PerJenTei

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Duck »

No ni, nyt voi vihdoin rentoutua vähän. Pomokin pakotti ottamaan pari päivää lomaa (ma, ti). Heti ekaks kroppa päätti sitten pukata migreenin. Hassua kyllä, heti kun raahauduin kolleegain selkääntaputtelu-illanvietosta kotiin, se väistyi. Kai semmoinen biletys on vaan sit liian ressaavaa. :o
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aha, maanantaina on perhevalmennus kello 17 reikäleipä. Tuli sitten tämmötteeseenkin luvattua lähtemään... :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Meinaa pukata kiirettä pikkujoulujen järjestelyiden kanssa. puuh.
Ja nyt takasin jäjestely-/kokkailu-/leivonta-/siivous-/jne hommiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ilmaisen tunteeni tästä illasta ja tiedosta tällä:

Stinky

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sauna, salmiakkikossu ja seksi. 2/3 löytyy - ei paha!
bliss

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:Sauna, salmiakkikossu ja seksi. 2/3 löytyy - ei paha!
Soot aika voittaja, mulla on 0/3 :D
Duck

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Duck »

Duck kirjoitti:migreenin ... se väistyi.
No joo, mutta heräsin juuri päikkäreiltä. Vai pitäiskö sanoa ilkkareilta. Olo on kuin kryptoniittijunan alle jääneellä teräsmiehellä. En ota tätä vakavasti kuitenkaan, ihan normaali "hirvee rutistus on nyt vihdoin ohi" -reaktiohan tää on. Hienoa tässä on se että tämä on eka kuukausiin. Aiemmin näitä tuli pari kolme kertaa kuussa. Edistystä on tapahtunut. :ohyeah:

Et eipä tässä nyt muuta tarvita ku safkaa ja löysäilyä. Tuossa yllä mainittu Seksi, Sauna ja Salmari -kolminaisuus vois olla periaatteessa ihan hauska, mutta käytännössä ei. Mä en jaksais kuin korkeintaan ottaa yhdet löylyt just nyt. Kuva
Rouva Pupu

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Miehellä on työhaastattelu samana päivänä kun pitäisi mennä katsomaan Kotiteollisuutta. Ja tietysti jossain kankkulankaivossa, että on siinä ja siinä ehtiikö kotio ennen keikan alkua (siis oikeasti jossain miljoonan kilsan päässä se haastis). Miten voikin yksi lause sisältää ihan hitsin hyviä ja huonoja uutisia?!!!1+ Niin, korjaan. Rouva menee yksikseen, joten lapselle ois hyvä olla vahti ;)

No saa tuoda tulevalta työmatkaltaan jotain hiton kallista ja päheetä. Joten, mitä kivaa voi löytyä mulle Espanjasta?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuuntelin tänään töihin mennessä, paluumatkalla ja pojan kanssa matkalla mummolaan Led Zeppelinin Motherloadia. Miten musiikki voikin olla noin hyvää?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Joten, mitä kivaa voi löytyä mulle Espanjasta?
Miten olis joku Alejandro hoitamaan sua, kotia ja vauvaa?

Hah, oon terästä! Pieksin sen sielunvihollisen joka houkutteli mua synnin tielle irtokarkkien ja elokuvateatterin pariin, spinnasin ja nyt olis lautasella fetasalaattia. Mums mums.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sain just uuden työpaikan puhelinmyyjänä. Luultavasti otan sen. Vaikka hulluna pidettäisiin. Ja vaikka en tykkäiskään siitä niin ainakin voin olla tykkäämättä siitä ma-pe 9-15 eikä joka vitun viikonloppu. Ja hyvällä tsägällä vois vähän tulot nousta. Haudon asiaa vielä viikonlopun ennenkuin sanon itseni töistä irti.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Monsieur Manala

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ninnithequeen kirjoitti:^ Ei täsmää oireet kyl. Toi ilmesty kahes päivässä.
Struuma.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Ilmaisen tunteeni tästä illasta ja tiedosta tällä
Onko siellä kaikki kunnossa? Eikös sun äitisi ollut sairaana?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duck kirjoitti: Mä en jaksais kuin korkeintaan ottaa yhdet löylyt just nyt. Kuva
Sanoo mies joka on hulluin löylynottaja jonka tiedän.
Kerrottakoon, että pojat sai viime viikonloppuna mein uuden pienen saunan mittarin näyttämään 125. En ollu paikalla - onneks.
Rouva Pupu

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ilmaisen tunteeni tästä illasta ja tiedosta tällä
Onko siellä kaikki kunnossa? Eikös sun äitisi ollut sairaana?
Jaksamista numba :(
ninnithequeen

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikä.

Antree. Halaus. Tarkoitan.
1108

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittuako musta murehditte?
Duck

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Duck »

ninnithequeen kirjoitti:
Duck kirjoitti: Mä en jaksais kuin korkeintaan ottaa yhdet löylyt just nyt. Kuva
Sanoo mies joka on hulluin löylynottaja jonka tiedän.
Olin kyl vähän pirteempi silloin ku eilen illalla.
Vastaa Viestiin