Paskaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

nastamuumio kirjoitti:Ei tarvi olla päällikkötason pesti ja palkaks sopii alle kaks tonnia kuussa.
Osaatko kodata kanssa?
nastamuumio

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

huima kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Ei tarvi olla päällikkötason pesti ja palkaks sopii alle kaks tonnia kuussa.
Osaatko kodata kanssa?
Mulla on kirjastossa kaks varausta kirjoista, jotka opettaa Power pointia, mutta ei alle kahdella tonnilla tiettykään _ihan_ kaikkea saa. Kannatta kuitenkin ostaa, kun halvalla saa!
Monsieur Manala

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

elco kirjoitti:Onko kenelläkään mitään duunia? Yleispätevä manageri tarjolla (==mä); erikoisosaamisalueena telecom-sektorin projektinhallinta, vahva kansainvälinen kokemus ja muutenkin mitä mukavin Mies. Palkka mielellään yli 80000 vuodessa.
Osaatko pursottaa kermavaahtoa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:
elco kirjoitti:Onko kenelläkään mitään duunia? Yleispätevä manageri tarjolla (==mä); erikoisosaamisalueena telecom-sektorin projektinhallinta, vahva kansainvälinen kokemus ja muutenkin mitä mukavin Mies. Palkka mielellään yli 80000 vuodessa.
Osaatko pursottaa kermavaahtoa?
Varmaan mieluumin elko puhuis sun mikkiin? 69
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

elco kirjoitti:Onko kenelläkään mitään duunia? Yleispätevä manageri tarjolla (==mä); erikoisosaamisalueena telecom-sektorin projektinhallinta, vahva kansainvälinen kokemus ja muutenkin mitä mukavin Mies. Palkka mielellään yli 80000 vuodessa.
Kysy työkkäristä maksaisko ne sulle jotain työllistymistukea niin voidaan ottaa sut ulkomaalaispoliisiin vahtimestariksi :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tässä sitä vaan ootellaan työpäivän päättymistä.. Kynnet on lakattu ja yritin saada mein huoltomiehiäkin innostuun kynsilakasta mut oli aika nihkee vastaanotto. Ei sit. Yrittänyttä ei panna.
Dum di dum. Jos vaikka kahvia seuraavaksi.

Muoks. Onpa muuten paskaa suomenkieltä taas. En jaksa korjata.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Tässä sitä vaan ootellaan työpäivän päättymistä.. Kynnet on lakattu ja yritin saada mein huoltomiehiäkin innostuun kynsilakasta mut oli aika nihkee vastaanotto. Ei sit. Yrittänyttä ei panna.
Dum di dum. Jos vaikka kahvia seuraavaksi.

Muoks. Onpa muuten paskaa suomenkieltä taas. En jaksa korjata.
Oon hirveen pahoillani sun puolesta, mutta terveitä miehiä ei yleensä kiinnosta kynsilakat, joitain deekuja korkeintaan sen poistoaineet! Olisit vähän vilauttanu asetonipulloa, joku olis voinu innostuakin? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Stinky kirjoitti:Onpa muuten paskaa suomenkieltä taas.
Ihanko tarkoituksella kirjoitit tuon väärin vai muuten vain?
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Monsieur Manala kirjoitti: Osaatko pursottaa kermavaahtoa?
Jotain helpompaa saisi olla. Voin kyllä johtaa kermavahdonpursotustiimiä.
Rouva Pupu

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti: Jotain helpompaa saisi olla. Voin kyllä johtaa kermavahdonpursotustiimiä.
Kai noin osaavalle kaljupäälle löytyy hommia vaikka taantuma onkin saapunut taloon. Jos ei, niin maksulliseksi seuralaiseksi ryhtyminen on yksi vaihtoehto.
Stinky

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Riemumieli kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Onpa muuten paskaa suomenkieltä taas.
Ihanko tarkoituksella kirjoitit tuon väärin vai muuten vain?
Sekä että. Ei pysty keskittyy nyt.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meen väijyyn nyt tän Slummien miljonääri
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ilkeät huhut kertovat, että kyse on ns. optimoidusta Oscar-leffasta, joka on niin pateettinen, suloinen, höpö, nöpö ja vaikka mitä muuta, että pystiä pukkaa väkisinkin. Vähän samaan tapaan kuin homon esittäminen tyyliin Tom Hanks ja se Madonnan entinen ukko Sean Penn.
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Kai noin osaavalle kaljupäälle löytyy hommia vaikka taantuma onkin saapunut taloon. Jos ei, niin maksulliseksi seuralaiseksi ryhtyminen on yksi vaihtoehto.
Mieshuoraksi ryhtymisessä olisi kyllä tiettyä runoollista oikeutta. Näillä lihaksilla vaan voisi tuo palkkapyynnön toteuttaminen olla vähän tiukassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Kai noin osaavalle kaljupäälle löytyy hommia vaikka taantuma onkin saapunut taloon. Jos ei, niin maksulliseksi seuralaiseksi ryhtyminen on yksi vaihtoehto.
Mieshuoraksi ryhtymisessä olisi kyllä tiettyä runoollista oikeutta. Näillä lihaksilla vaan voisi tuo palkkapyynnön toteuttaminen olla vähän tiukassa.
Nyt Elco sua pitää uusliberalististen oppien mukaan MOTIVOIDA työnhakuun, sinä laiska pummi!
Eli kaikki tuet pois, että haet oikeesti työtä!

Ja vaikkapa SIIVOOJAKSI pääset koska vaan, jos vaan työ maittaa, vitun sosiaalipummi :D Taksikuskin duunista kyselin myös yheltä Lahtelaiselta suharilta, mutta tuo väitti että uusi saa vain sijaiskeikkoja, ei elä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
elco

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Nyt Elco sua pitää uusliberalististen oppien mukaan MOTIVOIDA työnhakuun, sinä laiska pummi!
Eli kaikki tuet pois, että haet oikeesti työtä!

Ja vaikkapa SIIVOOJAKSI pääset koska vaan, jos vaan työ maittaa, vitun sosiaalipummi :D Taksikuskin duunista kyselin myös yheltä Lahtelaiselta suharilta, mutta tuo väitti että uusi saa vain sijaiskeikkoja, ei elä.
Mitäköhän sä taas hourit? En mä saa penniäkään mistään tukea.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Mitäköhän sä taas hourit? En mä saa penniäkään mistään tukea.
Jos olet Suomen kansalainen, saisit työmarkkinatukea, mitäs 570 kuussa se on. Kelan rahaa, sossu ei päälle maksa mitään, koska tuolla kuulemma elää. Ja sinut kenties passitettaisiin turhille kursseille (esmes ATKn perusteet) ja sitten sen rahan eteen yleishyödyllisen työhön käpyjä kerämään, täytyshäs sustakin hyötyä olla! Liiton jäsenenä toki saisit ansiosidonnaistakin. Onkos se lyhennetty vuoteen jo, sitten peruspäivärahalle ja orjaksi. Mutta jos et mitään saa tai haluu hakee, niin sehän on ideaalista ja pyri nyt sinne siivoomaan! Tosin silloinkin tarvis olla ammattilainen.. hmmm..


(Elä suutu, symppaan tilannettasi, kunhan vaan namuttelen)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvä päivä takana. Auringon paisteessa petäjikössä tukkipuita nurin. Kroppa kiittänee kesällä. Huomenna sama uusiksi. Ja sit illalla ennen pimeyden tuloa kävis kokemassa verkot.

Kohta saunaan !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Paskaperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kotiuduttu.

Doubbasin töissä muutaman batteryn, jos kerrankin en nukahtaisi heti kotiuduttuani sohvalle.

btw.. Lily Allen on ihQ.. oon ihan ihastunut sen biiseihin.. :h:
Vastaa Viestiin