Provoilu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Provoilu on...

On se!
5
56%
Ei ole.
1
11%
Joku ylikäytetty latteus tai viittaus yleiseen palstainhokkiin
3
33%
 
Ääniä yhteensä: 9

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Provoilu aiheuttaa jälleen keskustelua, kuten kai tarkoitukseen kuuluukin.

Mitä mieltä olet provoilusta "tyyli"keinona, onko ok vai syyllistyvätkö vain mieleltään heikot provoiluun? Käytätkö sinä mielestäsi usein provoilua herättääksesi keskustelua? Onko provoilu ok kunhan se ei kohdistu sinuun itseesi?

Kuka provoilun yleensäkään keksi, oliko se Platon, Aristoteles, Sokrates vai Herkules? Ja mikä tärkeintä, onko tämä kyselykin pelkkä provo?

Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Fcuk

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon niin tyhmä, että yleensä tunnistan vaan ne kaikista selkeimmät provot. Se muu menee idiotismin piikkiin (mukamas toisen, ei minun) ja tekee tekijästä entistä suuremman hölmön.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Enemmän käytettynä se kääntyy itseään vastaan. Se kärsii inflaation ja antaa käyttäjästään ylimielisen vaikutelman.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minä en provosoi koskaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Joo, yhdyn kaikkiin edellisiin. Provoaminen on perseestä, enkä minäkään koskaan provoa (ellei paria ilmiselvää poikkeusta oteta huomioon). En tosin osaa päättää onko tämäkin vain provo.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Frederik Krueger kirjoitti:Joo, yhdyn kaikkiin edellisiin.

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:jotkut tällä palstalla ovat niin kaukana normaalista pitämästäni ajattelusta
Provoiletko tuossa kohtaa? Vai onko pointti että jokainen määrittelee tahollaan mikä heidän mielestään on "normaalina pitämäänsä ajattelua" (mikä ilmeisesti tarkoittaa "näkemykset joista olen samaa mieltä"), ja kaikki tästä poikkeava on provoilua?

Minulle ei sinänsä tuota vaikeuksia pitää omistakin mielipiteistäni poikkeavia näkemyksiä "normaalina ajatteluna", vaikkakin ehkä monesti epätoivottavana ja jopa typeränä. On normaalia ja yleistä ajatella että verot pitäisi laittaa valtion maksettaviksi, kaikki somalit ja karvaranteet pitäisi heivata hevon vittuun, ja seksuaalirikolliset pitäisi automaattisesti viedä saunan taakse ja nappi ohtaan. En silti ole välttämättä samaa mieltä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vesper kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Joo, yhdyn kaikkiin edellisiin.
Aika homoa
Luulin sinua kyllä naiseksi, mutta päivä on yllätyksiä täynnä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Tummennettuun, se huokuu kyllä läpi vastineistasi.
Että pidän joitakin näkemyksiä jopa epätoivottavina ja typerinä?

Onko se jotenkin pahempi juttu kuin pitää poikkeavia mutta kuitenkin yleisiä mielipiteitä "epänormaaleina" ja täten provoina, eikä suostu käsittämään toisten perusteluja jos ne vaikka murskaisivat oman maailmankuvansa?

Sanotaan nyt kuitenkin suoraan että provoilet varsin usein, varsinkin mamu-keskusteluissa. Ei tarvitse selata kuin uutisketjua. "Muutama poikkeus", my ass. Olet myös joskus aiemmin selitellyt joitakin (muihin kuin minuun) kohdistuneita riidanhaastamiasi tarkoituksellisena kärjistämisenä, mikä käsittääkseni tarkoittaa provoamista.

Pertti pertti, suoranainen valehtelu on kovin rumaa, ellei se sitten ollut vain provoa. Hurskastelu pannaan pannaan.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 24.03.2009 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Frederik Krueger kirjoitti:Luulin sinua kyllä naiseksi, mutta päivä on yllätyksiä täynnä.
Keskivertomiestä enemmän munaa, väittäisin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Iiik! Tuo on varmasti monelle heteromiehelle ongelma.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei pidä tehdä sellaista vihrettä että luulisi muitten ajattelevan samoin kuin itse tekee, se vaan on niin lapsellista..
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mitä on provoilu.
Rouva Pupu

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pertti ja FK ne yhteen soppii, huomenna viedään pussauskoppiin. <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Frederik Krueger kirjoitti:^ Iiik! Tuo on varmasti monelle heteromiehelle ongelma.
Nussin vaan homoja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Pertti ja FK ne yhteen soppii, huomenna viedään pussauskoppiin. <3
Ei vaan PANNAAN.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Jos ennakkoasetelma on, että jonkun ajatukset ovat tyhmiä ja epätoivottavia ei siitä kyllä päästä tilanteeseen, jossa oma maailmankuva avartuu.
Kuka mistään "ennakkoasetelmasta" on puhunut? Kyllä minä jälkikäteen tunnistan millaisia mielipiteitä pidän typerinä, lähinnä nähdäkseni koska perustelut ovat mielestäni olemattomat tai eivät kestä päivänvaloa.

Mikä saa sinut pitämään jonkun toisen ajatuksia "epänormaaleina"? Onko "epänormaali" jotenkin hyväksyttävämpi määritelmä kuin "typerä"? Oletko sitä mieltä että sinulla itselläsi on avara maailmankuva, kun mainitsit sen yllä?
Heittelen (lähinnä kai itseäni naurattavia kaikesta päätellen) one-linereitä usein, mutta provoilen... ...no, lähinnä sinua olen kiusannut kerran pari kun se nyt vaan on niin herkullista tylsinä päivinä.
Älä nyt viitsi väittää, ettet häpeä. Ellet sitten tarkoittanut "per päivä"? Taidat edelleen vain provoilla. Itseasiassa olisi paljon pelottavampaa jos oletkin ollut täysin tosissasi sanomisissasi, eivätkä ne ole olleetkaan provoiluja.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 24.03.2009 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytyy taas todeta, Pertti ole idiootti. Olet kuin Pete uskonkiihkossaan, pelattavalla tavalla aivopestyn oloinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Ann »

[x] Arvokasta ja oikein.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täytyy taas todeta, Pertti ole idiootti. Olet kuin Pete uskonkiihkossaan, pelattavalla tavalla aivopestyn oloinen.
Opettele kirjoittamaan.

Aina sama juttu sinunlaistesi kanssa. Olette niin rakastuneita omiin ajatuksiinne, että jos joku erehtyy sanomaan ettei ole samaa mieltä niin sitä on kuin "uskonkiihkossaan aivopestyn oloinen". Halleluja.
Löytyi vihdoin äiti venäjältä pertin uudelleentulemisen jälkeinen kuva?

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Provoilu?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Provoilu on ok ja miksei siihen tarttuminenkin joskus.
Vastaa Viestiin