Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Puolikas tuntia vielä valmisteluja, sit silmät hetkeksi kiinni. Aamusta alkaakin valmistelujen loppurumba ja illalla sit muuta rumbaa ! :hep: :pimp: :beer: :miitti:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poika, perkele! Äkkiä petiin! - Joo, joo, joo....
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään otetaan, tänään otetaan! Silleen fiinisti maistelulasista ja tutustutaan uuteen suomalaiseen viskikirjallisuuden helmeen..

Taas on kuollut ihminen, niin Kanadassa ja laskettelurinteessä. Joku pakko sinne oli mennä? Suurin osa ihmisistä kuolee kotiinsa, joten? 150 000 pääsee kuolemaan kohta vaikka avaruudessa? Venäläiset ottivat 30 milliä, not our milliä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Soon sit kakun leivonnan aika. Täytyy surffata ohje jostain. Kuukkeli auttanee. puuuhh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nonih, huomenta. Systeemit lähtevät pikkuhiljaa käyntiin, ja vois käydä vaikka ruokakaupassa. Kiljoona rästiin jäänyttä kodinhoidollista, sosiaalielämänhoidollista ja muutakin askaretta odottaa. Mutta nyt on onneksi lomaakin niiden tekemiseen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pyykkiä pesty, tiskikone hurisee, lakanat vaihdettu, johtolista asennettu, taulu kiinnitetty, kirjat lajiteltu ja makkarista raivattu kaikki ylimääräinen veks. Seuraavana kummityttö Porvooseen tanssitunnille ja minä sillä välin koiran kanssa lenkille. Illalla laatuaikaa ja ehkä vähän herkkujakin :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Ohhoh, sähän oot vauhdissa. Mä oon vasta lähdössä roskien viemisen kautta ruokakauppaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos sitten lähtisi töihin. Arvatkaas kiinnostaako lähteä tällä kelillä kökkimään jonnekkin hemmetin kellariin ihmettelemään indeksin toimintaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua taas vituttaa toi keli. Pitäs käydä kaupassa joo mutta ei huvita mennä ovesta ulos kattomaan onnellisia äitejä lapsineen ku omaansa ei saa taas ees puhelimeen. Kaiken muun paskan keskellä musta ei kauheesti ois jaksamaan taisteluun oikeuksistaan kun ei ees sängystä meinaa päästä ylös toisinaan. Noh, ens viikolla mamman mussukka tulee taas kotiin.

Typerä aurinko. Typerä rahattomuus. Typerä elämä. Typerä palkkaturva.

Isäntäkää ei oo lohduttamassa ku läks aamusta keskustaan esittelemään tampesterelaiselle buutsiliikkeitä. Tekis mieli vetää peitto korviin mut kissanruokaa on haettava. Saatana.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kummityttöä odotellessa on nyt kenkähyllyistä ne "stilettojen" hyllyt matotettu niin ettei tule korot läpi :] Seuraavana pitäs vissin suunnitella jotain aamupalaa/lounasta ja pukea oikeat vaatteet päälle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo kone täyteen ja pitkä ohjelma päälle, uuniperunat uuniin ja tarkastamaan vaikka sittariin otetaanko sisä vai ulkofilettä sen kanssa?
Joo imurointi ja pölyjenpyyhkäisy ensin, jossain välissä suihkuun hivelemään pesuainetta päivittäin komistuvaan kroppaan, silleen miehekkäästi.. ;)

Ja rohmulatkin pilattu tältä vuodelta, kaikki sanoo ja sanoo, kannattaako uskoa, voi tietenkin keskittyä vain "deadliest catch!"-sarjaan..
Planitsan kisat, yrppää..ennätykset romukoppaan?
Suomi-Itävalta-n€orja? riplaan? kerroin 6.55 joo eipä hirveästi tulossa..

Oon pukeutunut sukkiin tai sukkaan joka roikkuu jalkojen välissä....
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitäis ostaa joku hemmotteluhenkinen syndelahja. Joku hoito kaiketi... Kasvohoito, jalkahoito, kasvohieronta....mitä niitä kaikki on? Mikä on paras?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kehtaisko sitä tuupata roskikseen gigatolkulla musiikkia koneelta...

Aaliyah, Jamelia, Alicia Keys, Astral Projection, Terra Ferma (?) ja muuta vastaavaa kummallista mitä en todellakaan IKINÄ kuuntele :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitäis ostaa joku hemmotteluhenkinen syndelahja. Joku hoito kaiketi... Kasvohoito, jalkahoito, kasvohieronta....mitä niitä kaikki on? Mikä on paras?
Jalkahieronta ehdottomasti. Eiku, menet paikanpäälle ja sanot että vaimolle tarttettaisiin lahja, he esittelevät eri paketteja joista valitset halvimman.

Tuollaiset hoidothan ovat takuuvarma lahja. Sen kerran kun päätin poiketa tutusta kaavasta ja ostin Björk-fanille liput konserttiinsa, eikös se vitun Björk perunut keikkansa.

Minäkin olen ollut aktiivinen. Eilen käyty ostelemassa ja annostelemassa sairaan lähimmäisen lääkkeet, tänään voisi miettiä auton pesua. Mutta sitä ennen pelaan pari erää Age of Empiresiä, saattaa yllättäen vierähtää pari tuntia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Kehtaisko sitä tuupata roskikseen gigatolkulla musiikkia koneelta...

Aaliyah, Jamelia, Alicia Keys, Astral Projection, Terra Ferma (?) ja muuta vastaavaa kummallista mitä en todellakaan IKINÄ kuuntele :D
Yleensä se musta vedetään pöntöstä alas? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Jalkahieronta ehdottomasti.
Joo, helppo valinta tuo kategoria. Käsittääkseni ei noissa voi pahasti pusikkoon mennä. Mut valitsin melkein ehdottamasi eli jalkahoidon. Nyt sitten vaan ootellaan, et: "Mä arvasin, et sä ihnoot mun rumia haisevia jalkojani!" 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Enttu

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jos tännekin ,kirjoittelis välillä jotakin.Kohta suihkuun,sit tekee taidetta ja illta meneekin rattoisasti paikallisessa,ei pysty olemaan kovin myöhään,
huomenna taas töitä,olen elossa siis vaikka muuta toivoisitte :P
1108

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tämä päivä on julistettu Accept nimiselle tanssiorkesterille, playlistilä 22 cd:tä ja hyvälle ruualle: Tomaattista hirvenlihakastiketta aivan tautisella määrällä valkosipulia ja spagettia, päälle juustoa ja se on siinä. Taidan mösöä mukaan kanssa tuoretta basilika kun näyttää ruukku olevan hengissä vieläkin hyvistä tappo yrityksistä huolimatta.

Mutta nyt taidan käydä kaivamassa fillarin esiin ja tempasen pikku lenkin auringonpaisteessa. Nyt on KEVÄT! (ainakin TaNpereella)

Acceptia teillekin:



Pari niin tautista sooloa biisissä että lähtee järki, fakta on että tämä toimii naisille petilauluna.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viiden minsan tauko tässä tulikin pidettyä.
Seuraavaksi saunan ja pesuhuoneen kuuraus. Niin, olis pitäny jo eilen, mut ei kykene.
Palvelusväki, vaimo, jne apuu tarttis - taas.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Auringonpaiste ja lapset leikkeineen pihalla sai mut vaan kahta surullisemmaks. Se on kuulkaa noloa purskahtaa itkuun keskellä supermarkettia.

Tyttärenkin sain kiinni, soittamalla ensin ex-anopille että missähän mahtavat olla kun kukaan ei taas pariin vuorokauteen vastaa puhelimeen. Ei tiennyt muka, mutta kaks minuuttia ja Nita soittaa eksän puhelimesta äitille. Oli leffaan menossa ja sai poproknia (lausutaan noin), oli ilonen. Soittaa leffan jälkeen, "jos isi antaa". Että semmonen yhteishuoltajuus meillä tänään. Mitenhän huomenna?
bliss

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mä en nyt mitenkään halua osoitella tai päteä, mutta muistaks Ninni kun täällä(kin) porukka kehoitti pitämään matalampaa profiilia sen rekkamiehen suhteen? Ja että siitä hehkutuksesta ja parisuhteen lennosta vaihtamisesta on seurauksia? Nää on niitä seurauksia.
Ja mun on kyl pakko sanoa, että mä tavallaan kyllä ymmärrän sun eksää.
Selaapa ulkopuolisen silmin sun viestihistoria ja blogi. Kaikella hyvällä sanottuna.

En usko että vielä on liian myöhäistä vähän skarpata.
ninnithequeen

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Skarpata? Mä painan duunia, pidän kodin siistinä, hoidan kaiken kuten pitää, ja kaikki kaatuu niskaan. Konkurssipesästä olis saatavia monta tonnia, hiphei haetaan palkkaturvasta. Sitte kesällä kun ne ehkä sieltä saa. Mä en yksin meitä elätä, en mitenkään.

Tähän päälle eksän tempaukset. Tekisipä mieli kirjoittaa tähän sanasta sanaan ne tekstiviestit mitä siltä oon saanu. Lyötyä on hyvä lyödä.

Se rekkamies on ainoa joka pitää mut jotenkuten järjissäni tässä.
bliss

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja bliss »

Skarpata = ihan oikesti pitää matalaa profiilia, poistella vaikkapa perhekuvat kaikenmaailman gallerioista, varsinkin kännäys- ja rekkareissukuvat uuden äijän kanssa (koska sos.viranomaisten(kaan) mielestä alle kouluikäisen lapsen äiti ei vaan lähde useiden päivien mittaisille rekkareissuille vaikka kuinka olisi eroamassa). Jos sä haluat ymmärtää väärin mitä mä tarkoitan niin enhän sille mitään voi. Ehkä sä et huomaa itse, mutta toi kaikki on aika omiaan provosoimaan entistä ikävämpään käytökseen tai vaikka yksinhuoltajuuden hakemiseen. Mutta toki itse tiedät mitä teet, mä kerroin vain sen miltä tuo kaikki ulkopuolisen silmiin näyttää.
ninnithequeen

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mistä sä ne sossutädit tähän keksit? Kyse on saatana silkasta kiusanteosta eksän puolelta. Tiesikkö, että olin viime viikolla kaffella hänen luonaan? Ja että käytiin perheen kesken Mäkkärissä? Ja sillon kaikki on aivan loistavasti. Vaan annas olla jos halutaan leikkiä perhettä uuden isipuolen kanssa, ei hyvä. Kamalaa tehdä toisen lapselle banaanipirtelöä tahi viedä se (HUI) ajelulle rekalla. Kun se ny on niin kamalaa kun täällä asuu joku muukin kuin äiti.

EDIT: eksä ja nyksä eivät koskaan ole tavanneet toisiaan, karjuneet toisilleen vaan puhelimessa.
bliss

Re: Lauantaina saunaa, salmaria ja pikkujoulut !

Viesti Kirjoittaja bliss »

Keksin ne siitä, että jos todella haluaa tehdä kiusaa, keinot on moninaiset ja se on yksi - ja varsin tehokas - keino niistä. Kuten sanoin, ulkopuolisen silmin asiat näyttävät vallan muulta mitä ne ehkä oikeasti ovat. Ja ulkopuolisia asiassa ovat kaikki muut paitsi sinä ja eksäsi.

Ja tosta perheen leikkimisestä...
Mieti miltä susta tuntuisi, jos se olisikin sun eksä, jolla olis palstoilla paljon julkisuutta saanut uusi suhde, joka on alkanut jo ennenkuin olette muuttaneet eri osoitteisiin eksäsi kanssa. Minkälainen fiilis sulla olis siinä tilanteessa laittaa tyttäresi eksän ja uuden "äidin" kanssa leikkimään kotia?

Asioilla on monta puolta. Välillä on hyvä tarkastella tapahtumia siltä toiselta kantilta.
Vastaa Viestiin