Diisdai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon kipiänä, yhyy. No sinänsä en häiritsevän kipeänä, särkylääke poistaa jumalattoman kurkkukivun, mutta mieluummin olisin terveenä ja töissä ja jumppimassa.

Katoin tänään sen Ihmisen poika ja jeesus kristus itkin vuolaasti! Ihan Sofien valinta -sarjaa kyllä. Pahempi kuin Bambi!11
Vakavasti suosittelen, toi pintaan niin monenmoista tunnetta ettei pitkiin aikoihin. Elämä on ihmeellistä <3

Nyt ylipainoisten brittien pariin. Ta-taa!
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:No arvaa harmittaako, kun sulla ei ollut munaa ottaa kuvaa ja postaa sitä tänne.
No en oli ollut niin tahditon. En ole oikeesti eläissäni nähnyt niin kauniita rintoja ja uskon kuitenkin nähneeni aika monia :]

Ja Bluntly: Maksa on PAHAA. Kaiken lisäks se on pöpöjä ja myrkkyjä tuhoava rauhanen. Yhh.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kannataskohan noiden lätkäjannujen vetää päähän kunnon maski?

Kuva
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Miksi en löydä paskis? ketjua, johon seksikkyyslistaan laitoin ovelaa negavonkuuta Supelle ja Edithille ja loukkauksia uroksille? Koko ketju mun takii veks?

Ja onko vain sattumaa, että sillä yhteydellä en äsken päässyt Kitinään?

Kamoon,modet.
Olix siinä nyt ihan varmaan Mooseksen Sääntöjen vastaista?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

On muuten siinä määrin kuihtuneen laiha tuo brittien "Olet mitä syöt" -ohjelman juontaja, että huolestuttaa. Vai onkohan se vaan kontrasti?
Prepare for the worstest.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

aargh, iski ihan hirvee sushi-himo. eikä tässä kaupungissa ole japsia! :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
1108

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sain varmuuden asiaan, kiitos Manala.
Sait itkettyä bännit, miltä nyt tuntuu?

Olet sinä kyllä aikamoinen...häviäjä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

par-sky kirjoitti:eikä tässä kaupungissa ole japsia! :evil:
Muuta hyvä ihminen, muuta!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:
par-sky kirjoitti:eikä tässä kaupungissa ole japsia! :evil:
Muuta hyvä ihminen, muuta!!
Joo tervetuloa uudellemaalle. Täällä on töitä ja asuntoja hurumykke. Eiku..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Ja Bluntly: Maksa on PAHAA.
Silence!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Siis oikeesti onko se en muista millä nimellä Kitinäläisten seksikkyysketju kadonnut KOKONAAN ja vain MUN takia?? Tässä viime tunnilla? Miksi? Ylipito perustelkoon! Oliko siinä multa muka normaalia enemmän solvauksia.Vai enkö mää saa hienostuneesti kertoo keitä panisin? Mun mielestä olin ihan tahdikas. ja siinähän meni monen muunkin kehut samantien!
Vai olenko niin Karhuissa, etten löydä ketjua?

NUMBAN kärsimyksiin, että mäkin olen nyt vasta käsittänyt, että lähes kaikki muut kuin minä ovat perseestä. Niin se vaan on, sinäkin Numba olet perseeestä :D Tai vaikka ei niin kellään objektiivisesti, niin mitä sitten jos idiootit bannaa, subjektiivisesti? Sehän vain vahvistaa meidän (tai ei hei sun Numba ) OIKEUTETTUA ylemmyydentuntoa :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Onslow

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Gat kirjoitti:Siis oikeesti onko se en muista millä nimellä Kitinäläisten seksikkyysketju kadonnut KOKONAAN ja vain MUN takia?
Mikä niistä 678:sta?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Onslow kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis oikeesti onko se en muista millä nimellä Kitinäläisten seksikkyysketju kadonnut KOKONAAN ja vain MUN takia?
Mikä niistä 678:sta?
Korrekti pointti.
Mutta se viimeaikainen, jonkun muun aloittama, jossa palstatekstien perusteella piti arvioida seksikkyyttä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
1108

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monta karhua Gat on vetänyt asteikolla 12-48?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Millonkohan sitä oppis, että banaanin vetäminen tyhjään vatsaan on h*lvetin kivuliasta?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:Monta karhua Gat on vetänyt asteikolla 12-48?
12. Tölkkiä. Isoa.
Mutta jos olen harhoissa, niin löydä ja laita linkki siihen kitinäläisten seksikkyyskyselyyn, jota en nyt löydä. Mahdollista, että olen lopultakin seonnut, ja sitä ei ole koskaan ollutkaan. Eikä sitä äkkiä hävitetty.

Kohtuuvarma kuitenkin, että mun kaapeliyhteys näyttää mulle nyt eioota vain Kitinään, vaikkeï muuanne. Mutta tää langaton ei.

Täytyyks tässä kohta ottaa maailman ISP-harhautusohjelmat käyttöön, vaikka mua ei ole edes bannattu?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Monsieur Manala

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:Sain varmuuden asiaan, kiitos Manala.
Sait itkettyä bännit, miltä nyt tuntuu?

Olet sinä kyllä aikamoinen...häviäjä.
On se mukavaa nähdä miten vainoharhaisuus yltyy oikein varmuudeksi asti. Nyt naurattaa jo ihan hysteerisesti.

Mulla ei ole taipumusta itkeä ylläpitoa tai poliisia hätiin jos joku sanoo intternetissä rumasti. Toisin kuin eräillä.
1108

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:...itku...
BUSTED!

En olisi sinusta uskonut loppupeleissä, mutta varmasti hienon postin kirjoitit ylläpidolle. Toivottavasti nyt se metrin mittainen kyrpä seisoo ja orkku on tulossa.

Olet oikeasti aika säälittävä.

Ja miten vitussa vainoharhaisuus voi olla varmuutta?
Vitun undulaatti, olet sekaisin ilman betonimyllyä.

Ja koskas minä olen sanonut ylläpidosta vittujakaan kenellekään?
Monsieur Manala

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ei sulla kyllä ole kaikki muumit laaksossa, mutta täähän ei enää tässä vaiheessa tullut kellekään yllätyksenä.

Etköhän sä voi kysyä siltä taholta jolta tän "varmuutesi" sait, millaisia maileja olen cityn ylläpitoon - tai muulle vapaavalintaiselle mielikuvitustahollesi - kirjoitellut. Vainoharhaisuus on, ihan oikeasti hei, vähän sairasta.
Monsieur Manala

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti:Siis oikeesti onko se en muista millä nimellä Kitinäläisten seksikkyysketju kadonnut KOKONAAN ja vain MUN takia?? Tässä viime tunnilla? Miksi?
Varmaan joo. Tuuttasit sinne jotain ilkeetä supasta, ja sitten se narisi asiasta Aasille, ja sitten Aasi poisti sen silmänräpäyksessä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:On muuten siinä määrin kuihtuneen laiha tuo brittien "Olet mitä syöt" -ohjelman juontaja, että huolestuttaa. Vai onkohan se vaan kontrasti?
Katoin ko.ohjelmaaa ekaa kertaa ja kiinnitin kyl huomiota samaan. En ehkä ottais ruokaohjeita vastaan tädiltä, joka näyttää siltä että on eläny sillä merilevällään ite viimeset viis vuotta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hitto, se osu ja uppos. En olisi äkkiseltään uskonut!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Diisdai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis oikeesti onko se en muista millä nimellä Kitinäläisten seksikkyysketju kadonnut KOKONAAN ja vain MUN takia?? Tässä viime tunnilla? Miksi?
Varmaan joo. Tuuttasit sinne jotain ilkeetä supasta, ja sitten se narisi asiasta Aasille, ja sitten Aasi poisti sen silmänräpäyksessä.
Huh.
Pyytäisin anteeksi Supalta, mutta kun en edes muista, mitä intoiduin sanomaan. Jotain liian sekoilevaa kyllä. Vaikken Supaa suoraan vonkaa tai inhoakaan. Opettakoon tämä minut olemaan juomatta 12 tölkkiä ja samalla nettailematta. Hämärän muistikuvani mukaan en kuitenkaan lutkitellut tai paljastellut yksityisasioita. Taisin kyllä kysyä käyttäjäraporttia, mutta eihän se tarkoita suoraan neidon kunnian häpäisyä, kai. Saatoin sanoa pahempaakin, en muista. En loukkausmielessä, vaan liikaa peeloillen. Kadun tomussa ja tuhkassa.

Harmi koko ketjun poisto, loppuviestien poisto kun olisi riittänyt.
Ja nyt on kumma tilanne. Näyttäisi, että pöytäkoneelleni on IP-banni, vaikka nikkiä ei ole bannattu. Käyttäisin siis toista konetta tai nyt tulen anonyymiproxyn kautta. Varoitusta en ole saanut. Joten jos vältän kännihulvattomuuksia, voisko sen IP-bannin poistaa?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin