Vaarallinen romanssi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuinka vaarallista on olla parisuhteessa? Jos se on vaarallista, niin miten? Onko keinoja saada parisuhdetta turvallisemmaksi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onhan se vaarallista!! Varsinkin öö... perhana.. Onko se? En mä tiedä. Pankkitilille ainakin.
The great club outshines the individual, always and forever.
hermine

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tutkimusten mukaan parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä, sekä fyysisesti että henkisesti, kuin yksinolevat. Naisilla suhde on jostain syystä toisinpäin. Ylivoimaisesti suurin osa naisiin kohdistuneista tapoista, väkivallanteoista ja raiskauksista tapahtuu parisuhteessa tai ex-miehen toimesta. En tiedä onko kunnon kartoituksia siitä, kuinka paljon miehet todella kohtaavat väkivaltaa tai sen uhkaa parisuhteessaan, tätähän on vähätelty aikalailla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

hermine kirjoitti:Tutkimusten mukaan parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä, sekä fyysisesti että henkisesti, kuin yksinolevat. Naisilla suhde on jostain syystä toisinpäin. Ylivoimaisesti suurin osa naisiin kohdistuneista tapoista, väkivallanteoista ja raiskauksista tapahtuu parisuhteessa tai ex-miehen toimesta. En tiedä onko kunnon kartoituksia siitä, kuinka paljon miehet todella kohtaavat väkivaltaa tai sen uhkaa parisuhteessaan, tätähän on vähätelty aikalailla.
Olihan tästä aiemmin asiapuolella juttua, miten nainen lihavoituu ja elää epäterveellsemmin parisuhteessa. KÄÄK!
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

RolloTomasi kirjoitti:Kuinka vaarallista on olla parisuhteessa? Jos se on vaarallista, niin miten? Onko keinoja saada parisuhdetta turvallisemmaksi?
Vaarallisimmillaan hengenvaarallista. Kotiväkivaltaan on liian moni kuollut.
Dumari

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Onhan se vaarallista!! Varsinkin öö... perhana.. Onko se? En mä tiedä. Pankkitilille ainakin.
Voisitko vähän perustella? Vai meinaatko että shoppaat kaikki äijäsi rahat? Itse lasken että baareilu syö kyllä reippahasti eniten vapaa-ajan aktiviteeteista ja sinkkunahan sitä mennään :P
ninnithequeen

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onhan se vaarallista!! Varsinkin öö... perhana.. Onko se? En mä tiedä. Pankkitilille ainakin.
Voisitko vähän perustella? Vai meinaatko että shoppaat kaikki äijäsi rahat? Itse lasken että baareilu syö kyllä reippahasti eniten vapaa-ajan aktiviteeteista ja sinkkunahan sitä mennään :P
Kyllä tuo mies sanoo, että minä olen suurin meno-erä....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onhan se vaarallista!! Varsinkin öö... perhana.. Onko se? En mä tiedä. Pankkitilille ainakin.
Voisitko vähän perustella? Vai meinaatko että shoppaat kaikki äijäsi rahat? Itse lasken että baareilu syö kyllä reippahasti eniten vapaa-ajan aktiviteeteista ja sinkkunahan sitä mennään :P
Kotona herkutellaan, yhdessä kun lähdetään baariin, niin sitä rahaa menee että saa toisen juotua komeaksi / kauniiksi ja osaa päästää irti, kotiin tulee hankittua paljon enemmän tavaraa parisuhteessa kun yksin, kaksin tulee lähdettyä matkailemaankin enemmän kuin yksin (tämä siis varmaankin yksilöllistä) jne.+ muut jaetut kulut.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onhan se vaarallista!! Varsinkin öö... perhana.. Onko se? En mä tiedä. Pankkitilille ainakin.
Voisitko vähän perustella? Vai meinaatko että shoppaat kaikki äijäsi rahat? Itse lasken että baareilu syö kyllä reippahasti eniten vapaa-ajan aktiviteeteista ja sinkkunahan sitä mennään :P
Kotona herkutellaan, yhdessä kun lähdetään baariin, niin sitä rahaa menee että saa toisen juotua komeaksi / kauniiksi ja osaa päästää irti, kotiin tulee hankittua paljon enemmän tavaraa parisuhteessa kun yksin, kaksin tulee lähdettyä matkailemaankin enemmän kuin yksin (tämä siis varmaankin yksilöllistä) jne.+ muut jaetut kulut.
Mites, eikö tuo vaikuta asiaan(muut jaetut kulut?)? Juu ja kyllä kävin singlenä tänä kesänä neljillä festareilla ja olen ostanut kämppääni atk-pöydän ja tv-taso/hyllykön. Yksilöllistä, kyllä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toisaalta, jaetut kulut on taas plussaa..

En mä tiiä, mä oon vaan häpy.
The great club outshines the individual, always and forever.
Aito_Johanna

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:Kuinka vaarallista on olla parisuhteessa? Jos se on vaarallista, niin miten? Onko keinoja saada parisuhdetta turvallisemmaksi?
Avasitko tämän ketjun vain, jotta saisit käyttää leffan nimeä otsikkona?
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Enpä voisi parisuhdetta vaaralliseksi sanoa, ainakaan omaani...
Päinvastoin, olen jopa hehkeämpi ja hoikempi kuin vuosia sitten yksin ollessani. Mies tosin on päässyt hivenen pulskistumaan, mutta onhan se pikku masu aika söde... :lol:

Rahaa nyt kuluu aina, oli sitä suhteessa tai ei ja kyllähän se toinenkin noihin menoeriin osallistuu.

Pitäisin yksinäisyyttä jopa vaarallisempana kuin parisuhdetta, sillä se yksinäisyyshän reiän sydämeen nakertaa....
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kypärä, polvisuojat ja korvatulpat.
safi

Re: Vaarallinen romanssi

Viesti Kirjoittaja safi »

RolloTomasi kirjoitti:Kuinka vaarallista on olla parisuhteessa? Jos se on vaarallista, niin miten?
Parisuhteilu saattaa olla jopa hengenvaarallista, kun erehtyy sekaantumaan todella seinähulluun mieheen. Sarjassamme omassa elämässäni tapahtunutta. Ei minulle, vaan hyvälle ystävätterelleni.
Tämäkin tosin vahvasti siistittynä versiona.

Ystäväni ihastui siis ihan fiksun tuntuiseen miehen. Elivät elämäänsä aika rauhallisissa merkeissä ja muuttivat yhteen. Ystäväni tuli raskaaksi ja halusi pitää muksun, vaikka miehen käytöksessä ja asioden hoidossa alkoi olla enemmänkin huomautetavaa.
Lapsi syntyi ja miehellä kilahti lopullisesti. Alkoi epäillä kaikkea ja kaikkia. Milloin ystävätterellä oli suhde kenenkin kanssa ja sitä rataa. Väkivalta astui kuvaan mukaan ja muuttui kokoajan pahemmaksi. Kapakkareissut, tappeluiden aiheuttaminen ja putkareissut olivat enemmänkin sääntö kuin poikkeus.

Ystävätär joutui lähtemään kotoaan turvakotiin tai yritti piiloutua muksun kanssa ystävien luoksi. Mies sekosi lopullisesti, kun nainen yritti tehdä lopullista eroa. Riehui hullun raivolla ja tuli sanamukaisesti läpi ovista ja ikkunoista. Pahoinpiteli, kuristi ja raahasi puoltajuttoman naisen ja muksun kotiin takaisin. Mikäli poliisi ei ehtinyt väliin. Edes lähestymiskiellosta ei ollut minkäänlaista apua. Tätä kesti varmasti lähemmäs vuoden verran.
Ystävättäreni joutui vaihtamaan kaikki henkilötietonsa nimestä alkaen ja muuttamaan toiselle puolelle maata, ennenkuin onnistui karistamaan tämän hengenvaaralliseksi käyneen miehen kannoiltaan. Miten pitkäksi aikaa se on sitten toinen juttu, mutta nyt tämä mies ainakin istuu linnassa ja toivottavasti sinne jääkin hyvin pitkäksi aikaa.
Vastaa Viestiin