen ääreen tulla lämmittelemään pidemmäksikin aikaa?

Eikä perkele, jos kaksi ihmistä sopii toisiinsa hyvin niin ei sitä voi mikään estää..
Ainakin Venäjällä ja Virossa miehellä voi olla niitä tyttö"ystäviä" enemmänkin, ja jos saatavissa on jotain mitä toinen ei pysty tarjoamaan niin ei voi kuin valittaa! :wink: se on tietysti maan tapa, naiset luulla olevansa aina parasta miehilleen?

Taas kerran sanoisin että tieto lisää tuskaa, itsellä on ainakin sellaiset säännöt ettei työkaveri eikä ravintolan henkilökunta onnistu.. Mutta ihmiset tekee mitä ne haluaa, älkää puuttuko toisten asioihin!
Viimeksi muokannut Niba, 16.03.2009 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Niba kirjoitti:...ihmiset tekee mitä ne haluaa, älkää puuttuko toisten asioihin!
Jos henkilö antaa avovaimolleen ymmärtää hempeilevänsä vain yhden naisen (avovaimo) kanssa, mutta käytännössä toimiikin toisin, hän itse puuttuu avovaimonsa asioihin. Eli olennaista tietoa pimittämällä pakottaa avovaimonsa elämään erilaista elämää kuin tämä on valinnut elää. Silloin se, että yhteinen ystävä pakottaa hepun kohtaamaan toimintansa seuraukset, on kaikkia osapuolia kohtaan vain kohtuullista.

Yksinkertaistaen: miksi mainitulla avomiehellä pitäisi olla yhtään sen enempää oikeuksia "tehdä mitä haluaa" kuin avovaimolla?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

EveryWoman kirjoitti:
Niba kirjoitti:...ihmiset tekee mitä ne haluaa, älkää puuttuko toisten asioihin!
Jos henkilö antaa avovaimolleen ymmärtää hempeilevänsä vain yhden naisen (avovaimo) kanssa, mutta käytännössä toimiikin toisin, hän itse puuttuu avovaimonsa asioihin. Eli olennaista tietoa pimittämällä pakottaa avovaimonsa elämään erilaista elämää kuin tämä on valinnut elää. Silloin se, että yhteinen ystävä pakottaa hepun kohtaamaan toimintansa seuraukset, on kaikkia osapuolia kohtaan vain kohtuullista.

Yksinkertaistaen: miksi mainitulla avomiehellä pitäisi olla yhtään sen enempää oikeuksia "tehdä mitä haluaa" kuin avovaimolla?
Vaimolla on tietysti samat oikeudet kuin miehellään? Mutta onko vaimokkeella oikeus rajoittaa miehensä oikeuksia? Eihän tässä ole kuin moraalinen kysymys siitä hyväksyykö mitä toinen tekee tai antaako asian edes hyväksyttäväksi?? Mjoo ette halua kuulla tietysti vertauksia eläimiin, harvallapa lajilla on sellaisia pidäkkeitä kuin ihmisellä on? Ja onko se kenen kanssa kopuloi mainitsemasi arvoinen asia? Ilmeisesti esitetyssä tapauksessa on niitä tunteitakin mukana eikä se ole mukavaa! Minä voisin ehkä hyväksyä casual sexin mutta jos toinen pitää jostain muusta minua enemmän ja sen takia petkuttaa niin se on huonoa kyyllä..

Haluaisin kyllä lukea sen avoliiton avoliitokaavan, mitä siinä sanotaan tästäkin asiasta? Niinkuin myötä- ja vastamäissä siinä toisessa? Ainiin joo tää on niitä kymmenen käskyn asioita?
exPertti kirjoitti:
Tietty yksi vaihtoehto olisi nimetön vihje. :think:
Nyt vaan vihjepuhelin auki? :2cents:
Viimeksi muokannut Niba, 16.03.2009 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vesper kirjoitti:Mähän kannan koko maailmaa harteillani, daah! No mut joo, jotenkin mä tän homman vielä ratkaisen. Olen jo asian pariin otteeseen ottanut esille, kerroin esim. yksissä kekkereissä että koko toimisto juoruaa heidän väleistään. Vaan eipä tunnu auttavan asiaa. Oli viatonta tai ei, ärsyttää silti.
Oletan että kyseinen mies tietää sinun tuntevan hyvin avovaimonsa.

Jos hän siitä huolimatta flirttailee avoimesti sinunkin näkyvilläsi työkaverin kanssa, vedän tuosta sen johtopäätöksen ettei hänelle ole merkitystä vaikka tieto saapuisi hänen avokilleen, joko koska pitää toimiaan niin viattomina että kestävät päivänvalon, tai kotona menee niin huonosti ettei välitä. Tai sitten hän tykkää elää riskillä.

Kukas muuten kertoisi Stevie Rayn vaimolle että hän flirttailee palstalla avoimesti "joidenkin" kanssa? Selvää e-pettämistä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mähän kannan koko maailmaa harteillani, daah! No mut joo, jotenkin mä tän homman vielä ratkaisen. Olen jo asian pariin otteeseen ottanut esille, kerroin esim. yksissä kekkereissä että koko toimisto juoruaa heidän väleistään. Vaan eipä tunnu auttavan asiaa. Oli viatonta tai ei, ärsyttää silti.
Oletan että kyseinen mies tietää sinun tuntevan hyvin avovaimonsa.

Jos näin on, ja hän siitä huolimatta flirttailee sinunkin näkyvilläsi työkaverin kanssa, vedän tuosta sen johtopäätöksen ettei hänelle ole merkitystä vaikka tieto saapuisi hänen avokilleen, joko koska pitää toimiaan niin viattomina että kestävät päivänvalon, tai kotona menee niin huonosti ettei välitä. Tai sitten hän tykkää elää riskillä.

Kukas muuten kertoisi Stevie Rayn vaimolle että hän flirttailee palstalla avoimesti "joidenkin" kanssa? Selvää e-pettämistä.
Sovitaan että Bettys lähettää sulle sekä Stevien että ystävänsä numbat ja ei muuta kuin hajoittamaan ihmisten elämää! se kun on kuulemma jo ajatuskin pettämisestä pettämistä!

Go for it! :wink: :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Frederik Krueger kirjoitti:Jos hän siitä huolimatta flirttailee avoimesti sinunkin näkyvilläsi työkaverin kanssa, vedän tuosta sen johtopäätöksen ettei hänelle ole merkitystä vaikka tieto saapuisi hänen avokilleen, joko koska pitää toimiaan niin viattomina että kestävät päivänvalon, tai kotona menee niin huonosti ettei välitä. Tai sitten hän tykkää elää riskillä.
Tätä mäkin olen hieman ihmetellyt. Tiedän, että pariskunnalla meni joitakin aikoja sitten hieman huonommin, mutta tällä viikolla perheeseen saapui kuitenkin koiranpentu, joten en usko että eroakaan ollaan tekemässä. Myös Neiti B on tietääkseni tahollaan ihan onnellisesti varattu, hän on menossa kesällä naimisiin. Ehkä mä en vaan tajua tai sitten oon vaan tiukkapipo/kukkahattutäti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Niba kirjoitti:Vaimolla on tietysti samat oikeudet kuin miehellään? Mutta onko vaimokkeella oikeus rajoittaa miehensä oikeuksia? ... Ainiin joo tää on niitä kymmenen käskyn asioita?
Ihan vain siitä on kyse, että annetaan jokaisen elää haluamallaan tavalla. Jos joku haluaa elää yksiavioisesti, hänelle pitäisi antaa mahdollisuus tehdä se valinta (eli mahdollisuus vaihtaa kumppania tarvittaessa - en siis tietenkään tarkoita mahdollisuutta pakottaa vastentahtoinen kumppani myötäilemään omaa elämäntapaa). Samoin jos joku toinen haluaa elää moniavioisesti, hän saa tehdä niin sellaisen kumppanin kanssa, jolle tämä sopii. Yksiavioisuuden esittäminen ja todellisen elämäntavan peittely yksiavioisuutta toivovalta kumppanilta on kumppanin oikeuksien rajoittamista - ei päin vastoin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niin siis minä olen sitä mieltä että antaa mennä vaan, tietoa avo- ja aviopareille. Saavat keskenään riidellä miten viatonta leikkiä se oikeasti oli ja kuka on valehdellut ja kenelle. Epäilen Pertin tavoin että viestintuoja otetaan pakostakin tässä vaiheessa keskusteluun mukaan, onhan hän ainoa vaihtoehtoinen tiedonlähde petetyksi itsensä kokeneelle osapuolelle.

Kaikki kolme osallistuvat parisuhdeterapiaan?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vesper kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Jos hän siitä huolimatta flirttailee avoimesti sinunkin näkyvilläsi työkaverin kanssa, vedän tuosta sen johtopäätöksen ettei hänelle ole merkitystä vaikka tieto saapuisi hänen avokilleen, joko koska pitää toimiaan niin viattomina että kestävät päivänvalon, tai kotona menee niin huonosti ettei välitä. Tai sitten hän tykkää elää riskillä.
Tätä mäkin olen hieman ihmetellyt. Tiedän, että pariskunnalla meni joitakin aikoja sitten hieman huonommin, mutta tällä viikolla perheeseen saapui kuitenkin koiranpentu, joten en usko että eroakaan ollaan tekemässä. Myös Neiti B on tietääkseni tahollaan ihan onnellisesti varattu, hän on menossa kesällä naimisiin. Ehkä mä en vaan tajua tai sitten oon vaan tiukkapipo/kukkahattutäti.
Voihan niillä olla ihan avoinkin järjestely, jossa on katsottu että hellyydenosoituksia ei ole hyvä rajata vain parisuhteen sisälle. Jos näin on, selostavat todennäköisesti ihan mielellään tilannetta ulkopuolisillekin (toimiessaan kun tuollaiset tuppaavat olemaan mukavia ja elämänlaatua lisääviä win-win -tilanteita). Mikä taas selviää esmes kysäisemällä siltä miekkoselta.

Edit: +n
Viimeksi muokannut EveryWoman, 16.03.2009 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Eikös nyt ole maanantai?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Frederik Krueger kirjoitti:Niin siis minä olen sitä mieltä että antaa mennä vaan, tietoa avo- ja aviopareille.
Mun mielestä ensin kannattaa mainita asiasta näille vehtaajille itselleen ihan avoimesti ja suoraan puhuen. Jos on ajamassa avoimuuden asiaa, ei ole kovin johdonmukaista toimia itse asianosaisten tietämättä näitä vastaan. Jos ilmoittaa avoimesti aikeistaan etukäteen, vehtaajat saavat vielä mahdollisuuden selvittää asian oma-aloitteisesti, mikä olisi joka tapauksessa suhteiden (niin pari- kuin ystävyyssuhteidenkin) jatkon kannalta paras vaihtoehto.
Vastaa Viestiin