Syksyinen sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Heräsin jo seitsemältä - ilman herätyskelloa. Ihanaa nauttia aamiaisesta ja sunnuntaihesarista, kun ulkona on vielä hämärää ja siinä aamun kuluessa vähitellen valaistuu.
Ulkona ei ihme kyllä sada, joten minäkin taidan lähteä juoksulenkille. Tsemppiä lenkillesi KGrilli! :) Kaikkien aamu-unisten ja -krapulaisten on hyvä tietää, että kohta KAKSI KITYLÄISTÄ JUOKSEE! :cheer:
KGrilli

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Aito_Johanna kirjoitti:Heräsin jo seitsemältä - ilman herätyskelloa. Ihanaa nauttia aamiaisesta ja sunnuntaihesarista, kun ulkona on vielä hämärää ja siinä aamun kuluessa vähitellen valaistuu.
Ulkona ei ihme kyllä sada, joten minäkin taidan lähteä juoksulenkille. Tsemppiä lenkillesi KGrilli! :) Kaikkien aamu-unisten ja -krapulaisten on hyvä tietää, että kohta KAKSI KITYLÄISTÄ JUOKSEE! :cheer:

moikataan jos juostaan vastakkain :) mä olen se trikoissa lyllertävä, keuhkonpalasia suustaan ulos sylkivä kuuma brunette.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisin kohta sanoa ruman sanan koskien elämän elämänpuutostautia, monta viikkoa olen luvannut itselleni käydä tutustumassa lähistölle avattuun anniskeluravintolaan, mutta eilenkin sauna, munakas ja kirja veivät voiton lupauksesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
KGrilli

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Bluntly kirjoitti:Voisin kohta sanoa ruman sanan koskien elämän elämänpuutostautia, monta viikkoa olen luvannut itselleni käydä tutustumassa lähistölle avattuun anniskeluravintolaan, mutta eilenkin sauna, munakas ja kirja veivät voiton lupauksesta.
mä levittäisin tähänkin kohtaan tätä liikunnan evankeliumia! siitä saa kummasti lisää sisältö elämään. päivät tuntuu pidemmiltä, elämässä vaikuttaisi olevan muutakin kuin pelkkä työ ja lepo, on mitä ajatella ja mihin pyrkiä, voi asettaa itselleen tavoitteita myös yksityiselämän puolella jne.

kokeile?
Kid

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

*silmät ristissä*
Hittolainen ko mainostatte tot urheiluu. Mun piti tänään mennä salille, mutta tulikin keikka isukin luo ja sen jälkeen kaverin luo synttärikahville. Ja sali menee kiinni jo 19. En mä tänäänkään kerkee :(
Jos huomenna..toivossa on hyvä elää! Ja iltalenkin (kävellen ko juosta en jaksa..) kyllä teen, prkle!
KGrilli

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

kid kirjoitti:*silmät ristissä*
Hittolainen ko mainostatte tot urheiluu. Mun piti tänään mennä salille, mutta tulikin keikka isukin luo ja sen jälkeen kaverin luo synttärikahville. Ja sali menee kiinni jo 19. En mä tänäänkään kerkee :(
Jos huomenna..toivossa on hyvä elää! Ja iltalenkin (kävellen ko juosta en jaksa..) kyllä teen, prkle!
niin, eihän sitä salia siihen välttämättä tarvita. vaikka se kaikkein hauskinta onkin. itsekin olen vähentänyt salia nyt viime viikkoina ja juossut enemmän ulkona plus aloitellut sauvakävelyä. aattelin, että nyt kun vielä ilmoja pitelee niin täytyy ottaa happea varastoon. koko pitkä talvi aikaa sitten bodata. tosin onhan siellä nytkin tullut muutama kerta viikossa treenattua, mutta ulkoilu on nyt POP :)
tonttu8

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Olo tuntuu lähes normaalilta. Ei päänsärkyä eikä mitään oksu-refleksiä. Vähän tukkoinen fiilis... toisaalta sitähän tää on ollu tän flunssan kans jo jonkin aikaa. Joten siis normaali olo.
Kohta duuniin, rahakas päivä. :mrgreen:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

KGrilli kirjoitti:
mä levittäisin tähänkin kohtaan tätä liikunnan evankeliumia!

kokeile?
Kunhan nuo lääkehuurut katoavat kropasta. Ja kohtapuoliinhan sitä kai täytyy alkaa käymään salilla kun niin hemmetisti tuli siitä maksettua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
KGrilli

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Bluntly kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
mä levittäisin tähänkin kohtaan tätä liikunnan evankeliumia!

kokeile?
Kunhan nuo lääkehuurut katoavat kropasta. Ja kohtapuoliinhan sitä kai täytyy alkaa käymään salilla kun niin hemmetisti tuli siitä maksettua.
good good.

mä edelleenkin peräänkuulutan sitä kityn yhteistä sekajengien sählyporukkaa tänne stadiin.

kiinnostaisko ketään muuta?
Kid

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sähly ois nastaa. Pelannu toisin viimeks yläasteella ja säännöt hukassa. Mut kyllä sitä palloo johonkin päin osaisin hutkia :D
Juu ja salilla on tosiaan aikaa käydä talvella. Kesällä kävin muutaman kerran muttei hotsittanu salilla hikoilla kauniina päivinä.
Huomenna sitten taas punttaamaan. *on ylpee ittestään*
Kittys

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tääl satoi E N S I L U M I !!! :ohyeah:


Jos ja kun, sun ja mun
elämät hajoavat eri suuntiin.
Me verivalat silloin vannottiin,
sormuksetkin haudattiin...

Ei meitä voi erottaa. :h:


*imelä sunnuntai*
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Töissä.
Mukavan rauhallista.

Tyyntä myrskyn edellä(kö?)!. :?
millivanilli

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Uusi päivä.. paljon tekemistä, kuten pari kouluraporttia tehtävänä, siivoilua, lounas avokin äidin luona, urheilua ja oleilua.
Aito_Johanna

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bluntly kirjoitti:Voisin kohta sanoa ruman sanan koskien elämän elämänpuutostautia, monta viikkoa olen luvannut itselleni käydä tutustumassa lähistölle avattuun anniskeluravintolaan, mutta eilenkin sauna, munakas ja kirja veivät voiton lupauksesta.
Käsitänkö väärin vai tarkoitatko todella, että tutustuminen anniskeluravintolaan = elämää on, sauna, munakas ja kirja = elämää ei ole? :shock: Ravintolat ovat totisesti yliarvostettuja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:Käsitänkö väärin vai tarkoitatko todella, että tutustuminen anniskeluravintolaan = elämää on, sauna, munakas ja kirja = elämää ei ole? :shock: Ravintolat ovat totisesti yliarvostettuja.
Jos jokainen päivä on edellisen kopio = ei elämää. Eilen tuli kahlattua kolme kevyttä opusta läpi, joista yhden olisi voinut hyvinkin korvata ravintolakäynnillä. Olisi ainakin jossain määrin ollut tultua tekemisissä toisten ihmisten kanssa ( ja poistutta edeskerran ulko-oven toiselle puolelle).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pohjosen addiktit ei sitten osaa läträtä viinalla, HaaHaa (lausutaan Simpsoneista tutun Nelsonin äänellä)

Teen jotain extremeä ja kokkaan silakkalaatikkoa. Raportoin jos selviän hengissä luomukseni synnyttämisessä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaikka viinalla en pahemmin edes lätrännyt, niin nyt vasta pääsin ylös sängystä, kaamealla hedarilla varustettuna. Ei stna. Gina, sullahan meni hyvin, kun säästyi rahaa :) Meikäkin joutuu tässä ottaan tuon linjan varmaan.. Köyhät kyykkyyn. En tosin baarissa mitään alkoholia tainnut ostaakaan, kerrankin, hyvä minä!
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Saapa nähdä miten Nightwishin käy. Tarja sai kenkää. :?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

:laatta: :nuts: :swirl: :tiistai: :perse:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Patz

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

aimohaiku kirjoitti:Saapa nähdä miten Nightwishin käy. Tarja sai kenkää. :?
Veikkaanpa että käy huonosti, Tarjan suosioonhan on perustunut koko bändin suosio. Harmi sinänsä.
Enthu

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomentapäivää 6 tunnin yöunet ja olo ollut tänään vähän pöllähtänyt ...
joo josko menis kattelee telkusta Natalie Dessay dokkarin ja illemmalla porukoille syömään... takas ens yöks kumminki omaan luukkuun :)
Kid

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa, työpäivä lähenee loppuaan ja ruåttin sanat pyörii päässä.
Jospa sitä menis vaihteeks tupakille..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pyykkäsin itseni sekä kuteeni kylpyammeessa. Kiva oli lillua sukkien ja erinäisten muiden pienten vaatekappaleiden kera romanttisesti vaahtokylvyssä. Sitten kannattaisi ehkä laittaa jotain ravintoa sisäänsä seuraavaksi, viimeksi Ginan ihanaa pitsaa syönyt kuutisentoista tuntia sitten, ja vain yhden vaivaisen palan. Jotenkin vapisuttaa hieman.
1108

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylläripylläri, laatikko oli syötävää ja nyt on napa täynnä.
Siis täh? Että sai tarja kenkää??? Minkä takia????

Vitut, :google:
Edith

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä harkitsen alkoholia iltasuunnitelmiksi. Haluisko joku lähteä tänään illalla vaiks johkin baariin, jossa vois sekä vetää viinaa (=juoda 2-4 olutta) että pelata lautapelejä?
Vastaa Viestiin