PerJenTei

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Frederik Krueger kirjoitti:
par-sky kirjoitti:meinasin tehdä humalaisen avautumisviestin, mutta onneksi itsesensuuri ehti väliin ennen postaamista. mietinpäs nyt jonkun aikaa ja viestin sitten selvinpäin jos on edelleen pakottava tarve avautua.
Ei helvetti, menit sittenkin harrastamaan seksiä ihastuksesi kanssa!
No en kyllä mennyt. Ja sen olisi voinut päätellä jo yhdestä selkeästä asiasta:

-Jos petetään, petetään kunnolla. Ei mitään hätäsiä jossain baarin vessassa, vaan kunnon useamman tunnin (päivän) fuckfestit. Vai onko muka joku lieventävä asianhaara "me tehtiin se vaan kerran ja nopeesti"? Ei mulla olis aikaa joskus kolmelta raportoida teille mitä tein, olisin vielä tekemässä sitä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Fcuk

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

par-sky kirjoitti:Vai onko muka joku lieventävä asianhaara "me tehtiin se vaan kerran ja nopeesti"?
Mulle se todellakin on. Tai siis anteeksiannettava ja varsin ymmärrettävä, toisin ku ne fuckfestit. :]

Tänään pitäs jaksaa kauimmalle mökille. Huisaa. Ootan lähinnä kotiinpaluuta, sovittu iiiiiison lihasatsin hausta. Pakastimen tyhjäsin eilen valmiiks. Ah nam, hampaat narskuu lihahimoissaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Että voin muuttaa oloneuvokseksi Uuteen-Seelantiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Mua ei niinku huvita yhtään mikään...
Otatko mut mukaan? Vitutuskäyrä on nyt sen verran korkealla...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

par-sky kirjoitti:
No en kyllä mennyt. Ja sen olisi voinut päätellä jo yhdestä selkeästä asiasta:

-Jos petetään, petetään kunnolla. Ei mitään hätäsiä jossain baarin vessassa, vaan kunnon useamman tunnin (päivän) fuckfestit. Vai onko muka joku lieventävä asianhaara "me tehtiin se vaan kerran ja nopeesti"? Ei mulla olis aikaa joskus kolmelta raportoida teille mitä tein, olisin vielä tekemässä sitä.
Osui ja upposi. Jos tykkäät jatkaa avioliittoa niin pysy kaukana, siis yhteisistä pippaloista. Muistan joskus kun olin palannut exän kanssa taas yhteen sadannen kerran ja voivottelin sätissä että mites nyt kun olen menossa pippaloimaan ja tämä mun väliaikainen seksisuhteiluni (sen offajan) oli samoissa jammeissa, että tiukkaa tekee. Ja tietysti kaikki fiksut kitinäläiset/cityläiset painotti että älä mene, saa herra pois systeemistä (voi voi sitä zekzuaalista lautausta, ihan näännyttävää) jollain tavalla ennen kun voit nähdä ja kuulla samassa tilassa. No, en tietenkään uskonut. Ja niin sitä jossain vaiheessa iltaa kun menin vessan ohi, nappasi kyseinen herra hihasta ja vetäsi sinne vessan puolelle ja sielä sitten salamoi kunnolla vähän joka paikassa ja lopputuloksena tulvi koko vessa kun perseeni oli jonkun vesijutun päällä. Voi että.

Mikäköhän halu mulla on tullut paljastella synnytyksen jälkeen kaikki lutkailuni, voi että.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miäs onniteltu aamupeuhuin. Avios ei saa ellei oo merkkipäivä. 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti: Mikäköhän halu mulla on tullut paljastella synnytyksen jälkeen kaikki lutkailuni, voi että.
No tietenkin siksi, että olet nyt äiti; tuo epäseksuaalinen olento, jolla ei ole hämärää menneisyyttä (äidit ovat madonnia). Alitajuisesti koitatkin nyt palata zeksuaalisen maailman (Gatille sama kuin nussiva maailma) piiriin epätoivoisesti, mutta tietenkin täydellisesti epäonnistuen, koska olethan äiti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MGandhi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Mikäköhän halu mulla on tullut paljastella synnytyksen jälkeen kaikki lutkailuni, voi että.
No tietenkin siksi, että olet nyt äiti; tuo epäseksuaalinen olento, jolla ei ole hämärää menneisyyttä (äidit ovat madonnia). Alitajuisesti koitatkin nyt palata zeksuaalisen maailman (Gatille sama kuin nussiva maailma) piiriin epätoivoisesti, mutta tietenkin täydellisesti epäonnistuen, koska olethan äiti.
Niin, tai synnytyksessä löystyi myös tuo Pandoran lipas (suu) ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Elppis kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Mikäköhän halu mulla on tullut paljastella synnytyksen jälkeen kaikki lutkailuni, voi että.
No tietenkin siksi, että olet nyt äiti; tuo epäseksuaalinen olento, jolla ei ole hämärää menneisyyttä (äidit ovat madonnia). Alitajuisesti koitatkin nyt palata zeksuaalisen maailman (Gatille sama kuin nussiva maailma) piiriin epätoivoisesti, mutta tietenkin täydellisesti epäonnistuen, koska olethan äiti.
Niin, tai synnytyksessä löystyi myös tuo Pandoran lipas (suu) ;)
Eikö synnytykset yleensä hoideta ala- eikä yläkautta?
Älä löi! En ole hurrit!
Duck

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:^ www.ruokapiiri.fi
Kiitos! Täytyypä tsekata jos saisin tuolta itselleni jotain hyvää.

*tutustuu* Hmmm.... ai se vaatii 10-20 talouden kokoamista porukaksi, ja yhteisen pankkitilinkin vielä. Voi mennä vähän säätämiseksi kyl sit... mutta ihan hyvä idea tuo on joka tapauksessa.
Fcuk

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:Ja niin sitä jossain vaiheessa iltaa kun menin vessan ohi, nappasi kyseinen herra hihasta ja vetäsi sinne vessan puolelle ja sielä sitten salamoi kunnolla vähän joka paikassa ja lopputuloksena tulvi koko vessa kun perseeni oli jonkun vesijutun päällä. Voi että.
Voi että! :D
milli

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja milli »

Olisi pieni kiusaus lähteä tänään hyvissä ajoin töistä, teinhän sentään viimeviikolla hm... 15h överitä tms.. Voisin lähteä siivoamaan kodin, jotta huomenna ja tänään illalla voi keskittyä kuherteluun.

Ehkä tämä yksi juttu ja sitten tepsuttelemaan kotia kohti. (Jos maltan lähteä, hiton mukava työpaikka.. mur)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kimmen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
No tietenkin siksi, että olet nyt äiti; tuo epäseksuaalinen olento, jolla ei ole hämärää menneisyyttä (äidit ovat madonnia). Alitajuisesti koitatkin nyt palata zeksuaalisen maailman (Gatille sama kuin nussiva maailma) piiriin epätoivoisesti, mutta tietenkin täydellisesti epäonnistuen, koska olethan äiti.
Niin, tai synnytyksessä löystyi myös tuo Pandoran lipas (suu) ;)
Eikö synnytykset yleensä hoideta ala- eikä yläkautta?
MYÖS- sana korvaa selityksen :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^Nojoo, hyväksyn vastauksen. Tapahtuuhan synnytyssalissa muitakin erikoisia asioita. Esim. faijalta murtui peukalo kun synnyin.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Rouva Pupu kirjoitti: Osui ja upposi. Jos tykkäät jatkaa avioliittoa niin pysy kaukana, siis yhteisistä pippaloista...
Ja tietysti kaikki fiksut kitinäläiset/cityläiset painotti että älä mene, saa herra pois systeemistä (voi voi sitä zekzuaalista lautausta, ihan näännyttävää) jollain tavalla ennen kun voit nähdä ja kuulla samassa tilassa. No, en tietenkään uskonut.
On varmasti ihan hyvä neuvo, mutta kuten sinä, en vaan halua uskoa. Enkä oikeen tiiä miten saisin sen tyypin pois päästäni. Kokeilin jo mielikuva harjottelua eli lähinnä kuvittelin mielessäni kaikki huonot seksikokemukset ja hoin ittelleni että se on samanlainen, ei kannata, pettyy vaan. Ei toimi täysin, mutta kumminkin jotenkin.

Parhaiten toimii tällä hetkellä päätökseni olla tekemättä aloitetta. Haluan että mua halutaan niin paljon että on valmis tekemään jotain asian eteen. Myönnettäköön, ei mikään täydellinen ratkaisu, koskapa jos se saa aloitteen tehtyä en uskalla mennä vannomaan että pystysin enää sillon vastustamaan. Mutta toimii toistaiseksi. Tässähän on siis kaksi mahdollista lopputulemaa: menee panemiseksi tai sitten kyllästyn odotteluun, sen saamattomuuteen ja sitä myöten koko tyyppiin.

Tämä ilta on onneksi turvallinen, koska liikahdan tampereelle eikä se ole tulossa mukaan. Ehkä mun pitäs ettiä sieltä joku uusi saavuttamaton ihastus niin että tuo toinen unohtus täysin... :think:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16672
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niba kirjoitti:Kuljet Hakaniemenrantaa?
No en, enkä ole myöskään nähnyt ensimmäistäkään leskenlehteä tai muuta muuttolintua. Mutta joitain kevään merkkejä sentään: oman huikean kevätväsymyksen lisäksi äsken Länsiväylällä sujahti pari moottoripyörää ohi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ninnithequeen

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viaras mansesta peruki tulonsa, ei tarvi tekohymyillä siis yhtään ja voi maata peiton alla murjottamassa koko viikonlopun. Perfection!!!!


Mä näytän siltä et mul on aataminomena, hiukan liian ylhäällä vaan. Joku hemmetin patti, epämuodostunu ja kivikova, ja kipeeki vielä. Vittu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Olisko ketjupolttaminen kostautunut?

Mun ketutus vähän helpottaa, vaikka äsken olin osapuilleen hermoromahduksen partaalla. Onneks pääsee kohta helevettihin täältä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:^ Olisko ketjupolttaminen kostautunut?
Näin juuri toivon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Näin juuri toivon.
Jo toinen Haluan kuolla-viesti viikon sisään. Onko kaikki ok?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^ Olisko ketjupolttaminen kostautunut?
Näin juuri toivon.
Kurkunpään syöpä
ninnithequeen

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^ Ei täsmää oireet kyl. Toi ilmesty kahes päivässä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ettei olis taas sielunvihollisen tekeleitä, mun niiiin tekis mieli skipata spinning ja mennä katsomaan Watchmen. Ja ostaa karkkiakin!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli vetää niin armottomat perseet ettei huomenna tarvitsisi tulla työpaikalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stevie Ray

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Meen purkautumaan hallille. En kuitenkaan vessaan. Hei hei.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Päivä parani kertalaakista! Mulle tuli tähän just uus 24 tuumanen näyttö. Kyllä nyt kelpaa, voi vaikka leffoja katsella työpäivän ratoksi... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin