Maukas maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Neljäs alkaa mennä jo raja... mut mun luvalla saat ottaa sen jos sen jälkeen meet koisimaan!
Ok! Ehkä myös viides mut sit unii! En ois taas tästäkään dilemmasta selvinny ilman sua (ja taisin kuiteski muokata vähä vastaustas mieleisemmäks. =P)
No hupsh! Tainnu ny mennä joku 12-15 +++ (??), enkä tiä paljonko viä menee. Mutta eipä o huamena suurta panostusta vaativia velvollisuuksiaakaan, ja oli(/on) niiiii maullaa. Kyl synttärit pitää nelipäiväsinä juhlii, ko on niinki merkittävä ikävuosi pärähtäny mittarii ko 37! Iha kiva luku, mut jotenki mitäänsanomaton...

Tähän jäyny koukkuun ny:


Pitääpä ostaa (köh...) koko levy, ja ehkä testiks Maj Karma kans. Simmottis hytinä kuiteski, et PMMP:stä tulee kova sana täällä hetkeks taas.

Kauniita unia kaikille, tosin taidatteki olla jo Höyhensaaril.
Tää o uneton Tampereella. =/

Edit: viilasin pilkkuu ja korjilin kirj. viheitä nii hartaasti, et tais uskottavuus mennä. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tietone vittuilee, en osaa ciä käyttää uutta gepsiänikää, enkä kojata fillareita. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Änäristudio venyi pikkutunnille. Olo on varsin dynaaminen :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23465
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vittu. Joku pistänyt meikäläisen duunipaikan kahvimukin paskaksi. Vittu. Viikko pilalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hienoa tällaiset lomaviikot kun tullaan maanantaina kasiksi töihin :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällähän on taas melkoinen kuhina. Pitäsköhän aiheuttaa vaikka joku avioero tai provoilla kosteasilmäiseen exitiin asti. Vaihtoehtoja, vaihtoehtoja...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Voisin tietty kertoa millaiset fiilikset töissä on nyt, mutta johan sen teinkin tuossa edellisessä viestissä.
Tai voisit lanseerata ketjun "Miten palstaamme saisi eloa?" Toisaalta olisi selvästi koleempaa antaa asian olla ja teeskennellä, että palstalla ei ole pienintäkään roolia omassa elämässä, ei edes työpäivän tauottajana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jou.

Heittäydyin villiksi lauantaina; otin jopa yhden lonkeron ja sanoin että "helvetti, 6 euroa pullollisesta lonkeroa on perseestä" ja lähdin kotikulmille jatkamaan iltaa 3€ oluilla. Hauskaa oli, ainakin snägärijonossa.

Mä en osaa enää pitää hauskaa :(

Uus viikko aluillaan. Yritän epätoivoisesti katsoa ratsastustuntia jostain itselleni, mutta kuka hullu siitä pystyy viikottain 35€ (tunti) maksamaan :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Puuh. Töitä pukkaa. Kolmen päivän työviikko ja 1,5 miehen normiviikon työt. Huono yhtälö. Mut, tehdään mitä ehtii.

Tänään tai huomenna pitäis mennä rilliostoksille.
Ja oma tavoite juhannukselle 2009 näyttää toteutuvan!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No voi hups, voi jessus, tarviskohan vähä ryhdistäytyy nyt.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oisko tää taputeltu, oisko oisko...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oisko tää taputeltu, oisko oisko...
No ei! Iltaha o nuari, täs vois vaik bileet alottaa!
Harmi ko muutit pois naapurista, oltas taputeltu lisää! Yhdessä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Onslow

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Huvittava episodi äsken cittarissa. Joku narkkiakin narkimman näköinen luuseri kyselee ruokakonsulentilta tuotteesta ja kehuu kuinka hyvää se maistianen olikaan. Kysyi vielä että mitähän mahtaisi maksaa jos niitä ottaisi kaksi annosta.

Seuraavan kerran kyseisen narkkipetterin näin juoksemassa hälyjen soidessa kassojen ohi ulos :rofl:
elco

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Täällähän on taas melkoinen kuhina. Pitäsköhän aiheuttaa vaikka joku avioero tai provoilla kosteasilmäiseen exitiin asti. Vaihtoehtoja, vaihtoehtoja...
Ykkönen huudettu!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Ykkönen huudettu!
Olisko kerrankin niin että ykkönen on ykkönen?

Tuli kutsu Töölöön plastiikkakirurgin vastaanotolle. Nyt alko ehkä vähän jännittämään...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Maukas maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Ykkönen huudettu!
Olisko kerrankin niin että ykkönen on ykkönen?

Tuli kutsu Töölöön plastiikkakirurgin vastaanotolle. Nyt alko ehkä vähän jännittämään...
Jos kaikki menee suunnitelman mukaan - kuten aina kaikki menee - niin kyborgi on jo matkalla.
Vastaa Viestiin