PerJenTei

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nimipäiväänsä viettävät tänään Aki, Joakim ja Kim. Joakim on heistä selvästi moniulotteisin karaktääri, sillä hänessä asustaa niin Joak, Aki kuin myös Kim.

Sählyy kohta. Hippatihoo.
Stinky

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huamenta. Aina kannattaa aukoo turpaansa. Meuhkasin rikkinäisestä puhelimesta ni mein huoltomies sano että "tuo se kapula tänne nii hän kattoo". Korjannut puhelimia ennen tänne tuloa... Jei!
Nyt peukut pystyyn että se sais sen vörkkimään.
Ja hei, tänään on perjantai ja huomenna Savonlinnaan :h:
Stinky

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä otankin olutta Savonlinnassa :]
bliss

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja bliss »

Se olis Snadin viimeinen harjoittelupäivä uudessa päiväkodissa. Mitenköhän MINÄ osaan olla päivät toimistolla ja ilman tota ipanaa hääräämässä ympärillä. Snadi kyllä pärjää loistavasti.
milli

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja milli »

Ah Savonlinna, synnyinkaupunkini.

Töissä =) Mieli on hjuvin korkealla, ihan muuten vain.
Duck

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Duck »

milli kirjoitti:Mieli on hjuvin korkealla, ihan muuten vain.
Kevät! :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuljet Hakaniemenrantaa?

Koirien piilotetut paskat taas luovat kevättunnelmaa..
Sallitaan ainoastaan kaninmetsästyskoirat!
Suomalaiset muistelevat Ruotsin tappiota 1809, häviötä muttei valitettavasti perikatoa voida muistella..

Ja nuoret paskoo housuihinsa, kiitos siitä heille..
Viimeksi muokannut Niba, 20.03.2009 8:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ihanan kevät kun aamulenkillä mäjähtää valkonen juoksukenkä koiran kakkaan, iuh!
ninnithequeen

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, menee pitkään töissä ku broidi nukkuu vieläkin...

Meille tulee viikonlopuks yövieraita Tampereelta. Viimeviikonloppuna oli oululainen. Mistähä ens viikonloppuna sitte? Vai saiskohan vaan kölliä ihan kahestaan?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Duck kirjoitti:Nimipäiväänsä viettävät tänään Aki, Joakim ja Kim.
Tuon tiesivät toimistomummotkin, kun toivat äsken suklaakonvehteja ja innostuivat ihan halailemaankin. Kivoja mummeleita! :]
Älä löi! En ole hurrit!
bedlam

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Näin liian härskiä unta yöllä. Siitä huolimatta väsyttää, kahvia ->
milli

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja milli »

Duck kirjoitti:Kevät! :h:
Kevät, viikonloppu, sujunut aamu-uinti, ihana avokki, kulttuuririennot illalla, Tuksu huomenna, valoisat aamut ja upeat auringonnousut.. syitä on monia.
Stevie Ray

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Duck kirjoitti:Kevät! :h:
Kevät toi tullessaan joukkoirtisanomiset, sen myötä kasalle ihmisiä takuu varmasti pahan mielen ja minulle shit load of extra work. Paska kevät!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jee jee, napsahti viikonloppu duunia. Lompakko tykkää, minä en.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No ni.
Hieman siivousta aloitettu ja ostoslista tehty, toivottavasti mitään ei jäänyt listasta puuttumaan.
Kohta autoon ja näin vapaapäivänä yhden työhomman kautta ostoksille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miks antennipiuhat on sellasia pötkylöitä eika sellasia mutkallisia, ihan berberistä. Noin muuten pistää kevät hymyilyttämään, kaikkea kivaa ilmassa, junouzäpswöng! :]

Tänään yritän ehkä tehdä töitäkin, mut sitä ennen varmistan, että mun ruokapiirin luomutilaus meni perille asti. Porkkanaa, aaah! Ja ympäristö kiittää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Monsieur Manala

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Saatanan saatana. Sain viime yönä nukuttua 4 tuntia. Aamulla heräsin tukossa, yskäisenä ja ilman ääntä.

Tuplavitutus, sillä piti soittaa Anglo-Serviceen ja haukkua ne osaamattomiksi runkkareiksi. Puhelin ei lataa, ja olen ostanut 2 uutta (alkuperäisen lisäksi) laturia siihen. Lähetin ensin pelkän puhelimen huoltoon, sitten puhelimen ja alkuperäisen laturin, ja nyt se tuli 3 viikon huollon jälkeen takaisin tekstillä "Vikaa ei havaittu, vika asiakkaan laturissa, suosittelemme hankkimaan uuden laturin".

Että nää 3 ei vielä riitä vai, jotka lataa kaikkia muita puhelimia kyllä ongelmitta? V*ttu että v*tuttaa. Tekis mieli hirttää munista.

Menin flirttipuistoon päivystää. Sais edes jollekin vittuilla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

par-sky kirjoitti:meinasin tehdä humalaisen avautumisviestin, mutta onneksi itsesensuuri ehti väliin ennen postaamista. mietinpäs nyt jonkun aikaa ja viestin sitten selvinpäin jos on edelleen pakottava tarve avautua.
Ei helvetti, menit sittenkin harrastamaan seksiä ihastuksesi kanssa!

Töissä. Palkkapäivä, jihuu? Uuven luottokortin tunnuslukukirje tuli jo, eivätkö ne voisi lähettää kortinkin nyt samantien? Vai pitääkö se painaa jossain Intiassa josta se kuljetetaan banaanilaivalla Suomeen?

Kaverit alkoivat taas kinuta että lähdetään yhdessä joskus jonnekin. Ehdottivat "mun" kesämökkiäni, mutta ihme kyllä alkoivat lämmetä myös risteilyehdotukselleni. Olin parista kaverista ihan varma etteivät heidän hurjat vaimonsa päästäisi miehiään minnekään yöksi. Varsinkin yhden ranskalainen vaimo on tuossa suhteessa tiukka täti, oma aika on aina kortilla ja yhteisiin illanviettoihin tulee soittoja että millois sieltä tullaan takaisin. Vitun sopeutumiskyvyttömät mamu-vaimot.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Fcuk

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Monsieur Manala kirjoitti:Että nää 3 ei vielä riitä vai, jotka lataa kaikkia muita puhelimia kyllä ongelmitta? V*ttu että v*tuttaa. Tekis mieli hirttää munista.
Mulla sama lataushäikkä Motorolan paskassani ja parasta oli kun lähettivät viimeks huollosta jonkun toisen puhelimen lähettämäni tilalle. En ois kai huomannu mut kortti oli täys rumia perseitä ja väärien lasten naamoja. Nyt ne haluis sen takas et voisivat tarkastaa mokan mut hitto ku en jaksais. Vittu hakisivat itte.
Duck

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:mun ruokapiirin luomutilaus
Hmm, nam. Saakohan tommosia myös tänne Espoon lintukotoon?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ai niin tänään pitää muistaa käydä tarkistamassa lääkkeet! (ei omat)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei! Olen laittanut koko kykyni likoon ja tehnyt teille väriterapiahoito-kertomuksen.
Käykääpä tsekkaamassa se postauksessa "Väriterapeuttinne....." Paskanjauhannassa, vaikkei se olekaan paskanjauhantaa!

Parhaimmillanne saatte todella rentouttavan elämyksen koko kehoonne ja pahimmassa tapauksessa ruumiiseenne! No tuo oli tarpeeton, mutta en voinut olla panematta. Niinkuin meille miehille usein käy.

Nyt on jo liiankin hauskaa?

Stadinarska laittoi tämän pikku mainoksen.

Mutta rukoilen teitä, lukekaa ja arvostelkaakin jos jaksatte.Saatatte kokea ilon hetken.
:)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla ei nyt jotenkin yhtään kestä hermo ton yhden samassa siivessä työskentelevän äijän kovaäänisiä puhelinkeskusteluja. Kuvittelee vielä olevansa joku koomikkokin. Laitoin jo kuulokkeet korville, mutta sen ärsyttävät jutut kuuluu niidenkin läpi. Arrrgh! Ehkä Prodigy auttaa. Ja pitäs tässä korjailla yhtä toisen henkilön tekemää suomennosta, ihan järkkyä kapulakieltä. Mä haluan rauhaa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: PerJenTei

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Mä haluan helvetisti rahaa!!
Että voin muuttaa oloneuvokseksi Uuteen-Seelantiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Mua ei niinku huvita yhtään mikään...
Vastaa Viestiin