Keskiviikho

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Viljo, Viljo... missä sinä ooh?
Monsieur Manala

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Jaa mää vai?
milli

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja milli »

Lähdenkin tästä uimaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden Lahteen, soronoo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huaamenta. Jestas, saman illan / yön aikana ties kuinka monta henkilöä päätti yhtaikaa lähettää mulle pitkät "mitä kuuluu?" / "kiire, voisitsä tehdä tän" -mailit. Nyt on vähän jauhot suussa. Pitää ronkkia jostain ne 6 tuntia näihin vastaamiseen...
milli

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Ugh, eilinen ilta oli aika syvältä, kaueat säryt. Meinas tulla itkupotkuraivarit.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kaikkein hauskinta uudessa Facebookissa on Dumiksen kärhämöinti sitä (ja ihania testejä 8) ) vastaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis nyt vain kärsii pahasta muutosvastarinnasta ja taistelee tuulimyllyjä vastaan itkemällä äänekkäästi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:Dumis nyt vain kärsii pahasta muutosvastarinnasta ja taistelee tuulimyllyjä vastaan itkemällä äänekkäästi.
Joo, mut se on hauskaa. 8)
Oon tosin ihan samaa mieltä, toi uus versio on aivan perseestä..juurikin sen takia et ei muakaan kiinnosta, mikä elokuvasarjamurhaaja joku puolituttu on.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Duck

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Duck »

Yöt alkavat näköjään olla jo sen verran valoisia että kohta pitää ruveta taas käyttämään rullaverhoja. Ei muuten tuu nukuttua kunnolla. Sälekaihtimista kajastaa suljettuinakin valo läpi aika lailla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Harmittaa kyllä nää suojakelit. Suojakelilläkin voi hiihtää, ei siinä, mutta luisto on hanurista. Saa nähdä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:... mutta luisto on hanurista.
Tillin tallin tulkku
hyvin luistaa sukset
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pitää lähteä hammaslekuriin ja sen jälkeen ruotsin tunnille.. tämähän vaikuttaa ihan paskalle päivälle!
Me transmitte sursum, Caledoni!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Miten voi taas naurattaa lähes kaikki? Toi Jeesus-ketjuki on ihan huippuhauska. Nyt ei oo kyl enää montaakaan muumia laaksossa, haluan kotiin.

Oon muuten niin superpätevä, et pääsin työhaastatteluun, vaik oli 193 hakijaa. Tosin yheksän muutaki pääs. Pomoki tuntuu olevan äärimmäisen reilulla tuulella ja antaa rampata haastiksissa. Pitäis useammin irtisanoutua..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Asiakkaan luona käymään ja samalla sieltä läheltä kyytiin se ostamani sälekaihdinsatsi.
Matkaan HOP.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sipsi kirjoitti:Miten voi taas naurattaa lähes kaikki? Toi Jeesus-ketjuki on ihan huippuhauska.
Olen myös vähän huolissani huumorintajustani - Onslow on onnistunut peräänantamattomalla kontrasteilullaan tekemään Jeesusketjusta niin hauskan, etten voi olla nauramatta ääneen! Toistuvasti.
Viimeksi muokannut urpiainen, 18.03.2009 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Siirryin eilen astetta ylempään sosiaaliluokkaan (siinä heti ameeban yläpuolella) laittamalla muistaessani Stockmannin Mastercardin tilaukseen. Tuli myönteinen päätös, nyt odottelemaan kaksi viikkoa kortin saapumista ennenkuin pääsee törrrrsäämään. Eiku, tarvitsen lomamatkoille, unohdin taas että vanhat korttini poistuvat käytössä, enkä jaksa anoa työpaikalta uusia. Heräsin siinä vaiheessa kun nettiostos epäonnistui, väitti ettei korttini kelpaa. Ilmeisesti tiedoissa jo näkyy että on poistumassa käytöstä.

En ottanut debit-ominaisuutta koska se kuulostaa mielestäni työläishenkiseltä ratkaisulta, eikä palkkatilini ole myöskään Nordeassa.

Kortin hakemistiedoissa kysyttiin kuukausipalkkaa. En tiedä teinkö oikein jakamalla viime vuoden verotettavan tuloni 12:lla, koska kyseisestä luvusta tuli noin tonnin korkeampi kuin mitä kuvittelen normikuukausipalkkani olevan (ilman ajoittaisia bonareita, lomarahoja yms.). Ei perkele, mähän olen omaksi yllätyksekseni melkein hyvätuloinen! Mihin tai kenen vittuun se raha oikein katoaa, kun elän suht askeettisesti ja silleen? Suomi on kovin kallis maa elää, ja se progeverotus...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stevie Ray

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Mikä helvetin hulabaloo Tampereen Anttilan Megastoressa oikein oli? Järjetön määrä pissiksiä kiljumassa kurkku suorana.
Onslow

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Stevie Ray kirjoitti:Mikä helvetin hulabaloo Tampereen Anttilan Megastoressa oikein oli? Järjetön määrä pissiksiä kiljumassa kurkku suorana.
Jos siellä oli Frederick keikalla ja ne oli sen uusia morsianehdokkkaita?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Mä lähden Lahteen, soronoo.
Toivottavasti liikennenopeudet eivät sitten ole katossa?
Saadaan tietysti kuulla..
Onslow kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:Mikä helvetin hulabaloo Tampereen Anttilan Megastoressa oikein oli? Järjetön määrä pissiksiä kiljumassa kurkku suorana.
Jos siellä oli Frederick keikalla ja ne oli sen uusia morsianehdokkkaita?
Ei ne pärjää sulle!
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:Siirryin eilen astetta ylempään sosiaaliluokkaan (siinä heti ameeban yläpuolella) laittamalla muistaessani Stockmannin Mastercardin tilaukseen..
Tämä on muuten tavallisen fiksu kortti. Suhteellisen usein kun haluan sitä vinguttaa tärkeissä asioissa kuten Wii pointseissa niin se tekee lakon, stopin, ei vörkkää. Fiksu siksi, että sitten vinkuu miehen visa B)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon ihan totally bored ja vasta toista päivää saikulla. Pakko kai alkaa tiskaan, siivoon ja pyykkään tai jodis. Energiaa kyllä riittäis, mutta puhuminen sattuu vielä enemmän kuin nieleminen. Tulis jo huominen ja saisin lääkkeet ja pääsisin ees perjantaiks töihin. Sorrun kohta ostamaan jonkun NAISTENLEHDEN!1 Yritän kuitenkin paneutua sivistyneempään materiaaliin, kuten Annie Proulx'n Maan tomua -novellikokoelmaan tai Linn Ullmannin Siunattuun lapseen. Makinen loistava Vain rakkaus jäi väärille mestoille ja se vaikutti erittäin mielenkiintoiselta kuten Makinen koko tuotanto. Ehkä kestän vielä pari päivää, ehkä koko loppuviikon. Ei tässä sentään holokaustia olla pakenemassa, erästä ystävääni lainaten ;-)

Katoin äsken Käskyn ja Samuli Vauramo on niin aah, että suon hänelle tässä ja nyt muutaman ajatuksen. Iiihana mies.

Lähettäkää mulle piristysviestiä, kiitos etukäteen. Ehkä laitan jopa iltasella mesen päälle. Olen pohjalla. Huoh ;-)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En löydä mistään hiihtohousujani :9mm: Mietaako ne vei?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen jälleen Porrrrnaisissa. Kiinnostaa kuitenkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keskiviikho

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:pitää lähteä hammaslekuriin ja sen jälkeen ruotsin tunnille.. tämähän vaikuttaa ihan paskalle päivälle!
On siis hymyilyrintamalla helpottanut? :)
eii nyt ihan hirveesti... varsinkin kun on alkuviikon ollu ylimukava.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin