Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mennään kielillä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mielenkiintoinen eilinen..
Ann kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Yleensä sääntöä myös noudatetaan.
Mitä se sinikikki sanoi???!!!??
Vaikka mäkin tiedän paskalakin seikkailuista en koskaan tule sitä teille kertomaan. BLANK-card vedetty pakasta! :rofl:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tiedän mitä te kaikki teitte viime kesänä Tapio-miitissä.

Jos joku tietää kuka pani tai oli panematta ketä, miksi on niin pelottavaa kertoa siitä omalla nikillä? Paneminen on ihan luonnollista, tänäänkin todella monet tulevat tekemään sitä kotona, kouluissa ja työpaikoilla.

Sinänsä jollain useiden vuosien takaisilla kitinäpanouutisilla ei ole mielestäni enää erityisempää uutisarvoa. Bygones, kitinäläisten paneminen on niin ysäriä. Kaikkihan sitä ovat joskus tehneet, luultavasti jopa Gattaca vaikka ei haluakaan tunnustaa. Kukapa haluaisi, hävettävää sellainen.

Sitten mielenkiintoisempiin asioihin. Minusta on jollain tapaa hauskaa kuinka digiboksitallenteiden mukana tallentuvat myös kyseisen päivän kaikki (kyseisen kanavan) teksti-TV-sivut. Otaksun syynä tälle olevan lähinnä tarve tallentaa joidenkin ohjelmien teksti-TV-tekstitykset. Katselin sivusilmällä vuoden tai pari vanhaa luontodokumenttia boksilta, ja ihmettelin kovasti teksti-TV:ltä näkyviä (vanhoja) uutisia ennenkuin hokasin. Miksi ne edelleen uutisoivat jotain Saddamin teloituksia?

Ihmeellistä tämä tekniikka, melkein kuin lukisi vuosia vanhoja sanomalehtiä kesämökillä!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:Tiedän mitä te kaikki teitte viime kesänä Tapio-miitissä.

Jos joku tietää kuka pani tai oli panematta ketä, miksi on niin pelottavaa kertoa siitä omalla nikillä? Paneminen on ihan luonnollista, tänäänkin todella monet tulevat tekemään sitä kotona, kouluissa ja työpaikoilla.

Sinänsä jollain useiden vuosien takaisilla kitinäpanouutisilla ei ole mielestäni enää erityisempää uutisarvoa. Bygones, kitinäläisten paneminen on niin ysäriä. Kaikkihan sitä ovat joskus tehneet, luultavasti jopa Gattaca vaikka ei haluakaan tunnustaa. Kukapa haluaisi, hävettävää sellainen.

Sitten mielenkiintoisempiin asioihin. Minusta on jollain tapaa hauskaa kuinka digiboksitallenteiden mukana tallentuvat myös kyseisen päivän kaikki (kyseisen kanavan) teksti-TV-sivut. Katselin sivusilmällä vuoden tai pari vanhaa luontodokumenttia boksilta, ja ihmettelin kovasti teksti-TV:ltä näkyviä (vanhoja) uutisia ennenkuin hokasin. Mitä ne edelleen uutisoivat esim. Saddamin teloituksesta?

Ihmeellistä tämä tekniikka, melkein kuin lukisi vuosia vanhoja sanomalehtiä kesämökillä!
Ketään pantu, se yksikin pantu sai lapsensa myöhemmin..
Olen edelleen epävarma Gattiksen saantijutuista..
Minun digipoksi on niin pieni ettei sinne mahdu noin vanhoja tallenteita..
Hengenvaarallinen kätsh tukee nyt myös Jimiltä..
eikä televisiostani näy kuin 48/117 kanavaa..
Lisäkanavan saisi kolmella eurolla mutta millään rahalla ei saa lisää aikaa sen katsomiseen.. :cry:

EDIT: Vaadin vanhoista taikauskoista luopumista ja samalla tasapituisista viikoista, koska kesällä viikot kuluvat nepeammin pitää niitä pidentää sanotaan kahdeksanpäiväisiksi ja mälsiä ja pitkäveteisiä talviviikkoja pitäisi lyhentää vastaavasti kuusipäiväisiksi, mikä lisäisi tietenkin perjantaiden määrää ja vapautuminen viikon rasituksista helpottuisi lisääntyneiden höyrynpäästömahdollisuuksien ansiosta!
Palkinto mieluummin sitten rahana, en hyväksy palkintoautoja halvemmaksi tulee ostaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti: Bygones, kitinäläisten paneminen on niin ysäriä. Kaikkihan sitä ovat joskus tehneet, luultavasti jopa Gattaca vaikka ei haluakaan tunnustaa. Kukapa haluaisi, hävettävää sellainen.
Daaa..
Häpeällistä joo sellainen sekaantuminen.
Enkä kerro. Mullon sellanen herutussysteemi, että sanon nille etten kerro.
Antakaa loputkin!
(Hei, mä ainakin Yritän! :D )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
ninnithequeen

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitiki herätä näin aikasin, ei töihin vielä pariin tuntiin :swirl:
Duck

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jeh. Mut ei sentään tarvi mennä töihin. Uimaan varmaan menen silti.
milli

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamu-uinti hoidettu, kohta puuroa napaan ja töitä tekemään.

Koiranhankinta nytkähti eilen liikkeelle, vihdoinkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se olis tiukka työviikko luennointia ja palaveeraamista. Jääköhän tästä henkiin?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Ketään pantu, se yksikin pantu sai lapsensa myöhemmin..
Olen edelleen epävarma Gattiksen saantijutuista..
Minun digipoksi on niin pieni ettei sinne mahdu noin vanhoja tallenteita..
Olen löytänyt tuohon digiboksiongelmaan ratkaisun. Se on vähän kuin kortsujen kanssa: kun edellinen täyttyy kaikesta roinasta, vaihtaa tilalle uuden! Tuokin levy oli joku vanhempi joka ei ole ollut boksissa kiinni ikiaikoihin.

Jotkut muut ehkä yrittävät pärjätä yhdellä levyllä/kortsulla ja mieluummin tyhjentelevät sitä samaa silloin tällöin, mutta minä en jaksa lähteä sellaiseen pelleilyyn mukaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Se olis tiukka työviikko luennointia ja palaveeraamista. Jääköhän tästä henkiin?
Kaikki on mahdollista!

Uskomattoman rauhallinen yö. Jäbätin nukku 19.30-6.30 putkeen, ilman inahdustakaan. On se vaan luksusta joskus :D

Diudiu... maanantai taas. Pläääh...
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, lomilta takas. On se jännä, että tietoähky oli välitön, kun ensiksi päivität tietosi Pirkanmaan viikon tapahtumista ja purat sähköpostisi. Kaiken kruununa tuleva kehityskeskustelu, ne on parhautta ne. Mistään pehmeästä marabou-lähdöstä ei voine puhua...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Niba kirjoitti: pantu sai lapsensa Gattiksen saantijutuista..
Minun digipoksi on niin pieni ettei sinne mahdu noin vanhoja tallenteita..
Jotkut muut ehkä yrittävät pärjätä yhdellä levyllä/kortsulla ja mieluummin tyhjentelevät sitä samaa silloin tällöin, mutta minä en jaksa lähteä sellaiseen pelleilyyn mukaan.
P.S. Minä en käytä kortsuja.. Ja ´Shield' on hyvä..uusittunakin
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Hieno mökkireissu takana. Ei kuka tahansa saiskaan nelivetomersua ojaan ja järveen, haah! Lomaillessamme täällä on rehkitty, uus koti on pian valmis. :h:

Täytys vissiin miettiä toisen myyntiä. Onkohan 100-neliöisten rivarien vuokramarkkinat millaset? Vai onkohan mun tutut viel loppuneet kesken, ehkä ei. Täytyy pistää ketjumaili.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:Hieno mökkireissu takana. Ei kuka tahansa saiskaan nelivetomersua ojaan ja järveen, haah! Lomaillessamme täällä on rehkitty, uus koti on pian valmis. :h:

Täytys vissiin miettiä toisen myyntiä. Onkohan 100-neliöisten rivarien vuokramarkkinat millaset? Vai onkohan mun tutut viel loppuneet kesken, ehkä ei. Täytyy pistää ketjumaili.
Roikkuu varmaan siitä kuinka paljon pyydät?
100 on suuri luku meinasit varmaan pyytää 1100-1400/kk??
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Niba kirjoitti:Roikkuu varmaan siitä kuinka paljon pyydät?
100 on suuri luku meinasit varmaan pyytää 1100-1400/kk??
Itseasias mua niin kyrsii tällases tilantees tienata yhtään muiden kustannuksella... Taidan vuokrata tutuille melkein ilmaseks. Tuli niin äkkiä mailiin vastauksia et kuukauden päästä arvottu noista tärkeimmistä joku.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti: Täytys vissiin miettiä toisen myyntiä. Onkohan 100-neliöisten rivarien vuokramarkkinat millaset? Vai onkohan mun tutut viel loppuneet kesken, ehkä ei. Täytyy pistää ketjumaili.
I'll do anything, ANYTHING!
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä haluan tallentavan boxin ihan vaan supernaturalin takia. Se Dean on semmonen pantava, siis todellakin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä haluan tallentavan boxin ihan vaan supernaturalin takia. Se Dean on semmonen pantava, siis todellakin.
:hail: on. Lääh. Nuuh..
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä haluan tallentavan boxin ihan vaan supernaturalin takia..
Ei siihen tikipoksia tartte, vaan nettikin riittää.
nimim. siison 4 on rautaa \o/
Fcuk

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Elppis kirjoitti:I'll do anything, ANYTHING!
Hmmh, seksiä? 8)
Näilt tutuilt ei heruis!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Fcuk kirjoitti:
Elppis kirjoitti:I'll do anything, ANYTHING!
Hmmh, seksiä? 8)
Näilt tutuilt ei heruis!
Mä oon kone. Mehän voitettiin taas eilen, 5-0. Ja ainut syy tähän voittoon oli, tottakai, mahtavat esityöt kotisohvalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Elppis kirjoitti:Mä oon kone. Mehän voitettiin taas eilen, 5-0. Ja ainut syy tähän voittoon oli, tottakai, mahtavat esityöt kotisohvalla.
Muhun ei SM-liiga playoissa enää luoteta ei... Imin kyllä tahallani huonosti! Väärää väriä väärää väriä!
ninnithequeen

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Töistä tultu, kamala hedari, pyykki pyörii, kahvi valuu. Imurointia ja tiskausta vaan sit.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Mä oon kone. Mehän voitettiin taas eilen, 5-0. Ja ainut syy tähän voittoon oli, tottakai, mahtavat esityöt kotisohvalla.
Tuolla urheiluhöpinäketjussa olis ollut jo alustus, sinne, hushus! En nähnyt puulin peliä, mutta muutaman muun ja täytyy sanoa, että vaikkei nyky-villa paras mittari ollutkaan, on joukkue kuuma kuin kihisevä hellankoukku.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin