Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dumis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mä haluan tallentavan boxin ihan vaan supernaturalin takia..
Ei siihen tikipoksia tartte, vaan nettikin riittää.
nimim. siison 4 on rautaa \o/
Liian hankalaa nykyään. Ratkaisin tämänkin helposti ---->
Onslow

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Perskutarallaa kun tuli viikonlopun eräilyjen myötä taas ikävä landelle luonnon äärelle ja harrasteisiin.. koko päivä on mennyt eräjuttuja selatessa ja jahtireissuista haaveillessa.. :oops:

Voe kvittu kun landella olis töitä niin pakkais kimpsut ja kampsut kasaan ja muuttas sinne.. Mitähän sitä perkele pitäs alkaa touhuamaan, että sillä elättäs perheensä landella. It-ala kun ei siellä suunnassa juhli..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Paat pystyyn jonkun luomutilan ja nostelet tukiaisia (ei niitä siskoksia). Vaihtoehtoisesti myyt persettä (omaa tai vaimon) peräkammareiden pojille. Niitä riittää ja sukkien varsissa riittää millä mällätä. Kirjaimellisesti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Onslow kirjoitti:Perskutarallaa kun tuli viikonlopun eräilyjen myötä taas ikävä landelle luonnon äärelle ja harrasteisiin.. koko päivä on mennyt eräjuttuja selatessa ja jahtireissuista haaveillessa.. :oops:

Voe kvittu kun landella olis töitä niin pakkais kimpsut ja kampsut kasaan ja muuttas sinne.. Mitähän sitä perkele pitäs alkaa touhuamaan, että sillä elättäs perheensä landella. It-ala kun ei siellä suunnassa juhli..
Ahvenanmaalla on parempi huoltosuhde kuin Uudellamaalla! Siellä on enemmän kuin hyvin töitä, kunhan vähän treenaa sitä toista kotimaista.

http://www.stat.fi/til/tyokay/2002/tyok ... e_001.html
Monsieur Manala

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Kai sitä apteekkiin joutais.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta rattiin ja asiakkaan luokse. Sit kotiin katsomaan paikat valmiiksi systärin ja perheensä pikavisiitille. Ja lukemaan huomista ruotsin tuntia varten, kun en ole vielä panostanut tänä vuonna tohon hommaan ku tunnilla ollessani.

Tais olla lauantain pikkujoulujen safkat jne kohdallaan, kun neidot ja rouvat ovat kilvan tänään meileillä kiitelleet.

Taitaa jäädä makkarin sälekaihtimen asennus vielä tältä päivältä tekemättä.. herääpähän aamulla kunnolla ja luonnollisesti ulkoa tulvivaan valoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kituvartti, sitten neuvolaan perhevalmennukseen. Onks muut käynyt näitä? Meille tarjottiin ilmaisia kolmea, joista skippasimme viimeisen parisuhteeseen keskittyneen. Tää olis eka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

prosessi kirjoitti: kunhan vähän treenaa sitä toista kotimaista.

Mitä. Eikö muka "har du set min stora kurkilintu flyga i taivasalla med longa koipinensa" riitä?

Vai että affenanmaalle muka. Sehän on vähän kuin muuttaisi somaliaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Jotkut muut ehkä yrittävät pärjätä yhdellä levyllä/kortsulla ja mieluummin tyhjentelevät sitä samaa silloin tällöin, mutta minä en jaksa lähteä sellaiseen pelleilyyn mukaan.
P.S. Minä en käytä kortsuja..
Tuo nyt on yhtä typerää kuin käyttäisi tallentavaa digiboksia ilman kiintolevyä!

Paitsi tietenkin jos olet vakituisessa parisuhteessa ja kävitte molemmat sp-testeissä, minkä johdosta sitten Paljon Onnea! Nimetkää kaikki lapsenne minun mukaani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kituvartti, sitten neuvolaan perhevalmennukseen. Onks muut käynyt näitä? Meille tarjottiin ilmaisia kolmea, joista skippasimme viimeisen parisuhteeseen keskittyneen. Tää olis eka.
Joo, yhdessä käytiin kaksin ja yhdessä kävin yksin, lähtien kesken kaiken pois. Olihan siinä jotain vaihtelua arkeen, mutta aika maalaisjärki asiaa niissä on. Me mennään ensi kuussa tuohon parisuhde sydeemiin, mehän ei skipata mitään mikä voi edes pienellä todennäköisyydellä antaa jotain mielenkiintoista infoa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pulkannaru kirjoitti:Ja lukemaan huomista ruotsin tuntia varten, kun en ole vielä panostanut tänä vuonna tohon hommaan ku tunnilla ollessani.
Ai niin, minullekin tuli just varmistus eräälle kielikurssille pääsyyn. Päätin aloittaa kokonaan uuden kielen opiskelun, mutta se on vielä salaisuus mikä, kerron sitten kun osaan sitä. Valitettavasti tekisi mieli opiskella paria muutakin kieltä, ja just sellaisia erityisen vaikeita. Antaa olemassaolevan kielitaidon rapautua rauhassa, uutta vaan tilalle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Äh, en ehdi spinnaamaan kun on niin pitkä päivä, enkä viitsi mennä lenkille kun ulkolenkkikausi käynnistyi eilen siihen tahtiin, että tänään on pientä lihaskipua. Pitääkö mun vaan rötvätä ilta?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Onslow kirjoitti:
prosessi kirjoitti: kunhan vähän treenaa sitä toista kotimaista.

Mitä. Eikö muka "har du set min stora kurkilintu flyga i taivasalla med longa koipinensa" riitä?
Yllättävän pitkälle tuolla pötkii. Ainakin kun ottaa huomioon miten paljon suomenkielisiä sanoja IT-vahvistuksemme vahingossa päästeli suustaan, ja joita affenanmaalaiset sitten kiltisti käänsivät ruotsiksi.
Vai että affenanmaalle muka. Sehän on vähän kuin muuttaisi somaliaan.
Missä mielessä? Sen verran moni suomalaisyritys sinne on siirtynyt, että vaikka siellä paljon korkeakoulutettua työvoimaa onkin, riittävästi ei kuitenkaan. Puitteet sen sijaan ovat erinomaiset, Maarianhamina on harvinaisen nätti pikkukaupunki. Ainoa harmillinen puoli on, ettei sieltä saa ostaa taloa, ellei ensin ole asunut siellä tiettyä vuosimäärää.
Stevie Ray

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Kun pääsiskin liikkumaan, tai edes rötväilemään. Mutta kun olen umpijumissa töiden kanssa täällä Nykäskylässä. Näyttää siltä, että menee liian pitkään ja sitten ajellaan tuiki turvallisesti silmät ristissä kotia kohti. Voi kettulan väki!
Onslow

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

prosessi kirjoitti:Ainoa harmillinen puoli on, ettei sieltä saa ostaa taloa, ellei ensin ole asunut siellä tiettyä vuosimäärää.

Minusta affenanmaan ainoa harmillinen puoli on se, että siellä ei asu mun kanssa saa kieltä puhuvia, vaan jotain ihmeen ruotsin sukuista kieltä mongertavaa huuhaajengiä. :P

Noo joo. Ei kiitos.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meillä taas vanhemmat ovat suunnitelleet muuttavansa ainakin joksikin aikaa Affenanmaalle isän jäätyä eläkkeelle. Saa sitten isukki leikkiä lintubongaria ja pienviljelijää ja kalastajaa oikein sydämensä kyllyydestä. Äiti varmaankin voisi siirtyä kutomaan tai pienkeramiikan puolelle :D Ei hullumpi unelma oikeastaan!

Toivottavasti toteuttavat suunnitelmansa. Kai myös virallisesti ahvenanmaalaiseksi on tosi hankala päästä, mutta mikäs siellä eläkeläisten asustellessa jonkin aikaa muuten vaan :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onslow kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ainoa harmillinen puoli on, ettei sieltä saa ostaa taloa, ellei ensin ole asunut siellä tiettyä vuosimäärää.

Minusta affenanmaan ainoa harmillinen puoli on se, että siellä ei asu mun kanssa saa kieltä puhuvia, vaan jotain ihmeen ruotsin sukuista kieltä mongertavaa huuhaajengiä. :P

Noo joo. Ei kiitos.
Äkkiäkös sen kielen käyttäessä oppisit, ellei ois asennevammaa ;)
Prepare for the worstest.
Onslow

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

nowaysis kirjoitti: Äkkiäkös sen kielen käyttäessä oppisit, ellei ois asennevammaa ;)
Asennevamma tai ei, miksi helvetissä mun pitäs affenanmaalle muuttaa, jos haaveilen etelä-pohjanmaan jahtimaille? Sitäpaitsi, ei meiltä tarvitse mennä kuin 80 kilsaa länteen niin saa kuulla jo ihan tarpeeksi noita toisia asennevammasia hurreja, jotka ei suostu suomen sanaa puhumaan.
Viimeksi muokannut Onslow, 23.03.2009 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Voi kettulan väki!
Darling, ota huone.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Darling, ota huone.
No uh! Jos vielä kestää kauan, niin mikä jottei. Tosta ikkunasta näkyy Alexandra. Sais bonaritkin!
prosessi

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Onslow kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Äkkiäkös sen kielen käyttäessä oppisit, ellei ois asennevammaa ;)
Asennevamma tai ei, miksi helvetissä mun pitäs affenanmaalle muuttaa, jos haaveilen etelä-pohjanmaan jahtimaille?
Affenanmaalla olisi aikamoinen merimetsopopulaatio lahdattavaksi, kun tässä vähän aikaa sitten viherpiipertäjät olivat tajunneet vahingossa rauhoittaneensa eri linnun kuin sen jota EU vaati suojelemaan. Olisi yksi jos toinenkin luoto pelastettavana valkoiselta tuholta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:Tosta ikkunasta näkyy Alexandra. Sais bonaritkin!
Ja jos on oikein sopiva Alexandra, ehkäpä bonerikin? ;)

Hyi hyi, oon vähän tuhma tänään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Joo, yhdessä käytiin kaksin ja yhdessä kävin yksin, lähtien kesken kaiken pois. Olihan siinä jotain vaihtelua arkeen, mutta aika maalaisjärki asiaa niissä on. Me mennään ensi kuussa tuohon parisuhde sydeemiin, mehän ei skipata mitään mikä voi edes pienellä todennäköisyydellä antaa jotain mielenkiintoista infoa.
Ja kun mulla asia on juuri päinvastoin 8) ...oli se ihan hyödyllistä tietää tissijuituista niinku imettämisestä jotain etukäteen, etten sitten turhaa ihmettele ja stressaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stevie Ray

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:Ja jos on oikein sopiva Alexandra, ehkäpä bonerikin? ;)
Nyt ollaan asian ytimessä. Ei sinne Alexandraan kannata ilman Alexandraa mennäkään. Autossakin voin nukkua. Toisaalta voi sitä autossa muutakin tehdä, mut se on niin pissistä.
Onslow

Re: Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Röhröhröh qviiik!

mms://tv.eenet.ee/siga
Vastaa Viestiin