Keskeisviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos on viherpiiperrykseen taipuva, mutta isotissinen frigidi, pitääkö häipyä vai pysyä?

Voi paska, kohta en oo enää isotissinenkään. Sillon viimestään tulee fudut palstalta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Monsieur Manala

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Onslow kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:isotissisiä nymfomaaneja tilalle.
Eiks finmonsta ole täällä jo?
Nyt aletaan puhua mielikuvista, joita en olisi tarvinnut.
Monsieur Manala

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Vesper kirjoitti:Voi paska, kohta en oo enää isotissinenkään. Sillon viimestään tulee fudut palstalta.
Voisitsä nyt kuitenkin ottaa kuvia sun tisseistä ja postata niitä galtzuun vanhojen hyvien aikojen muistoksi, sen jälkeen kun sulla ei oo enää isoja tissejä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Monsieur Manala kirjoitti:Voisitsä nyt kuitenkin ottaa kuvia sun tisseistä ja postata niitä galtzuun vanhojen hyvien aikojen muistoksi, sen jälkeen kun sulla ei oo enää isoja tissejä?
Tottakai!

Ah, oon rautaa! Ensin spinning 55 min, sitten pientä punttisalistelua yläkropan kanssa ja siihen päälle Running 30 min. Oon ehkä ansainnut yhden minttupuffetin.

Ja nyt katsomaan Sulon pikkuveljeä, se kotiutui tänään :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Voisitsä nyt kuitenkin ottaa kuvia sun tisseistä ja postata niitä galtzuun vanhojen hyvien aikojen muistoksi, sen jälkeen kun sulla ei oo enää isoja tissejä?
Tottakai!

Ah, oon rautaa! Ensin spinning 55 min, sitten pientä punttisalistelua yläkropan kanssa ja siihen päälle Running 30 min. Oon ehkä ansainnut yhden minttupuffetin.

Ja nyt katsomaan Sulon pikkuveljeä, se kotiutui tänään :h:
Siis kyse oli pelkästään liikunnan iloista ei kirurgin terävästä veitsestä??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niba kirjoitti:Siis kyse oli pelkästään liikunnan iloista ei kirurgin terävästä veitsestä??
Harmi ettei tehoa läskipäihin, vois olla sullekin iloa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipa tiukka päivä. Sain oman auton takas. Pelti- ja maalaushommelit onnistuivat kohtuullisen hyvin ja värieroa ei ole havaittavissa.

Huomenna, taas, vauhdikas päivä töissä. Iltapäivällä silmälääkärille tammikuisen vamman lopputarkastukseen. Ja illalla alkaa viikonloppu, eli matka taas maalle puuhommiin. Ja vähän kalastamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskeisviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
Niba kirjoitti:Siis kyse oli pelkästään liikunnan iloista ei kirurgin terävästä veitsestä??
Harmi ettei tehoa läskipäihin, vois olla sullekin iloa.
Juu pitää olla läskiä päässä muuten tekee hermot tollasia väärinkytkentöjä!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin