Armas Lauantaimakkaraketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lauantaimakkaraa syökää naikaa, komentaa Armas. Ja mitä saikaan käskyllään hän aikaan.
Onslow

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Tilauksessa tänään lottopotista siivu. Ei tarttis ku parisataa tonnia taloa varten, joten miten ois Rouva Fortuna. Laitettasko tähän suuntaa pikkusiivut?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lihakset venytelty.
Petäjikkö kutsuu. :hep:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bedlam

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jees mikä aika-ajo! Tais olla eka kerta kun lehdistötilaisuuttakin katsoi ihan mielikseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Formula, on se kumma, eikun jännä juttu, miten ne ihmiset voi katsoa niin epäkiinnostavaa tapahtumaa? Onko se meteli vai mikä se ihmisiä miellyttää? Ei se ainakaan bensan- ja pakokaasunhaju ole mikä siinä ihmisiä kiinnostaa? Vai olisko se se fyysinen rasitus minkä formulan katsominen aiheuttaa? Siinä parissa tunnissa perse hikoaa ja puutuu, ei varmasti hikoa ja puudu samalla tavalla jos hiihtoa tai laskettelua katsoo, ei varmasti?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mahtava reissu eilen! Ensin kokkailuja huippukokin kanssa ja illalla harvinaisen hauskaa simulaattorissa. Unta takana vajaa kolme tuntia, lienee syytä ottaa pikku tirsat tähän väliin. No, sain ainakin kokovartalohieronnan lentäjältä ja kylkiäisenä tuli laulava pankinjohtaja. Kaksykköstä tarjolla mutta himmasin. Oon tullu vanhaks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Päivän repeämys:

Kuva
Duck

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Eilen konsultoin kaunista naista italialaisen ruuan yli. Hän arvosti tarjoamaani tietämystä niin paljon että tarjosi aterian. Viehättävä - ja varattu.

Aika lökö päivä ollut tänään. So much television, so little time. Ja AVG piti päivittää, ja sen perään ZoneAlarm huusi päivitystä, ja sen perään Flash. Boot boot boot jeeeeeee.... :roll:

Nyt äkkiä jotain mielekästä tekemistä ettei ajatukset ajaudu päin (|)ua.
ninnithequeen

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Soukassa broidin kavereitten luona kisastudiossa kannustamassa Bluesia. Ja kaljaakin on, luksusta!

Isäntä on tapaamassa isäänsä, jota ei ole tavannut 21 vuoteen, isukki kun ei ole suomalainen saatiasu täällä. Eivät ole puhuneet edes puhelimessa 16 vuoteen. Oli meinaan nelikymppinen miäs kuin pikkupoika jännityksestä sekaisin aamulla, ei nukkunut neljän jälkeen aamulla silmäystäkään...Mutta hyvin on tapaaminen sujunut, soitteli äsken. Saa isukilta kyydin kotiovelle illemmalla.

Mein miniläppäri tosiaan hajos, huom. Pertti ja muut jotka moisesta haaveili: jo toisen kerran takuun piikkiin menee. Ei nettivä himassa, mur.
Duck

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ai niin joo, tänään on se Earth Hour -päivä. Että jos haluatte jotain hyvää, sanokaa Fazer. Eiku siis kääntäkää valot pois tunniksi klo 20:30 (ja jos haluatte oikeasti vähentää sähvönkulutusta, niin myös tietokone). Ja Earth Houriin osallistuvat tahot kiittävät.

http://www.earthhour.org/home/

Mun ei tarvi tehdä mitään, kun yleensä laitan valot päälle lähinnä silloin kun kämppään tulee vieraita, jotta Klonkku-vaikutelma vähän lähtisi. Valojen sytyttäminen tosin tuo kalanraadot ikävästi esille.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaihdoin polkupyörään uuden takakumin, vain huomatakseni että vaihdevaijeri vetää viimeisiään.

Ehkä olisi aika heivata tuo jo mökille ja ostaa suosiolla uusi sykkeli.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mäntyjä meni nurin suunniteltu määrä. Joku saa hakea ne ja sahata sopiviksi rakennustarpeiksi. Lihasjumeja ei tullut, hyvä.

Järvestä tuli tänään vain yksi kuha, noin 3kg. Toivottavasti huomenna pilkkikisoissa tulee useampi kala ja painoa kertyy tämän päiväistä enemmän. Ehkä tärkeintä on kuitenkin päihittää faija, vaikka se saakin tasoitusta kun kairaan sille reiät.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Vesper kirjoitti:... Kaksykköstä tarjolla mutta himmasin. Oon tullu vanhaks.
Et oo. Oiskohan tuollainen oikeesti koskaan kiinnostanutkaan. :)
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Pulkannaru kirjoitti:Mäntyjä meni nurin suunniteltu määrä.
Pienpuuta nurin 3h. Sit muihin hommiin.
Tällä kertaa sykemittari näytti ihan uskottavia lukemia. Laitoin rannekkeen takin taskuun. Viimeksi yhteys pätki kun oli ranteessa tai laukussa vyöllä selän takana. Käytän jatkossakin niin tietää, mitä kalorioita kuluu, suunnilleen. Aika hyvin menee kuntosaliharjoittelun kanssa yksiin. Tosin, salilla olen tuskin koskaan 3h. :D Metsässä saattaa mennä 8h, kun ollaan järeän puun hakkuussa. Päihittää kuntosalin mennen tullen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Armas Lauantaimakkaraketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Oon jättänyt punttisalin pois jo pari vuotta sitten. Hoidan noin lihastreenit metsätöissä. Kun pitää työtahdin kuntoon sopivana, niin jaksaa pitkänkin päivän ja tapaturmariski on pieni. Ja muistaa pitää sahan tankkaustauon kohdalla myös miehen tankkaustauon. Raskaassa maastossa ryteiköissä miehelle jopa 2 taukoa per sahan tankkaus.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin