Törötörötörstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Duck »

No huomenta nassikat hei. Pilvipeite rakoilee ja aurinko tekee taas tuttavuutta. Hii. Parin päivän päästä tää kauhee rytinä duunissa on ohi, ja voi hieman rentoilla. Tai sitten keskittyä rästiin jääneen rytinän selvittelemiseen kunnes aivoverisuoni sanoo "poing".

Tavakseni on muuten tullut nähdä unia aiemmin katsomistani TV-ohjelmista. Viime yönä aivoni tarjosivat minulle loppuratkaisun Jekyll (ja Hyde) -minsarjaan, jossa Hyde tapettiin juottamalla tohtori niin känniin että Hyde tohtorin Jackmanin päässä kuoli viinamyrkytykseen mutta tohtori jäi henkiin. Mutta eihän toi olis oikeesti toiminut, sillä Hydellähän on parempi viinapää kuin tohtorilla.
milli

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä! Avokki on niin ihana, kun ehtii ja viitsii kuskata minua ja häntää töihin ja takaisin.

Eilen kokeilin taas vähän julkisilla matkustelua, oli tuskaisaa. Ensiviikolla pitää varmaan kehitellä jokin tsydeemi autoon, jotta pärjään yssikseni.
Onslow

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

milli kirjoitti:Ensiviikolla pitää varmaan kehitellä jokin tsydeemi autoon, jotta pärjään yssikseni.
'
Hanki ilmalla täytetty kottikärryn sisärengas. Sitä ne käyttää synnärilläkin :)
Fcuk

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Hyvää tasa-arvon päivää, arvon ihmiset. Tänään vien osan kotihengettäreni hommista, pesen pyykkiä ja järjestelen uuteen kotiin keittiökamppeita. Lupaan siivota myös vähän rempan jäljiltä, tosin en paljoa koska on aivan uskomattoman pähee keli. Lenkkikin kulki, mahtava kevät tulossa. <3
Stinky

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Aurinko :h:
Aamukävely töihin tökki pahasti. Pariin viikkoon ei uni ole maistunut ja olo on kun zombilla. Jospa tuo aurinko antais vähän virtaa.
Nyt kahvia ja tupakkaa.
ninnithequeen

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Typerä aurinko.


Kaks tuntia unta, töihin, nyt kaffella.

Hyvää synttäriä Sipsukka :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Hyvää synttäriä Sipsukka :h:
Kiitos. Sanoivat töissä, etten näytä yhtään nelikymppiseltä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Onslow

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

5 tuntia ja sit nokka kohti böndeä. Ohjelmassa pilkkireissu raippikseen, saunomista, varisjahtia ja ampumarataa. Vielä kun Ebay -tarjoukseni uudesta Leupoldista menisi läpi, niin ois suuuuuuuuperjuttu. Ugh.
Fcuk

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onnittelut vanhenemisesta sipsi!

Mulle äsken apteekissa täti ihmetteli onko reseptissä näkyvä sotuni tosiaan loppua -62 kun ei kone hyväksy...
"Ei, rouva, kyllä se on 82"
Eipä oo kyllä aiemmin tullu paska mieli ees tommosen ajattelusta, nyt tuli. Prkl!

:cry:

Varasin kasvohoidon huomiseks.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tunnin päästä soittelen taas niitä nielemätuloksia, sit aputeekkiin ja tuli antibiootit tai ei, ryövään aputeekin tyhjäksi kaikista nielemistä helpottavista tropeista. Oon vedelly särkylääkkeitä niin kaameesti että ihan kammottaa, ehkä nielua puuduttavat ois seuraavana vuorossa. Töihin tuskin pääsen huomennakaan, ei tuo puhuminen vieläkään houkuta.

Sipsille onnittelut ja Geetsu onnea uuteen kotiin! :)

Aurinkopäivä menee täällä vähän hukille, mutta parempi silti että se on ees tuolla ulkona vaiks mä sisällä. Niin.
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

nowaysis kirjoitti:Aurinkopäivä menee täällä vähän hukille, mutta parempi silti että se on ees tuolla ulkona vaiks mä sisällä. Niin.
Meet ikkunan ääreen ja saat aurinko-energiat siinäkin. :]

Saas nähä koska uuteen kotiin siirrytään, en oo vielä muksuille sanonu sanaakaan... Jotenkin mä pihtaan niitä neliöitä omaan käyttöön tappiin asti. :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jes, nyt joutuu venaileen vielä neljään saakka että saan hakee ne lääkkeet. Voi epätoivo. Miksi voi miksi sitä pikatestiä ei voitu tehdä? Ja taas unohdin kysyä. Kysyn sit apteekista, ellei Melnais tai joku osaa täällä vastata. Eikös se kerrokin sen, onko kyseessä bakteeri vai virus? A-streptokokkihan se oli, ja olisin sen saanut tietää jo kaks päivää sitten, ja olisin nyt todnäk jo kivuton ja terve antibioottien ansiosta. En tajua mikä pointti on kirjottaa vaan lisää saikkua ja odotella tuloksia, vai oliko sillä nyt jotain väliä mikä bakteeri se on? Ehkä. Silti :evil:

Ei näköjään oo. Argh. Syön antibioottikuurin ehkä joka kolmas vuosi, joten ärrin murrin vaikka ois turhaan yhden syönytkin!
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitähän keksis? *juonii*

Ootte muuten niin tylsiä ja passiivisia nykysin, että harkitsen huoraamista muillakin palstoilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti:Mitähän keksis? *juonii*

Ootte muuten niin tylsiä ja passiivisia nykysin, että harkitsen huoraamista muillakin palstoilla.
Joo. Nyt äkkiä jotain sutinaa!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bliss

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: Ootte muuten niin tylsiä ja passiivisia nykysin, että harkitsen huoraamista muillakin palstoilla.
Pitää varmaan ottaa käyttöön joku uusvanha jutttu, esimerkiks niinq alkaa tavata ihmisiä ihan irl :P
KAIKKI palstat on ihan kuolleita tai sitten täynnä niin hirveetä shittiä että ei vaan kestä...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voitais järkkää treffit vaikka flirttipuistoon. Oon ihan eristyksissä täällä ja kaipaan juttuseuraa!
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä en kerkee. Lapset leikkii tos pihal ja tulin runkkii äkkii sisälle. Keväiset kiimahetket tais startata just nyt, kivaa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Im in! :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Pitää varmaan ottaa käyttöön joku uusvanha jutttu, esimerkiks niinq alkaa tavata ihmisiä ihan irl
Ai niinqu IRL-miitti vai?

Olen samaa mieltä että kaikki palstat ovat oudon pystyynkuolleita. No Cityyn ja Suomi24:seen virtaa paskaa tasaisena virtana.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:
bliss kirjoitti:Pitää varmaan ottaa käyttöön joku uusvanha jutttu, esimerkiks niinq alkaa tavata ihmisiä ihan irl
Ai niinqu IRL-miitti vai?
No ei helvetissä. Emmä ainakaan halua tästä porukasta tavata kuin muutamia. Julkinen miitti on saatanasta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No kuka mistään julkisesta on puhunu ;-)
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niin just. Salamiitti harvoille ja valituille, ja niilläkin paperipussit päässä.

Duck, mites se nörtteilyiltamamiitti? Paperipusseja ei tarvittane, osanottajat ovat tunnetusti niin hurjia uskalikkoja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ketään ei oo koskaan kielletty tulemasta salamiittiin! Ainakaan toistaiseksi.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikä kielletä nytkään! Tervetuloa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Groucho Marxia mukaillen: en haluaisi salamiittiin, joka huolii minut osallistujaksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin