Diisdai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Diisdai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tittidii! Nyt meillä on viikonpäiväketju!
milli

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja milli »

Jiihaa!

Töissä tosiaan. Hitsi mitä seikkailua eilen, sain ostettua uuden läppäri, kuhan vain vähän huristeltiin pääkaupunkiseutua ristiin rastiin. Vanhalla voi nyt heittää vesilintua, tai sitten voin purkaa siihen mahdolllista patoutunutta raivoa.

Tämäkin viikko on sitten vielä "sairaslomaa"... eli kakkosduuni on kielletty.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aukeis nyt jo apteekki :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Lähettääkö televisio meille sublimaalisia viestejä vai mitä? Sama homma.
Mun telkkari yritti kyllä saada mut ostamaan sellaisen äärimmäisen söpön pinkin acerin, onneksi avokki puhui muhun järkeä.
ninnithequeen

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Lähettääkö televisio meille sublimaalisia viestejä vai mitä? Sama homma.
Mun telkkari yritti kyllä saada mut ostamaan sellaisen äärimmäisen söpön pinkin acerin, onneksi avokki puhui muhun järkeä.
Semmonen on ihQ, näin semmosen liikkeessä. Tää on samanlainen, mut tylsän tummansininen. En kuulemma saa maalata tätä pinkiksi :roll:

Vapaapäivä, Kelassa juostu, kolmen maissa muksu eskarista ja makkarakastiketta pöytään.

Eilen kävin eksällä oikeen kylässä duunin jälkeen. Arvatkaa meinasinko ruveta siivoomaan ja pyykkäämään siellä...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisinkohan kerrankin osunut firmaan, joka ei mene konkkaan oltuani vakituisena 8kk.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Menin sitten rikkomaan uusvanhan puhelimeni kun kaadoin lauantaina vesilasin siihen päälle. Elän vielä pienessä toivossa että jospa se vielä vörkkis. Pahalta näyttää. Pin-koodia saan lyötyä 2 ekaa numeroo ja sit ei mitään. Nyyh. Kaikki ihqut kuvat ja viestit on siellä eikä varaa uuteen kamerapuhelimeen ois.
Mukavaa on taas se, että sain työkamulta kyydin töihin, kaveri hakee mut ja tulee hieromaan mua kotiin. Oujeah!
Stinky

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Akun ja takakannen sainkin irti. Etupuolta en. Täytyy varmaan kokeilla sitä avata vielä sorkkaraudalla. Mä en halua luopua siitä kun se on niin ihuna ja saatu rakkaudella ilmatteeks.
ninnithequeen

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea Myltsille tätäkin kautta :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Tv. nimim. siiderilasi povarissa ja laitanpa puhelimen povariin... :oops:
Miks h*lvetissä sulla oli hinttivissyä povarissa??
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Miks h*lvetissä sulla oli hinttivissyä povarissa??
En olekaan tota kuullut, homolimpan kyllä. :tallentaa:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.
Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kans :evil:

Mut tyydyttävä on ku pöytäkone hajos (vihdoin) lopullisesti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stinky kirjoitti:Akun ja takakannen sainkin irti
noin ja sitten lämpöpatterin päälle kuivamaan 'yön yli'. On ainakin auttanut kun olen MUIDEN puhelimia pelastellut. Mutsin peruspuhelin pelittää vieläkin kuivauksen jälkeen, putosi 2m syvyyteen järveen ja kuivaus jokseenkin tolla systeemillä (lämpöpatterin korvasi kuuma leivinuunin päälinen).

huoh. Eilen oli 4h paltsu, äsken 2h kurssi ja viime to+pe lomaa. Millon mä teen nää mun työt !! :evil: Ens perjantai taas lomaa, hyvä tai no joo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

City kirjoitti:Sinulle on asetettu käytönesto. Et voi lisätä uutta tekstisisältöä.
• Käytöneston syy: Toisten käyttäjien solvaaminen
• Palvelussa: Keskustelut
Vittu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.
Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kans :evil:

Mut tyydyttävä on ku pöytäkone hajos (vihdoin) lopullisesti.
Liian pieni munkin ainoan käyttöön tuo Acer. Silti metsässä menettelee. (Nyt oon "kaupungissa", pöytäkoneella peräti sadan megan yhdynnällä!)
Jaa hiiri? No osta siihen oikea hiiri. En itekään kestänyt sitä hipelöintilevyä päivää pitempään. Kaupasta saa. Yrittivät mulle myydä langatonta, sehän häviäs, eikä se piuha haittaa. Joten mikä vaan optinen hiiri sullekin. Jo helpottaa. USB-porttiin saa kiinni. Optisen aseman puute on huonompi juttu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Stinky

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pulkannaru kirjoitti: noin ja sitten lämpöpatterin päälle kuivamaan 'yön yli'.
Eli toivoa vielä on? Se on kyllä kuivumassa ollut pöydällä jo lauantaista asti.. Laitetaan vielä patterin päälle kun himaan pääsen. Jos se ei rupee toimiin niin tulee suru puseroon.
bliss

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti:
City kirjoitti:Sinulle on asetettu käytönesto. Et voi lisätä uutta tekstisisältöä.
• Käytöneston syy: Toisten käyttäjien solvaaminen
• Palvelussa: Keskustelut
Vittu.
Ketä sä nyt muka oot solvannut? :o
En mä oo mitään tavallisuudesta poikkeavaa huomannut.
Stevie Ray

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Nyt on kevättä rinnassa siinä määrin, että vois kaivaa BettyGeen varastosta ja antaa sille kunnon kyydit jo tällä viikolla. Mutta kun toi lämpötila heittelee vieläkin pakkaselle ja en ole raaskinut investoida nastallisiin kumeihin.
Monsieur Manala

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:
City kirjoitti:Sinulle on asetettu käytönesto. Et voi lisätä uutta tekstisisältöä.
• Käytöneston syy: Toisten käyttäjien solvaaminen
• Palvelussa: Keskustelut
Vittu.
Aaaaahhhahhhahhhahhahhahhahhhaaaah! LOLLOLLOL!

Haimonnia pannulle, perkeles.
1108

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Edit: FUCK IT.
Monsieur Manala

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Aaaahhahhhahhah, ei saatana, nyt vasta naurattaakin. :rofl: Apua, antakee happeva.

Vammaisuus, mikä ihana tekosyy.
1108

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^No mistäs nyt puhutaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jösses. Näin ehkä maailman täydellisimmät rinnat äsken kuntosalin pukkarissa. Jos olis ollut enemmän munaa, olisin pyytänyt saada ottaa valokuvan, jota olisin sitten voinut näyttää plastiikkakirurgille. Huh! Noiden jälkeen ymmärrän tissimiehiä 130%. Tulipa vedettyä melkonen treenikin, tauko tekee näemmä ihan hyvääkin (vaikka olikin täysin perusteeton pelko perseessä että kunto muka romahtaisi 1,5 viikon aikana). Nyt ruokaa tai tulee ruumiita (ei teistä, ei tartte soittaa poliisille)!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Nyt ruokaa tai tulee ruumiita
Sori, meni jo. Herkullista maksaa sipulilla ja porkkanalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stevie Ray

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Jos olis ollut enemmän munaa, olisin pyytänyt saada ottaa valokuvan, jota olisin sitten voinut näyttää plastiikkakirurgille. Huh!
No arvaa harmittaako, kun sulla ei ollut munaa ottaa kuvaa ja postaa sitä tänne.
Vastaa Viestiin