Lasihommia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sanctus

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja sanctus »

OT!

Erisnimien johdokset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Jatkakaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Milloin saamme ensimmäisen kuolleen?
Asiantuntija osasi rauhoittaa, et eipä noi kovin vaarallisia ole nuo pienet lasinpalaset. Poistuvat käytännössä elimistöstä suurta vaaraa aiheuttamatta paskan mukana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Luuletko, että asiantuntija sanoisi vaikkapa: "nuo voivat repiä varsinkin pienten lasten suolistot hengenvaaralliseen kuntoon. Tutkikaa jokainen nauttimanne ruokapala"?
En minä mitään luule. Olen vain sanansaattaja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti: Mutta perinteisesti tässä maassa ei ole tapana ollut lietsoa paniikkia oli siihen sitten syytä eli ei.
Kuka sua estää menemästä paniikkiin yksinäs vai tarvitsetko massahysteriaa paniikkiin joutuaksesi? Muista sitten myös ettet päästä lastas ikinä koskaan yksinään kouluun, koska se jää auton alle. Tämä on vaiettu totuus! Tässä maassa kun ei siitäkään saatana olla vielä jouduttu paniikkiin!!!!1 Mikä VITTU TÄTÄ MAATA OIKEIN VAIVAAAAAA!!1!11
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Mitään karjatautejahan täällä ei ole (paitsi hullut lehmät ja parit lammastaudit) eikä tsernobylistäkään pahemmin säteilyä tullut...
No kuinka moni on sairastunut PMS:ään tai joihinkin lampaiden vastaaviin?

Entä kuinka moni on syntynyt kahdella päällä varustettuna sernobiilin takia? Kahta moraalia ei lasketa, se on kitinän syytä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää kohu ois muuten naurettavan helppo ratkaista: lykätään valvotusti jokaiselle Texasin kokoinen ulkofile lautaselle, se jolla ei tipu, on syyllinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sanctus

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Havaitsin aamulla lasia murskana mm. Latokartanonkaarella ja Siwan nurkalla. Kunhan tokenen siitä hätkähdyttävästä ymmärryksestä, että olen skandaalin ja kohun keskellä, soitan toimitukseen.
sanctus

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Jätin kaiken sikseen, sillä kohuskandaalihuhumyrskyn silmään joutuminen vei kaiken käytettävissä olevan kehostani.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onhan tää nyt vähän kummallista. Aloitan syömälakon kunnes syylliset on tervattu ja höyhennetty!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bhven

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Todella tehokasta läskiterapiaa tällainen. Nyt kaikki paastolle.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1670065

Lasia on löytynyt nyt Ruotsalais-, Suomalais-, Tanskalais- ja Saksalaisperäisistä tuotteista.

Milloin aletaan puhumaan terrorismista?
Tekijöille pitää paiskata kunnon kakku. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Entä jos lasia onkin ollut koko jo pitempään, mutta nyt siihen vasta kiinnitetään huomiota?
Veikkaisin asian olevan näin, tuommoinen muutaman millin kokoinen lasinsiru kun tuppaa menemään useimmiten elimistön läpi ilman että sitä huomaa, ellei paskaa tongi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Entä jos lasia onkin ollut koko jo pitempään, mutta nyt siihen vasta kiinnitetään huomiota?
Ja mistähän ihmeestä se sinne ruokaan oikein tulisi? Elintarviketeollisuudessa kun kaikki laitteet ja vehkeet tuppaa olemaan hapon kestävää rosteria eikä lasia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Ja mistähän ihmeestä se sinne ruokaan oikein tulisi? Elintarviketeollisuudessa kun kaikki laitteet ja vehkeet tuppaa olemaan hapon kestävää rosteria eikä lasia.
Superhalpa erä kaukoitäläistä kanaa/viljaa/rehua joka "pestään" pohjoismaiseksi?
Ai niin siellähän ne vehkeet ovatkin lasia, myös naisten poikittain olevat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten on, Pera, joko uskot?


"On hyvin epätodennäköistä, että lasinsirun nieleminen aiheuttaisi varaa ihmiselle.- Ihminen ei pysty nielemään kuin hyvin pieniä pyöreitä sirpaleita. Sisäelimet ovat niin liukkaita ja joustavia, että sirpaleet menevät elimistön läpi ja tulevat yleensä itsestään ulos ulosteen mukana, kertoo vatsaelinkirurgian ylilääkäri Esko Kemppainen Helsingin yliopistollisesta sairaalasta.

Hän pitää erittäin poikkeuksellisena, että lasinsirun nielemisestä aiheutuisi vakavia ongelmia.

Esimerkiksi Meilahden sairaalassa ei ole koskaan hoidettu lasinsirpaleen aiheuttamia suolipuhkeamia."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Eli suomeksi sanottuna tapasi mukaan lietsoit jotain epämääräistä hysteriaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Eli suomeksi sanottuna tapasi mukaan lietsoit jotain epämääräistä hysteriaa.
Listaisitko tähän lietsomani epämääräiset hysteriat?

- Maa on menossa lamaan?
- Asuntokauppa on kestämättömässä tilanteessa?
- Työtilanne voi heiketä?
"Mamut syövät meidän lapset"?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Melnais »

exPertti kirjoitti: Virallisesti ottaenhan näkemys on tyyliä "osa tänne tulevista mamuryhmistä heikentää yhteiskuntaamme ja toisaalta siihen käytetyllä rahalla auttaisi hädänalaisia paljon paremmin hädänalaisilla alueilla".
Ihanaa että haluat auttaa! Osallistu siis yhteisvastuukeräykseen, 60% tuotosta menee kehitysyhteistyöhön ja katastrofiapuun Bangladeshiin. Lahjoita tilille Nordea 208918-6775 tai soita 0600 1 2009 (10,10€/puh + pvm).

Painajaistesi mukaisesti keräystuotosta 20% käytetään Suomen maahanmuuttajien työllistymiseen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Listaisitko tähän lietsomani epämääräiset hysteriat?
En rupea listaamaan. Sinulla nyt vaan on sellainen välillä jopa aivopestyn kuuloinen tapa tarttua tiettyihin asioihin. Et sinä sitä tietenkään itsestäsi tunnista saati myönnä. Toisaalta tämä kuitenkin osaltaan aiheuttaa väistämättä sinuun kohdistuvaa idari-läppää, mistä epäilemättä kärsit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Virallisesti ottaenhan näkemys on tyyliä "osa tänne tulevista mamuryhmistä heikentää yhteiskuntaamme ja toisaalta siihen käytetyllä rahalla auttaisi hädänalaisia paljon paremmin hädänalaisilla alueilla".
En edelleenkään ymmärrä miksi jotkut (ainakin sinä ja JoeB) näkevät nuo kaksi vaihtoehtoa toisensa poissulkevina. Eiköhän parempi ole käyttää sitä keinoa joka hädänalaisia parhaiten auttaa, joskus molempia samanaikaisesti. Tuo "käytetyllä rahalla auttaisi hädänalaisia paljon paremmin hädänalaisilla alueilla" ei ole mikään universaali fakta, vaan sinun värittynyt mielipiteesi.

Eikö mielestäsi nykyisin toimiteta tarpeeksi kansainvälistä apua Somaliaan, Afghanistaniin jne.? Millaisella rahasummalla mielestäsi saataisiin esim. Somalian tilanne sellaiseksi että se voidaan katsoa tarpeeksi turvalliseksi maaksi, jotta somalialaisilta tulevat turvapaikkahakemukset voidaan järjestään hylätä?

Toisaalta muistelen sinun joskus esittäneen ettei rahaa pitäisi syytää myöskään paikanpäälle, mutta hyvä tietää ettet olekaan sitä mieltä, vaan päinvastoin olet kehitysavun yms. kasvattamisen kannalla.

Siinähän ei tietenkään ole mitään järkeä että turvattomista maista tuleville ei myönnettäisi ollenkaan turvapaikkoja vain koska Pertti pelkää turvapaikanhakijoita. Edellytys tälle on se että tilanne kohdemaassa rauhoittuu/saadaan rauhoittumaan. Ensin on muna, sitten vasta kana. Näin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Monta sataa miljoonaa jo autoinkaan verojen muodossa?
Et varmasti ole maksanut noin paljon veroja. Lienetkö itseasiassa edes vielä maksanut omia tähänastisia yhteiskunnalle aiheuttamiasi kuluja takaisin verojen muodossa.
Jos minulle luvattaisiin, että tänne tulisi vain työtä tekeviä maahanmuuttajia ja muita autettaisiin paikanpäällä niin voisi siitä ilosta jotakin maksaakin.
Monesti vain pelkkä paikan päällä auttaminen ei riitä, varsinkaan jos kyseessä on sota. Eivät suomalaiset sotalapsetkaan menneet Ruotsiin töihin, toivottavasti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:Melko helppo on arvioida, että rahanmeno päinvastoin pienenisi
Niin mutta siten meillä ei olisi kulttuuririkasta elämää eikä päivittäisiä rasisti-syytöksiä. Mitäs nämä mamuintoilijat sitten keksisivät? Vastustamisen vastustamisen?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihme käninää. Koska ne on otettava vastaan ja turvapaikkaa saa hakea, niin tp-hakijoita lappaa Suomeen ja turvapaikkahakemuksia jätetään ja käsitellään. Vain pieni osa jää Suomeen. Uskokaa nyt kun mä sanon, että niitä roudataan toisesta päästä pois Suomesta, ja ennen sitä niitten on asuttava jossain. Ei ne mitään täyden palvelun hotelleja ole, vastaanottokeskukset. Täyteen ahdettuja joukkomajoituksia, jossa on (ylläri ylläri!) toistensa mielestä epämiellyttäviä ja outoja ulkomaalaisia eikä omaa rauhaa.

Somalejako te pelkäätte? Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asuvien somalien määrä on noussut 2000-luvulla hieman yli 700:lla, kun venäläisten määrä on kasvanut lähes 6500 ja virolaisten määrä tuplaantunut. Luvut 2008 on 26 909, 22 604 ja 4 919 venäläisten ollessa suurin ryhmä ja somppujen pienin. Ja ne isoimmat rikolliset löytyvät ihan samassa suhteessa, somalit häviävät reilusti valkoiselle miehelle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lolita kirjoitti:
Somalejako te pelkäätte? .
Ei, vaan urpiaisen, Astrid Thorsin ja freddykrugerin kaltaisia ihmisiä.
Onslow

Re: Lasihommia

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:http://vastaanottokeskusinfo.wikidot.com

Laitetaan vielä tuokin.
Joutaisivat muuttaa koko affenanmaan pakolaiskeskukseksi. Meillä kun ei ole sille mitään käyttöä.
Vastaa Viestiin