Paskaaks täs- perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti: Et oo håmå äräsveepeenny!
Nii joo... Ehämmä pääse.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Nii joo... Ehämmä pääse.
Oijoi, onko kuristava vai puolikuristava panta?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nii joo... Ehämmä pääse.
Oijoi, onko kuristava vai puolikuristava panta?
Kuristava, jota tehostetaan raipalla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Kuristava, jota tehostetaan raipalla.
Ohhoh, en olis susta uskonut!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vittuako piti mennä ettiin facebookista jo lähes yhdeksän vuoden takaisen tyypin profiili. Me not like me. Mutta mulla on vähän tylsää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Waah, olipa makoisat päiväunet. =)
Aamupala nro kaksi; kaffetta ja uunituoreita karjalanpiirakoita. Ehkä myös vähä punkkuu...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aika starttailla kisakalioja *koshh*, ja leikkiä uudella tekniikkalelulla.

Sain kultaselta superihqn lahjan:

Kuva

I <3 my Garmin. <3 <3 <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Arska rohkaistui ja minä sokaistuin. Kevään kolmas futisreeni Kaupissa. Sunnuntaina on sitten Suomen cupin peli kolmosdivarijoukkuetta vastaan. Kyyti lienee hyytävän arktista 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sain auringonpistoksen, jonka seurauksena tekee mieli baariin. Ei kai tässä, vanha Candlemass pauhaamaan, lätkä pyörimään ja tölkki molempiin kouriin.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Toinen päivä ilman mussukkaa (karkasi Espanjaan viikoksi pelaamaan pokeria), vieroitusoireet kovat. Piti ottaa kovemmat konstit käyttöön ja raikkosin koko kämpän.

Oletin, että yksinäisyydelleni tulisi loppu kun kaverini tulisi käymään. Toisin kävi, hän nukahti sohvalle ja minä jäin kokkailemaan. No, huonomminkin voisi mennä, voisin olla yksin kotona ilman uunilohta.

Parannusta on luvassa, kun osa rakkaasta ryyppyremmistäni temmeltää paikalle aloittelemaan ja pääsen kuluttamaan viikkoja kaapissa odotelleet punkkupulloni. Tosin baariin en lähde...

Muuta päivitettävää: koulun olemassaoloa nykyisessä muodossaan jäljellä tasan 26 päivää, jonka aikana tulisi saattaa loppuun 12 kurssia, vieläpä kunnialla. Kaikki suoritukset vielä levällään, ja ne tulisikin kursia kokoon ensi tilassa.

Kesätöitä ei ole, voisin repiä hiukset päästäni mutta tyydyn soittelemaan perään ja vihjailemaan olevani juuri sopiva työntekijäkandidaatti. Jos jollakin on hyviä reploja joilla puhua itsensä työhaastatteluun, olen pelkkänä korvana.

Ja aurinkokin paistaa, jee.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivä meni kenttäsirkkelillä töissä. Kaikki 10 tuntia. Lautatavaraa ja poltettavaa oheistuotetta tuli 18 kuutiometriä. Huomenna pitäis laittaa tämän päivän arvokkaampi tuotos taapeleihin. Leppälaudoissa on ainekset ainakin kahden ison saunan panelointiin.

Nyt saunaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
nastamuumio

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kas, lempijuomaani lahjaksi saatua alkoholia - mutta ei sen juominen mitään auttais. Ehkä huomenna on parempi päivä, uus ainakin.
milli

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Haa, vasta nyt ehdin kurkata palsaa. kiitoksia onnentoivotuksista. Eilinen rusinoitumismasennus meni jo ohi.

Elpalle miljoonat kiitokset aamupuhelusta. Sen lisäksi muutenkin on ollut aivan extramahtava päivä. Aamu-uinti sujui hienosti, häntäluu mahdollisti vihdoinkin rintauinnin. JEE! Mitäs muuta.. hmm.. työpäivä oli mitä mainioin ja mun PUNTO!! meni katsastukesta läpi.

Sitten.. saavuin kotiin.. ovella mahtavan ruoantuoksu tuli vastaan. Pöydällä odotti ISO kimppu, jotain 20 kpl, keväisiä ruusuja, asunto oli siivottu, avokki oli hankkinut mansikkakuohuviiniä, josta olin maininnut pitäväni. Ruoka (resepti, jonka avokki oli etsinyt karppausinfosta) oli taivaallista; ohueksinuijittua broilerinrintafilettä, joka oli täytetty valkosipulituorejuustossa, kääritty rullalla ja kietaistu pekonia päälle, kermassa haudutettuja kruunuvihannksia ja salaattia. Ruoan kanssa oli erittäin hyvää rieslinkgiä ja jälkiruokana Ben&Jerrys -jäätelö (sitä missä on keksitaikinaa mukana).


Huomenna hemmottelu jatkuu, aamulla uimaan, kahdeltatoista synttärikakulle vanhusten luokse, iltapäivällä messuille, sieltä syömään .. kotiin saunomaan ja sitten vielä keskustaan bilettämään.

Tosi luksusta.. ihan paras syntymäpäivä... varmaan ikinä :h:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voi vittu että penkkiurheilu on perseestä! Ainaki jos kannatta KalPaa.. *snif*
Onneks tääl on sentäs nesteytys hoidettu huolella, tarkkaa ja tärkeää puuhaa... on tää nin rankka ja vaativa kestävyyslaji. Puuh.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:Voi vittu että penkkiurheilu on perseestä! Ainaki jos kannatta KalPaa.. *snif*.
Tai Bluesia *snif*

Broidiparka oli TAAS hallilla ku tuli turpaan. Typerä oululainen murhaaja Kontulasta soittelee vittu koko ajan, en vastaa puhelimeen.

Juon punkkulasin loppuun ja lähen baariin iskee miähii, niiii! Huomenna kotiin laittaa kämppä kuntoon muksuu ja virpomista varten.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas mennään täysillä päin seinää, pää edellä. Jos menisi nukkumaan ennenkuin alkaa vituttamaan lisää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

FÄÄÄÄK! Tekee mieli bisseä ja sikaria... ja vain toista on täällä!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti: Broidiparka oli TAAS hallilla ku tuli turpaan. Typerä oululainen murhaaja Kontulasta soittelee vittu koko ajan, en vastaa puhelimeen.

Juon punkkulasin loppuun ja lähen baariin iskee miähii, niiii! Huomenna kotiin laittaa kämppä kuntoon muksuu ja virpomista varten.
No on sullaki suunnitelmat ja meininki. Jestas.

Näin muuten susta unta viime yönä. =) Siin oli Bliss sua kamalasti haukkumassa ja arvostelemassa (tapansa mukaan) ja sä vaan olit, aikalailla sanomatta mitään (tossa kohtaa varmaan tajuaa et se on vaan unta =), vain tosi surullisena, olit muuten tosi kaaniskin, sit blissin argumenteilta meni täysin pohjat ja se alko kuihtumaan ja käpristy vanhaksi akaksi rusinaksi pois. Haha!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:FÄÄÄÄK! Tekee mieli bisseä ja sikaria... ja vain toista on täällä!
Molempia löytys täältä, bonuksena ältsin kiva sura. Tilaa jo se taksi!

P.S: Kiva ku muistutit mua mun ihqista sigeistä. Vaniljaa! <3 Miinusta sit taas tost et alko toi taksibiisi soimaan pääs. Hmm-mh, eli plusmiinus ihan ok.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haha, sanos Lappari muuta.

No oikeesti meen ny lohduttaa pikkuveljee tohon entiselle työpaikalleni hävii sille biliksessä ja juomalla euron tuopin. Jee.
Dumis

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:FÄÄÄÄK! Tekee mieli bisseä ja sikaria... ja vain toista on täällä!
Molempia löytys täältä, bonuksena ältsin kiva sura. Tilaa jo se taksi!

P.S: Kiva ku muistutit mua mun ihqista sigeistä. Vaniljaa! <3 Miinusta sit taas tost et alko toi taksibiisi soimaan pääs. Hmm-mh, eli plusmiinus ihan ok.
Oon koko viikon ollut ilman bisseä ja siggeä, niin kyl ny maistuis. Ja se seurakin kelpais :)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti: Ja se seurakin kelpais :)
No kai ku tiät et se o ihan parasta!
[Tähän tekis mieli linkittää yks kuva. xP]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Tjaa, mutta lätkässä ainakin hyvä ilta, kuopiolaiset lähetettiin kotiin nuolemaan haavojaan ja finaalit odottavat. Mhm.
Haista nyv vee! Ootpa huono ihminen!!! Äitiski häpee!

Mut oikeesti, onpa kiva kuulla sustaki. Varmaan tua jossain toisaalla (=mammailuketjussa) kerrot enempi, pitääpä lukee sitä taas. Ja oon lukenutkin, ja ihaillu sun rehellisyyttä ja sensellasta kaikkee koko siitä jutusta. Toivon sulle (ja kaikille teille kolmelle) ältsisti kaikkea hyvää, from the bottom of my heart.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskaaks täs- perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti: miks vatussa kannustat Kalpaa?!
No. Koska siä pelaa Sami Kapanen (ja vaikkei pelaiskaan, on sen kasvatti kuiteski), joka sai mut ihastumaan lajiin ja sen saloihin ikuisuus sitten, oisko jotai 15 v (olin ite 17, voi jessus ko nostalgista x)). Ja ko mä hehkuttelin sillon ja muut nauro et ootpa tymä. Mut osoittaudinkin aika loistavaks scoutiks! Mikähän NHL-puulaaki mut haluis palkkaa...
Nii pitkästä aikaa nähny taas Samin pelaavan ja se o ollu hianoo. =) Mä oon joka vtun vuosi venannu ja aina joku vtun loukkaantumine tms este stna. On jyrsiny ja nakertanu.

20:51:42 [-Lapitii-] olikin ihq yllätys, venannu vitun kymmenen vuotta. sit ku sami on vihdoin taas maajoukkuepeleis ollu, nii wiih! äkkiä telkun ääreen!!! n ei näytetä telkus mut radios tulee et kappas, sami kapanen loukkaantui eikä loppupelis enää pelaa
20:52:04 [-Lapitii-] tää on jotain niin absurdia =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin