Naamantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Naamantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

No, heräsittekö pirteänä? Heräsittekö? Häh?
Stinky

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

En herännyt pirteänä. Mutta aamukahvi ja kävely töihin piristi joten taas jaksaa hymyillä.
milli

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Heräsin pirteänä, ja suuntasin aikalailla välittömästi herättyäni uimaan =)

Nyt töitä, paljon töitä ... ja illalla hiplaamaan kaikkia söpöjä juttuja johonkin eläinkauppaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pirteenä herätty.

Töissä tukka(?) putkella, kiirettä riittää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perusmaanantai, ei kiinnosta (mikään muu kuin kotiinpääsy).
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Johtoryhmä ojennettu ja nyt vuorossa rötväystä ja välttelyä. Normipäivä, sano.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vittu kun jatkuvasti keksitään uusia nakkeja vaikken oo edes edellisistäkään selvinnyt ja muutenkaan pärjää näissä hommissa enää.
Mut onneksi se ei esimiehiä kiinnosta, sit vasta kun joku älähtää niin aletaan ihmettelee miksei hommat toimi. Korjataan veneen pohjaa aina siitä kohtaa mistä vuotaa, erittäin viksua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Vittu kun jatkuvasti keksitään uusia nakkeja vaikken oo edes edellisistäkään selvinnyt ja muutenkaan pärjää näissä hommissa enää.
Mut onneksi se ei esimiehiä kiinnosta, sit vasta kun joku älähtää niin aletaan ihmettelee miksei hommat toimi. Korjataan veneen pohjaa aina siitä kohtaa mistä vuotaa, erittäin viksua.
Katsos, jos veneessä on reikä niin se uppoaa pian? :wink:
Ainakin rekkaliikenne keskustassa on vähentynyt sadaman ja kapakan muuton jälkeen ja nyt laman suosta huudetaan eikä pikkuautoillakaan ajeta..

Itsellä ei normi maanantai, kaverin kanssa mentiin iltasella pelaamaan bilistä, jouduttiin jatkamaan pitkään että kaveri pääsi tasoihin ysipallossa, hän käy kerran viikossa pelaamassa, minä kerran kuussa, mutta ei se ysi-pallossa niin vaikuta! Ai niin ja olutta vielä bläkkärissä puoli yhteen! Olo on raikas kun ainoa vägev oli 6v unmatured Caol-aila..2cl...

Niin amatöörit juo juhlapäivinä ammattilaiset juovat koska vaan!

Ai niin ja vitun hauska neekerijuoppo oli kanssa, ei minulle uskaltanut vittuilla mutta kaverille ja baarimikolle! Näytteli jotain tyttöjen kuvia enkä tiennyt olivatko ne hänen lapsiaan vai tyttöystäviään? Ja rahaa oli, peliautomaatti vei koko vaihdetun satasen kun ei urpo osannut edes pelata. Baarimikko rikkoi kyllä sääteitä koska humaltuneellehan ei saa myydä alkomaholia?
Viimeksi muokannut Niba, 30.03.2009 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka palstan kaljupäistä on laitettu myyntiin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla oli perjantaina simulaattorissa sen verran hauskaa, että aion mennä ens viikolla uudelleen :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haa! Oon sit niinku back in business. Vanha työ vaihtuu uuteen niin nopeasti, et ei ehdi olla päivääkään työttömänä. (Tai siis työnantaja vaihtuu.) Oon korvaamaton. 8)
Muutenki menee vallan mainiosti..tosin pikkusen kismittää tällä hetkellä junalippujen hinnat (lentosemmosista nyt puhumattakaan). Tarvitsisin luksusloman Lapissa hermojen virkistämiseksi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sipsi kirjoitti:Tarvitsisin luksusloman Lapissa hermojen virkistämiseksi.
Liftaa, saat pikku seikkailun samaan hintaan :)

Mua ketuttaa ettei Hullareilla ollut Bangkokin matkoja halvennuksessa, olin vähän niinq venannut niitä. Äh, ehkä mä vaan meen lentokentälle kytikselle ja lennän sinne minne eka vuoro lähtee.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tarvitsisin luksusloman Lapissa hermojen virkistämiseksi.
Liftaa, saat pikku seikkailun samaan hintaan :)
Joo, oon itseasiassa jo hieman harkinnu tätä..mut on tarkoitus ottaa poikaystävä mukaan, ja mitäs hauskaa sen kanssa nyt on liftata. 8) En oo muuten ikuisuuksiin ollu missään pohjosessa..pitääköhän siellä käyttää toppapukua? Lisäksi en osaa lasketella..joten onko sosiaalisesti hyväksyttävää harrastaa pelkkää after skitä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sipsi kirjoitti:onko sosiaalisesti hyväksyttävää harrastaa pelkkää after skitä?
Mä käyn melko säännöllisesti Rukalla harrastamassa vain ja ainoastaan sitä. Eli on :]

Ja ainahan te voitte liftata poikkiksen kanssa eri kyyteihin. Sen vaan kannattaa aloittaa liftaus paria vuorokautta sua aiemmin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti:
Ja ainahan te voitte liftata poikkiksen kanssa eri kyyteihin. Sen vaan kannattaa aloittaa liftaus paria vuorokautta sua aiemmin...
Joo, siis mähän yritin jo joskus aikasemmin puhua sille liftaamisesta, mut sil meni pasmat sekasin minihameen ja verkkosukkiksien kohdalla.
Mutmut, harkitsen vielä näitä matkustusvaihtoehtoja..tahtois kovasti reissun päälle. Pääsiäinen on vaan kovin lyhyt.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

\o/ Go Kalpa Go! \o/
\o/ Go Sami Go! \o/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Go Kärpät!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ilives!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätyöt (pe+la) ei vieny mehuja miehestä, mutta 1kg lähti ! Kahden päivän punttisalitreeniä ois pitänyt olla melkoisen monta tuntia. Metsähommissa ei tosin ollut kyllästymisen oireita, kuten uskon punttisalilla tulleen samaan kulutukseen pyrittäessä. Oisko ens pe+la sama ohjelma vai oisko vuorossa kenttäsirkkelöinnin apumiehen hommat (siellä tuotospäässä) eli vielä tuplaten raskaampaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bhven

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Tappara! Bebareitsu! Tiputanssi!
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Naamantai

Viesti Kirjoittaja mdm »

sipsi kirjoitti:..joten onko sosiaalisesti hyväksyttävää harrastaa pelkkää after skitä?
Ei kait sinne kukaan laskemaan lähde?! :shock:

nimim. just pari viikkoo pelkkää after skitä Levillä
fuck me I'm fabulous
Vastaa Viestiin