Nashi Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Muistakaa kesäaikaan siirrytään, jo vuodesta 1981, vaikka muuta väitettiin medioissa!
KesÄaikA!

EU suunnittelee kuulemma "hiiletöntä" tulevaisuutta, hauska nähdä miten onnistuu koska lähes kaikki elollinen maapallolla pohjautuu hiilirunkoisiin molekyyleihin? Oikeen mielenkiintoista ellei peräti jännää! :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Avasin, korkkasin pullollisen Drew Dogin skottipanehtimon RIP Tide twisted merciless Imperial Stouttia Kesäajan alkamisen kunniaksi..

Kuva

http://www.brewdog.com/index.php
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilinen meni kivasti poikien kanssa futisstudiossa peruskaavalla. En usko et juotu sixpäk väsyttää, mut joku kuitenkin ja mahdollisimman rotevasti. Nyt valtiolle kaikki kahdeksan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olihan kisa pojilla Ausseissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On muuten kauden ekat futisreenit klo 15, ulkona hiekkakentällä :roll: ...kai se on mentävä, kun viikon päästä on jo Suomen cupin peli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pilkkikisa käyty. En päässyt tällä(kään) kerralla kolmen kärkeen, mutta tuli oma ennätys ja löin faijan noin 10* tuloksellani. Arpajaisissa oli onnetar suosiollinen ja kieltäydyin vastaanottamasta muuta kuin kaksi ensimmäistä palkintoa, loput meni seuraavalle onnelliselle(?).

Auton keula kotia kohti. Uusien iskareiden kokeilun toinen erä auto täyteen kuormattuna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
isohaara

Re: Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Tunnin paseeraus jokirannalla, kivat maisemat ja yhden käden sormin laskettavin kivenheitoin sisällä kahden käden sormin laskettava määrä laivaravintoloita. :)

Seuraava ostos täytyy olla fillari.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nashi Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

isohaara kirjoitti:Tunnin paseeraus jokirannalla, kivat maisemat ja yhden käden sormin laskettavin kivenheitoin sisällä kahden käden sormin laskettava määrä laivaravintoloita. :)

Seuraava ostos täytyy olla fillari.
Ai kai se ollu Turkku tai kuiva kurkku jotka johti ravintolalaivoja kohti?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin