Manalalle jäähy?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Manalalle jäähy?

Kyllä
9
41%
Ei
13
59%
 
Ääniä yhteensä: 22

nastamuumio

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Eli siis tää mua päiväkausia kiusannut mysteeri ratkeaa, jos luen autoiluketjuan? Vaan ihan niin paljoapa ei taida kiinnostaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mikä pettymys. Olin toivonut että Tix ja Manala olisivat flamettaneet enemmän. :(

No pojat. Kevätväsymystäkö? :napu:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
1108

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Moneskos kerta se onkaan kun Manala, tuo kivan keltainen kukka, hätisti Ankan pois?

Mua nyt vähän naurattaa miehen sanomiset ja teot.
Itsepetos, mikä hauska sana.
Monsieur Manala

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

En haluu bannia! En, en! Pliis, säälikää! Oon valvonu koko yön jännityksestä! Armoa!

Ja ei saatana, oliko Vesper muka sittenkin oikeassa?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Monsieur Manala kirjoitti:oliko Vesper muka sittenkin oikeassa?
Yleensä. Luulis sunkin jo tohon ikään mennessä oppineen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:oliko Vesper muka sittenkin oikeassa?
Yleensä. Luulis sunkin jo tohon ikään mennessä oppineen.
Paitsi ettet tällä kertaa ollut. Sitä kun alkoi ottaa päähän se, että sitä syyteltiin aiheetta salanikkeilystä, poisti tunnuksensa aikalisän merkeissä siitä syystä.
Monsieur Manala

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Hah! Katsos nyt Vesper, etpäs ollutkaan! Senkin syyttäjä-Vesper, toiselle tuli paha mieli sun takia! Ehkä trauma!
Dumis

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vitsi että tää toisten syyttely kyllä saa ihan uusia ulokkeita täällä. Ei ihan heti uskois että aikuiset ja monta vuotta palstailleet ichmiset tääl skrivailee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Monsieur Manala kirjoitti:Hah! Katsos nyt Vesper, etpäs ollutkaan! Senkin syyttäjä-Vesper, toiselle tuli paha mieli sun takia! Ehkä trauma!
Ehkä olin, ehkä en, toisen käden tietoa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Dumariko se täällä taas jäähyjä jakelee?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Frederik Krueger kirjoitti:Dumariko se täällä taas jäähyjä jakelee?
Joo, saat 5+20+kolme kuukautta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Äänestin pakon edessä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Hah! Katsos nyt Vesper, etpäs ollutkaan! Senkin syyttäjä-Vesper, toiselle tuli paha mieli sun takia! Ehkä trauma!
Ehkä olin, ehkä en, toisen käden tietoa...
Sen verran mielenkiintoinen tapaus, että jatkan vielä hieman tällä toisen käden tiedollani. Nimittäin sinäkään et ollut alkuperäinen syy Duckin harmistumiselle, vaan se, että jo ennen kuin sinä olit epäillyt häntä, Duck totesi joutuvansa aivan varmasti epäillyksi, koska salanikkimme oli ovelasti käyttänyt viestissään aloitusta "No niin," jota Duck itse käytti autoiluketjussa. Vähän turhankin näppärä keino lisätä viitteitä tiettyyn suuntaan, heti oli joku astumassa ansaan. Sitä on sitten vaikeampi sanoa, oliko kyseessä tarkoituksellinen harhautus, vai pelkästään kyseisen ketjun lukemisen ja puolen valinnan aiheuttama vahinko.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mun mielestä se, miten Ankka on oppinut ja edennyt tässä sosiaalisen piikittelyn sorakuopassa jo aivan reunan tuntumaan, on sekä poikkeuksellinen että kunnioitettava saavutus. Enkä nyt viittaa tunnuksien poistamiseen. :mrgreen:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

prosessi kirjoitti:Sen verran mielenkiintoinen tapaus, että jatkan vielä hieman tällä toisen käden tiedollani. Nimittäin sinäkään et ollut alkuperäinen syy Duckin harmistumiselle, vaan se, että jo ennen kuin sinä olit epäillyt häntä, Duck totesi joutuvansa aivan varmasti epäillyksi, koska salanikkimme oli ovelasti käyttänyt viestissään aloitusta "No niin," jota Duck itse käytti autoiluketjussa. Vähän turhankin näppärä keino lisätä viitteitä tiettyyn suuntaan, heti oli joku astumassa ansaan. Sitä on sitten vaikeampi sanoa, oliko kyseessä tarkoituksellinen harhautus, vai pelkästään kyseisen ketjun lukemisen ja puolen valinnan aiheuttama vahinko.
Foliohattu on esimerkiksi alumiinifoliosta tai vastaavasta ohuesta sähköä johtavasta kalvosta tai pienisilmäisestä verkosta valmistettu päähine. Jotkut käyttävät foliohattua suojaamaan aivoja tai käyttäjäänsä muun muassa sähkömagneettisilta aalloilta, ajatuksenluvulta ja etämielenhallinnalta. Hatun tarjoama suoja kahdelta viimeksi mainitulta on kuitenkin lähinnä kuvitteellinen, sen sijaan foliohattu voi suojata kantajaansa suurtaajuuksisimmilta radioaalloilta.

Foliohattujen käyttö on hyvin harvinaista. Foliohattu onkin terminä tutumpi internetissä, jossa sitä käytetään usein kuvaamaan esimerkiksi paranoiaa. Foliohattuja on myös esiintynyt useissa elokuvissa ja televisiosarjoissa. Esimerkiksi elokuvassa Signs (2002) yhdessä kohtauksessa nähdään perhe istumassa sohvalla ajatuksenlukusuojat päässään. Foliohatusta on saanut nimensä Linux-jakelu Tinfoil Hat Linuxille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja elco »

No niin, nythän tässä ei ole enää epäselvää kuin itse salanikki. Olisikohan se siis tämän uuden tiedon valossa itse Manala, joka pelottavan nerokkaalla shakkisiirtosuunnitelmalla ajoi Ankan hulluksi - ja näköjään muutaman muunkin siinä sivussa. Kuka pistää äänestyksen pystyyn?

Mielestäni palsta saisi kuitenkin eloa, jos Manalan banni pistettäisiin täytäntöön. Sitä itku ja kirkua ja tilitystä kun ei ihan vähän tulisi. Jos aasilla olisi kivet niin bannia tulisi!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Missä on Quorter, kun häntä kipeimmin tarvitaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Missä on Quorter, kun häntä kipeimmin tarvitaan?
Ylermi = Quarter = salanikki
Monsieur Manala

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Missä on Quorter, kun häntä kipeimmin tarvitaan?
No enpä tiedä, mutta onneksi sentään Halfwidded on paikalla.
prosessi

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sen verran mielenkiintoinen tapaus, että jatkan vielä hieman tällä toisen käden tiedollani. Nimittäin sinäkään et ollut alkuperäinen syy Duckin harmistumiselle, vaan se, että jo ennen kuin sinä olit epäillyt häntä, Duck totesi joutuvansa aivan varmasti epäillyksi, koska salanikkimme oli ovelasti käyttänyt viestissään aloitusta "No niin," jota Duck itse käytti autoiluketjussa. Vähän turhankin näppärä keino lisätä viitteitä tiettyyn suuntaan, heti oli joku astumassa ansaan. Sitä on sitten vaikeampi sanoa, oliko kyseessä tarkoituksellinen harhautus, vai pelkästään kyseisen ketjun lukemisen ja puolen valinnan aiheuttama vahinko.
Foliohattu
Arvaa vaan sanoinko Duckille jotain tuollaista? Minun näkökulmastani kiusallista olikin, että sinä toimit juuri niin kuin Duck pelkäsi kitinäläisten toimivan, ja epäilit häntä, foliohattu ennakoi tapahtumat yllättävän hyvin. Itse uskon sattumaan, mutta kyllä tuo silti uteliaisuuteni herätti.
prosessi

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:No niin, nythän tässä ei ole enää epäselvää kuin itse salanikki. Olisikohan se siis tämän uuden tiedon valossa itse Manala, joka pelottavan nerokkaalla shakkisiirtosuunnitelmalla ajoi Ankan hulluksi - ja näköjään muutaman muunkin siinä sivussa. Kuka pistää äänestyksen pystyyn?
Sinuna epäilisin minua! Ehkä olen siirtänyt Ultimate Checkmate -pelini reaalimaailmaan.
MGandhi

Re: Manalalle jäähy?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Äänestin pakon edessä.
Vain äänestämällä voit vaikuttaa.
Tässäkin tapauksessa puhut paskaa. Äänestäminen tässä asiassa vaikuttaa vallitsevaan tilaan lähes yhtä vähän kuin äänestäminen esimerkiksi eduskuntavaaleissa.
Vastaa Viestiin