Syksyinen sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Gina

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:
Harjoitus tekee mestarin. Milloin lähdetään treeneihin? Ottaen huomioon, että olin eilen selvänä, mulla oli aamulla kanuuna. Ei kiva, ei ollenkaan. Olikohan siinä dipissäkin jotain seassa...

Hyvä kuitenkin, ettet jäänyt sinne parvekkeelle pötköttään. Siellä olis tullu vilu. :shock:
Olihan hän päiväpeitteellä nätisti peitelty ;) uups.

Kanuunaa löytyy täältäkin, vaikka en baarissa juonut mitään.
Perhana mitä täällä mun selän takana juonitaan :D
Tervetuloa kityyn akka!
Mulla meni kyllä päivä aika heikolla hapella, olin silti koulukisoja katsomassa jo puol 12 :mrgreen: Mutta ei helvetti, useammin on tätä harjoiteltava.

Kiitos kuitenkin kaikille tupareissa olleille :) Toitte ihania lahjojakin :h:
Kerran vielä pahoittelen tilaani, käytöstäni, puheitani ja...
Exsat

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: Kiitos kuitenkin kaikille tupareissa olleille :) Toitte ihania lahjojakin :h:
Kerran vielä pahoittelen tilaani, käytöstäni, puheitani ja...
Pöh. Mehän tehtiin tästä nyt sitten virallisesti perinne. :wink:

Juu ja akalle tervetuloa! Uskalsit sentään vaikka olit meidätkin nähnyt ihan livenä.
1108

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu8 kirjoitti::grr:
Jos tuo heittely ei lopu niin saat viikon maksalaatikko kuurin.
Nowaysis

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

killkill kirjoitti: Tultiin just maihin viiden pvän safarilta.

Saldo:
- 16 sukellusta
Onko tuo nyt edes ihan laillista? ;)
tonttu8

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

1108 kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti::grr:
Jos tuo heittely ei lopu niin saat viikon maksalaatikko kuurin.
*jatkaa viskelyä*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:
Harjoitus tekee mestarin. Milloin lähdetään treeneihin? Ottaen huomioon, että olin eilen selvänä, mulla oli aamulla kanuuna. Ei kiva, ei ollenkaan. Olikohan siinä dipissäkin jotain seassa...

Hyvä kuitenkin, ettet jäänyt sinne parvekkeelle pötköttään. Siellä olis tullu vilu. :shock:
Olihan hän päiväpeitteellä nätisti peitelty ;) uups.

Kanuunaa löytyy täältäkin, vaikka en baarissa juonut mitään.
Kiitos kuitenkin kaikille tupareissa olleille :) Toitte ihania lahjojakin :h:
Kerran vielä pahoittelen tilaani, käytöstäni, puheitani ja...
Tykkäsitkö todella mun lahjasta? :) Ihanaa! Keskiolutpullothan ovat toki ilo sekä silmälle että muulle ruumiille. Kiitti viinasta muuten.

Äläkä pahoittele suotta hullu, mun mielestä läppä oli koko ajan viihdyttävää, ja pidit ilmapiirin riehakkaan rentona :)
1108

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu8 kirjoitti:*jatkaa viskelyä*
Kuva
tonttu8

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Kuva
Dumari

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Yksi dokaamaton viikonloppu takana, polvi paskana. Polvi ja rahattomuus vituttaa, olen harkinnut vakaasti elämäntaparemonttia ja päätin että toteutan sitä taas lisää kohta puoleen.

Tän illan nelosen leffana on Black Hawk down, olen nähnyt sen tusina kertaa. Kohtuu hyvä kaupunkisotaleffa, suositan.

Eipä muuta viikon päästä ehkä taas on elämää.
Gina

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti: Kerran vielä pahoittelen tilaani, käytöstäni, puheitani ja...
Pöh. Mehän tehtiin tästä nyt sitten virallisesti perinne. :wink:
.
Apua mikä perinne? En aio joka kerta olla tuossa kunnossa en!!! :mrgreen:
Gina

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Tykkäsitkö todella mun lahjasta? :) Ihanaa! Keskiolutpullothan ovat toki ilo sekä silmälle että muulle ruumiille. Kiitti viinasta muuten.

Äläkä pahoittele suotta hullu, mun mielestä läppä oli koko ajan viihdyttävää, ja pidit ilmapiirin riehakkaan rentona :)
Juu, tottakai tykkäsin :h: ihanan perhosenkin sain. Luojan kiitos osa viinasta meni sunkin suuhun, melkein koko pullo hävinny...

Ja hyvä että läppä oli kohillaan, en kyllä epäile riehakkuutta hetkeäkään...
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

irmelianneli kirjoitti: Se on helvetti vissiin niin, että suomalainen tuppisuunainen tarvii pullon kossua ennenku vakavamielinen juttu luistaa.
Ja suomalainen mies on neljäkymmentä vuotta hiljaa, jonka jälkeen suusta tulee aivan kaikki.
Näin kirjailija Hotakainen asian ilmaisee.
Edith

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Irmeliannelille ja aimohaikulle: mulla taas ei ole mitään ongelmia sanoa asioita ja tietää jo ennakolta kielteistä vastausta, sitä vastausta, että älä turhaan.

Nytkin luen Gaby Hauptmannin "Etsitään impotenttia miestä" -kammoromaania. On vaan niin vaikea samaistua naiseen, jota kaikki miehet himoitsevat ja johon kaikki impotentitkin rakastuvat.
DeliriumTremens

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

:evil:

tuollanen olo tänään... kunnon hääkekkereissä tuli sitte dokattua aika lailla... julmaa!!! enpä muista koska viimeks on ollu tällanen darra! Yök... ajatuskin viinasta saa oksennusrefleksin toimimaan.... Ehanaa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

DeliriumTremens kirjoitti::evil:
Hei! Tervetuloa, olenkin vähän ihmetellyt, mihin sä olet hävinnyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:Irmeliannelille ja aimohaikulle: mulla taas ei ole mitään ongelmia sanoa asioita ja tietää jo ennakolta kielteistä vastausta, sitä vastausta, että älä turhaan.
Sinä uskallat elää, se on hyvä piirre ihmisessä.

Miksi et usko saavasi myönteistä vastausta? Vai oletko "pessimisti ei pety koskaan" -teorian kannattajia?
Edith

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

aimohaiku kirjoitti:
Sinä uskallat elää, se on hyvä piirre ihmisessä.
Niin, viettää koko sunnuntain kotona niistämässä ja lukemassa kirjaa, joka ärsyttää niin etteivät sanat riitä kuvaamaan ja jonka kirjalliset ansiotkin ovat yhtä nollan kanssa.
aimohaiku kirjoitti:
Miksi et usko saavasi myönteistä vastausta? Vai oletko "pessimisti ei pety koskaan" -teorian kannattajia?
Kyllä sen tietää. Nyt ennen tätäkin kertaa kun se lopullisesti väännettiin rautalangasta, se oli kyllä jo tuotu esiin jo ennenkin. Kyllä sen tietää, kun mies ei esineellistä, ei himoitse katseellaan, ei ole kiinnostunut.

Ainiin, sitä sentään pelkäsin turhaan, että olisi toivottanut minulle hyvää loppuelämää.
DeliriumTremens

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lolita kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti::evil:
Hei! Tervetuloa, olenkin vähän ihmetellyt, mihin sä olet hävinnyt.
sitä tuli kadottua kun ei oikein ollu nettikäyttö mahdollisuutta ja sitte tuli vielä mies sekoittamaan kuviot ihan täysin! :wink: nyt on sitten kummatkin, netti ja mies... harmoniaa harmoniaa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

DeliriumTremens kirjoitti:nyt on sitten kummatkin, netti ja mies... harmoniaa harmoniaa...
Mä olen niin kade *huokaus* Ei ole miestä ja netinkin sanoin irti enkä ole uutta sopimusta vielä tehnyt uuteen osoitteeseen. Varmasti menee joku aika siis ilman nettiä ens kuussa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Edith kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Sinä uskallat elää, se on hyvä piirre ihmisessä.
Niin, viettää koko sunnuntain kotona niistämässä ja lukemassa kirjaa, joka ärsyttää niin etteivät sanat riitä kuvaamaan ja jonka kirjalliset ansiotkin ovat yhtä nollan kanssa.
Lähinnä tarkoitin sitä, että uskallat selvittää asiat, etkä haudo niitä omassa päässäsi niin kauan, että ne muodostavat haavemaailman pilvilinnoineen, mielikuvineen, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja sitten kun se vastaus joskus kysymättäkin tulee, pilvilinnoista pudotaan todella kipeästi. Toki tästä on turha itkeä, oma hiihtohan tässä on kyseessä, vaikka latu onkin silloin tällöin ummessa.

Onko muuten olemassa jokin erityinen syy sille, että luet mielestäsi huonoa kirjaa?
Viimeksi muokannut aimohaiku, 23.10.2005 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DeliriumTremens

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Lolita kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:nyt on sitten kummatkin, netti ja mies... harmoniaa harmoniaa...
Mä olen niin kade *huokaus* Ei ole miestä ja netinkin sanoin irti enkä ole uutta sopimusta vielä tehnyt uuteen osoitteeseen. Varmasti menee joku aika siis ilman nettiä ens kuussa.
etkös enää sen miähen kanssa ole sitten?!?!?!?!

täti on niin out näistä kuvioista että huh!

oli se kyll peeceestä olla ilman nettiä, kuvittelin ett koulukin sujuis paremmin jos ei sitä nettiä ole, mutta paskat mitään! nyt on vaan kauhee valtataistelu kotona että kuka saa käyttää konetta ja milloin jne jne jne
DeliriumTremens

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hahhaa, tää netteily vie mun krapulan pois!!!
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

DeliriumTremens kirjoitti:hahhaa, tää netteily vie mun krapulan pois!!!
Se taitaa johtua vain siitä, että netteily vie ajan pois.
Aika entinen ei koskaan enää palaa.
DeliriumTremens

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

hööööh.... mulla on 20 kirjoitusta, mutten silti pääse titteliä vaihtamaan :perse:
Dumari

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lapitii kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: No mut olihan sovittu et Prodigyn jatkot on täällä Treella!
Onnea valitsemallasi tiellä!
Kiitti, se olikin hyvä tie! Prodigyn musiikki on aika... hmm... inspiroivaa. :)
Smack my bitch up ? :twisted: Aikamoiset "leikit" sulla on.
Vastaa Viestiin