Psyko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Psyko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onko seurustelukumppanisi tai kumppaniehdokkaasi koskaan paljastunut täydelliseksi psykoksi? Mitä tapahtui? Miten toimit?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

aasi kirjoitti:Onko seurustelukumppanisi tai kumppaniehdokkaasi koskaan paljastunut täydelliseksi psykoksi? Mitä tapahtui? Miten toimit?
Seurustelin kaksi vuotta, kun olin nuorempi, kuusi vuotta mua vanhemman miehen kanssa josta tuli alkoholin alaisena täydellinen psyko. Viskoi tavaroita, ihmisiä, juomia jne. joka paikkaan, ei mitään itsehillintää. Kerran uskalsi koskea muhun.

Mitä tein? Jätin sen paskan.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei sairauskäsitteestä psykopatia voida tehdä jokaisessa tapauksessa väkivaltaista moraaliltaan vääristynyttä hyväksikäyttäjää, jolla on päämäränä vain oma hyvinvointi. Ilmenemismuodot vaihtelevat yksilöittäin.

+ Eiköhän kyseessä ole normaalia selkeempi käsityskyky.

Ei psykopatialla voida selostaa järjettömiä väkivallan tekoja mielestäni siinä asiassa mennään harhaan. Pystyykö tunteidensa muodostaja moiseen? Ei varmastikkaan muuta, kuin kätkettyjen tunteiden tulessa pintaan. Psyko rakastuu sammuu silmät tyhjyyteen. Lohduttomasta itkusta ei tule loppua. Hänelle lähinnä kukaan ei ole koskaan ollut tarpeeksi läsnä, jotta vuorovaikutukset olisivat purreet kehittyviin tunteisiin. Yksinäiset kyhäelmät ja epätoivo.

(näin luulisin, en mie mikään psykologi ole) :lol:
Kittys

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

aasi kirjoitti:Onko seurustelukumppanisi tai kumppaniehdokkaasi koskaan paljastunut täydelliseksi psykoksi? Mitä tapahtui? Miten toimit?
Bla bla blaa, dumdidum..
Viimeksi muokannut Kittys, 23.10.2005 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei onneks ole. Musta tuntuu että suhteessa kun suhteessa, minä oon se psyko :oops:
Mitä teen? Yritän oppia hillitsemään itseni, pitämään kieleni kurissa ja tavarat paikoillaan, ettei ne lentelis seinään...
Feiz

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja Feiz »

aasi kirjoitti:Onko seurustelukumppanisi tai kumppaniehdokkaasi koskaan paljastunut täydelliseksi psykoksi? Mitä tapahtui? Miten toimit?
On paljastunut.
Tapahtui vaikka mitä ja ihan liikaa.
Jätin sen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei omani, mutta äitini toinen aviomies kylläkin. Mukava ja huumorintajuinen, työssäkäyvä mies. Papin aamenen jälkeen paljastuikin psykopaatin oppikirjaesimerkiksi. Turvakoti tuli tutuksi, kun äidin ja vauvasiskon kanssa monet kerrat lähdettiin pakosalle. Toivotonta oli, mutta pelastus tuli sitten kuoleman muodossa. Melanooma vei miehen meiltä, ja oikea elämä saattoi alkaa.
1108

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

On ollut ja kärsin siitä tarpeeksi aikoinaan ja empäs kerrokaan enempää. Vittu, tunteet ne on minullakin. Uskokaa tai älkää.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eksäni oli loppuvaiheessa "hieman" outo. Hän tykkäsi mm. pelotella mua keittiöveitsillä. Onneksi erosimme.
Exsat

Re: Psyko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mun äidin ainoa aviomies (ei mun isä) oli täysi kaheli ja sairaalloisen mustasukkainen. Otti mm. kellosta aikaa kun äiti kävi samassa rakennuksessa sijaitsevassa ruokakaupassa, että tämä ei vain olisi ehtinyt nusasemaan naapurinmiestä matkalla. Ja siis syytä näille harhoille ei ollut.

Juttu loppui myös likaisesti, kun mustasukkaisuuskohtauksessaan päätti viedä äidiltä sen, mikä hänelle oli silloin tärkeintä maailmassa, ja onnistuikin siinä.
Vastaa Viestiin