Lasihommia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Lolita »

exPertti kirjoitti:Pitääpä katsella vähän millaisia inssinhommia vaikkapa etelä-saksasta löytyisi.
Kai sä tiedät, että Saksassa niitä maahanmuuttajia vasta onkin? Turkkilaisia joka puolella! :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lolita kirjoitti: Kai sä tiedät, että Saksassa niitä maahanmuuttajia vasta onkin? Turkkilaisia joka puolella! :D
Mutta ei somaleita :D
Monsieur Manala

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Lolita kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Pitääpä katsella vähän millaisia inssinhommia vaikkapa etelä-saksasta löytyisi.
Kai sä tiedät, että Saksassa niitä maahanmuuttajia vasta onkin? Turkkilaisia joka puolella! :D
Siellä ne sentään tekevät jotain hyödyllistä, kuten pita-kebabeja.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Pitääpä katsella vähän millaisia inssinhommia vaikkapa etelä-saksasta löytyisi.
Kai sä tiedät, että Saksassa niitä maahanmuuttajia vasta onkin? Turkkilaisia joka puolella! :D
Siellä ne sentään tekevät jotain hyödyllistä, kuten pita-kebabeja.
En tiedä mutta toissa vuonna kun kävin Berliiniin Zoossa, niin siellä ne istuivat sulassa sovussa turkkilais- ja juutalaisperheet viereisillä penkeillä..
Vähan niinkuin marakatit ja paviaanit ikään..
Et voi olla että yks' tollanen Pertti mennee siinä samassa rytäkässä helposti?
Just tuli ohjelma kuinka Nookkia irtisanoi 2300 ihmistä ja aika monta insinööriäkin peni pesuveden mukana, että on ainakin kilpailua työpaikoista?
Kuulemma Romaniassa on nyt nekin työpaikat? Se vaan että siellä sitä kilpailua on ja luulen et Pertsa on heikoilla niillä markkinoilla, kun pitäis jotain osatakin?
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja milli »

Lolita kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Pitääpä katsella vähän millaisia inssinhommia vaikkapa etelä-saksasta löytyisi.
Kai sä tiedät, että Saksassa niitä maahanmuuttajia vasta onkin? Turkkilaisia joka puolella! :D
Juu, niin .. ihan joka paikassa ainaskin Hampurissa, jossain kaupunginosissa turkkilaisten osuus väestöstä on jopa 30 %. Se on aika hemmetisti se.

ps. alkoi tehdä mieli döneriä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Pitääpä katsella vähän millaisia inssinhommia vaikkapa etelä-saksasta löytyisi.
Kai sä tiedät, että Saksassa niitä maahanmuuttajia vasta onkin? Turkkilaisia joka puolella! :D
Juu, niin .. ihan joka paikassa ainaskin Hampurissa, jossain kaupunginosissa turkkilaisten osuus väestöstä on jopa 30 %. Se on aika hemmetisti se.

ps. alkoi tehdä mieli döneriä
Mun piti mennä Hampurin kautta elokuussa bjerliiniin mutta jos siellä on kymmenen kertaa enempi turkkilaisia kuin Berliinissa niin maksaako vaivaa, karvakämmeniä on Suomessakin tyyten..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onslow kirjoitti:Niin mutta siten meillä ei olisi kulttuuririkasta elämää eikä päivittäisiä rasisti-syytöksiä. Mitäs nämä mamuintoilijat sitten keksisivät? Vastustamisen vastustamisen?
Tai vastaavasti, mitä vihaajat enää vihaisivat jos vihankohteita ei olisi enää paikalla vihattavana? Itseäänkö vihaisivat?

Punchline nauratti.

Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 15.04.2009 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viha on aina liian voimakas sana, mä en vaan tykkää, olen penceä ja se näkyy naamasta, koska peitän todelliset tunteeni huonosti, ei näytä hyvältä kumminkaan päin.
Onslow kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Kai sä tiedät, että Saksassa niitä maahanmuuttajia vasta onkin? Turkkilaisia joka puolella! :D
Mutta ei somaleita :D
Kukaan muu ei huoli somaleita! Sitten on pakko meidän ne ollut ottaa, ryssät meinaan tappaisi ne ihan satavarmasti ja Ruotsissa jo mamuja liikaa, eivät pääse pätemään ja olemaan erikoisia samalla tavalla siellä, Norjassakaan eivät menesty koska kaapuun pukeutuvat eivätkä myy persettä, Norjassa on myös tuulista ja sateista, vähän niinkuin Englannissa mutta kylmempää! Ei Norjan karuilla rannikoilla somali niin helposti idä!
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Frederik Krueger kirjoitti:Tai vastaavasti, mitä vihaajat enää vihaisivat jos vihankohteita ei olisi enää paikalla vihattavana? Itseäänkö vihaisivat?
Niin, mitä sinä vihaisit, jos rasisteja ei enää olisi?
nastamuumio

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Toi haja-asutusaluehomma on suomalaisen tv-historian paras sketsi ikinä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bhven kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Tai vastaavasti, mitä vihaajat enää vihaisivat jos vihankohteita ei olisi enää paikalla vihattavana? Itseäänkö vihaisivat?
Niin, mitä sinä vihaisit, jos rasisteja ei enää olisi?
Mitä ihmeen rasisteja? Olet käsittänyt ilmeisen väärin, ei rasisteja ole olemassa nykyisinkään. En ole ainakaan koskaan kuullut kenenkään tunnustautuvan sellaiseksi, varsinkaan Hullu-uhon tai seuraajiensa. On enintään "maahanmuuton haittapuolista asiallisen kriittistä keskustelua herättäviä henkilöitä", ja se ei todellakaan ole sama asia kuin rasisti.

Edellämainittujen lisäksi on vain vitun viherpiipertäjä kukkahattutätejä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Frederik Krueger kirjoitti: Mitä ihmeen rasisteja? Olet käsittänyt ilmeisen väärin, ei rasisteja ole olemassa nykyisinkään. En ole ainakaan koskaan kuullut kenenkään tunnustautuvan sellaiseksi, varsinkaan Hullu-uhon tai seuraajiensa.
Höpö höpö. Kyllä minä tunnustaudun rasistiksi. Vihaan etenkin somaleita, mustalaisia ja ennen kaikkea ryssiä. Vihaan myös mamuja rakastavia idiootteja jotka haluavat pilata kotimaani tuomalla tänne paskasakkia mielin määrin.
Kaupanpäälliksi olisin valmis räjäyttämään ydinpommin koko lähi-idän päällä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onslow kirjoitti:Höpö höpö. Kyllä minä tunnustaudun rasistiksi.
Jos tunnustaudut rasistiksi, miksi olit aiemmassa viestissäsi niin tohkeissasi "rasistisyytöksistä"? Vai riippuuko ihan päivästä miksi tunnustaudut?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

FK, anna huomioo mulle. Oon huomionkipee. Älä oo noin kylmä, varppina oot huomannu mun vonkaukset.
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Frederik Krueger kirjoitti: Jos tunnustaudut rasistiksi, miksi olit aiemmassa viestissäsi niin tohkeissasi "rasistisyytöksistä"?
Siksi että teille jokaikinen kritiikki mamupolitiikaa kohtaan on aina "rasismia" Te olette kuin feministit sovinistivihoissaan.
Viimeksi muokannut Onslow, 16.04.2009 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Tylsältä kuulostaisi. Eli kiitä onneasi etteivät kaikki halua tuhota tätä yhteiskuntaa tuomalla toista sen tilalle.
Jos joku kulttuuri/yhteiskunta oikeasti vaihtuisi tai tuhoutuisi sen takia koska maahan on otettu kourallinen muslimeita/somaleita, aika elinkyvytön kulttuuri on tuntunut alunperinkin olevan kyseessä.

Minä en sinun tavoin usko että "suomalainen kulttuuri" tai "suomalainen elämäntapa" olisi erikoisemmin vaarassa, huomattavasti nykyistä suuremmallakaan tulijajoukolla (ääliöille selvennyksenä että edelläoleva ei ollut kannanotto tulijajoukon määrän kasvattamiseksi). Eiköhän saunominen, kännäily ja nakkikioskitappelut onnistu edelleenkin, ja maksalaatikkoakin löytyy kaupoista. En tietenkään tarkoita sanoa että kaikki umpisuomalaiset saunoisivat ja söisivät maksalaatikkoa, pois se minusta.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 16.04.2009 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onslow kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Jos tunnustaudut rasistiksi, miksi olit aiemmassa viestissäsi niin tohkeissasi "rasistisyytöksistä"?
Siksi että teille jokaikinen kritiikki mamupolitiikaa kohtaan on aina "rasismia"
Kummallista että termit "rasismi" ja "rasisti" esiintyvät yleensä vain "mamukriittisten" teksteissä. Enpä muista milloin olisin kutsunut jotakuta rasistiksi.

Edelleen ihmettelen, jos kerran tunnustaudut rasistiksi, miksi olet tohkeissasi jos sinua "syytettäisiin" rasistiksi. Onko rasismissa mielestäsi jotain pahaa, ja se on mielestäsi negatiivinen termi? Etkö ole ylpeä siitä että olisit julkirasisti ( <= sinun väitteesi, ei minun)?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:FK, anna huomioo mulle. Oon huomionkipee. Älä oo noin kylmä, varppina oot huomannu mun vonkaukset.
En kiusaa imettäviä äitejä, koska stressihormonit kulkeutuvat äidinmaitoon ja tätä kautta lapsen suuhun. Tai ainakin maito happanee nopeammin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onslow kirjoitti:Te olette kuin feministit sovinistivihoissaan.
Ammuit itseäsi pahasti perseeseen tuolla vertauksellasi. Näkisin että kaikkia miehiä syyllistävät äärifeministit ovat toiminnaltaan lähempänä nimenomaan sinun viiteryhmääsi. Hekin vihaavat ihmisiä syntyperänsä (sukupuolensa) mukaan, eivät esim. henkilöiden tekojen tai ajatusten takia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:FK, anna huomioo mulle. Oon huomionkipee. Älä oo noin kylmä, varppina oot huomannu mun vonkaukset.
En kiusaa imettäviä äitejä, koska stressihormonit kulkeutuvat äidinmaitoon ja tätä kautta lapsen suuhun. Tai ainakin maito happanee nopeammin.
Söpöö kun olet noin huolehtivainen <3 Mutta meidän pikku iivil on korvikeruokinnassa, joten tuota ei tarvitse ottaa huomioon, niinQ.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Mutta meidän pikku iivil on korvikeruokinnassa, joten tuota ei tarvitse ottaa huomioon, niinQ.
Liian aikainen korvikeruokinta aiheuttaa allergioiden kehittymistä ja muita ongelmia. Tissi takaisin suuhun ja heti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Frederik Krueger kirjoitti: Edelleen ihmettelen, jos kerran tunnustaudut rasistiksi, miksi olet tohkeissasi jos sinua "syytettäisiin" rasistiksi.
Missäs kohtaa olen ollut "tohkeissani" :lol:
Frederik Krueger kirjoitti:Onko rasismissa mielestäsi jotain pahaa, ja se on mielestäsi negatiivinen termi??
Ei, vaan minua naurattaa se, että kaikki krittiikki mamuasioissa on aina rasismia. Jos joku kritisoi jotakin, on se kritisoija heti rasisti. Ihan kuin hitler-kortti junou.
Rouva Pupu

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Liian aikainen korvikeruokinta aiheuttaa allergioiden kehittymistä ja muita ongelmia. Tissi takaisin suuhun ja heti.
:D Joo, mullakin oli tissi suussa puolitoista vuotta ja katso nyt mitä siitä seurasi ;) Kiva kun annat huomioo :D
NuoriD

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onslow kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Entä jos lasia onkin ollut koko jo pitempään, mutta nyt siihen vasta kiinnitetään huomiota?
Ja mistähän ihmeestä se sinne ruokaan oikein tulisi? Elintarviketeollisuudessa kun kaikki laitteet ja vehkeet tuppaa olemaan hapon kestävää rosteria eikä lasia.
Edelleen jaksan tilittää ruotsinlaivan buffetista: lapsen nakista löytyi pala muovia. Näytti sähköjohton johtimen päällä olevalta eristeeltä. Tietysti tuolla olisi päässyt iltalehteen jos olisi halunnut. Emme sanoneet asiasta mitään.

Kyllä kait ruo'issa aina on vierasesineitä pieni määrä. Nyt vain hysteria on valloillaan.

Maaperässähän on helposti pieniä lasinsirpaleita. Koneellisesti nostetaan ylös=>lasinsirpaleet tms voivat päätyä ruokaan (tai kenties broileri syö lasinsirpaleen rehussa?). Tietenkään suolistoa ei käytetä ruoaksi, mutta aina roiskuu kun rapataan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onslow kirjoitti:Ei, vaan minua naurattaa se, että kaikki krittiikki mamuasioissa on aina rasismia. Jos joku kritisoi jotakin, on se kritisoija heti rasisti. Ihan kuin hitler-kortti junou.
Kuten sanoin, kyseiset termit tuntuvat esiintyvän lähinnä vain "mamukriitikoiden" teksteissä. He vetävät "aina haukutte rasistiksi!"-kortin jo ennenkuin kukaan on ehtinyt mitään sanoa, sinä hyvänä esimerkkinä tässä keskustelussa.

Sinänsä kummallista, kun kerran toisaalta tunnustauduit rasistiksi. Ikäänkuin et osaisi päättää haluatko olla vai etkö. Häpeätkö sitä miksi olet tunnustautunut? Miksi et ole ylpeä tunnustautumisestasi?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin