Syksyinen sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Komiikat (ja Lolita) nähty. :)

Syksyinen sää ja ikävä ajoivat Aimon yörientojen sijaan kuitenkin tänne lämpimään kotiin teetä juomaan ja jazzia kuuntelemaan. Elämä kulkee eteenpäin yksittäisen ihmisen päätä askarruttavista kysymyksistä huolimatta. Kysymykset, joihin olisi helppo saada vastaus, mutta joita ei kuitenkaan tule esittäneeksi.
slam

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="aimohaiku"][/quote]

Ei sullakaan hyvin mene, ainakaan profiilis ammatin perusteella. :lol: Olitko/olitteko jossakin vihteellä?
slam

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Minun vanha emolevy on kuulemma syttynyt "tuleen." tai kuulemma oli savunnut. Ei kestänyt enää tätä elämisen tuskaa... varsinkaan viisi vuotisen runkkaamiseni jälkeen. :lol:
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

slam kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Ei sullakaan hyvin mene, ainakaan profiilis ammatin perusteella. :lol: Olitko/olitteko jossakin vihteellä?
Stand up-komiikkaa kävin katsomassa. Kyllä nyt ihan kohtalaisesti menee, on vain yhtä ihmistä ikävä eikä siihen edes komiikka auttanut. Olen vaikea ja ylianalysoiva, taitaa mun emolevy savuta taas pohtimisesta... :lol:
slam

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

aimohaiku kirjoitti:
Stand up-komiikkaa kävin katsomassa. Kyllä nyt ihan kohtalaisesti menee, on vain yhtä ihmistä ikävä eikä siihen edes komiikka auttanut. Olen vaikea ja ylianalysoiva, taitaa mun emolevy savuta taas pohtimisesta... :lol:
Ikävä on minullakin, mutta minkäs teet... Nainen on ihana, vaikka hänen kielensä olisikin kielteinen.... :dream:

Minulla nousee kova katku toisinaan. Aivot kiehuu kitkeryyttään. Löysin tänään sellaisen fiiliksen, että olisin voinut jatkaa kirjoittamista, vaikka kuinka pitkään.

Yleensä väänän pari kankeeta lausetta ja homma lähtee käsistä. :lol: Jos pystyn vapautumaan ainoasta yhteisössä pitävästä lekistä eli naisista, niin saattaisi pystyä uppoutumaan syvemmälle "atmosfääreihin"
slam

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

jea rok
Viimeksi muokannut slam, 27.10.2005 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotona.

Upea keikka, aivan mahtava. Tuntui melkein pahalta joutua istumaan katsomossa, kun Prodigy soitti. Tanssijalkaa kutitti niin paljon. Eipä auttanut kuin riehaantua katsomossa.

Prodigyn jälkeen oli tarkoitus mennä kaverin synttäreitä viettämään baarikärpäseen. Siellä odotin juhlaseuruetta 1,5h ja päätin sitten lähteä kotiin. Juuri noustuani bussiin kaveri ilmoitti, että ne saapui nyt.

On muuten ensimmäinen ja viimein kerta kun lähden yksin ko baariin, tai oikeastaan ylipäätänsä. Inhottavan pinnallista (tosin mitäs muutakaan meno baareissa ylipäätänsä yleensä on).
bedlam

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edit: blaablaa
Viimeksi muokannut bedlam, 23.10.2005 7:34. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Karkasin kity-seurueesta. Väsymys iski ja eilen telomani varvas alkoi muistuttaa rikkoutumisestaan ihan kunnolla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

edit: blaablaa
Dumari

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt se ilmastointi autoon ja heti!
tonttu8

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Ei saakeli, oikein neronleumaus suoraan sanoen vetää kännit tai "kännit" ja lähteä "aamulla" töihin. Jos menis nukkumaan ja näkemään kauniita unia... :krooh:


ps. Aiob juoda joskus toistekin viinaa. :lol:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vähän kipeetä oottaa vierasta tähän aikaan... No mut olihan sovittu et Prodigyn jatkot on täällä Treella!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumari

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lapitii kirjoitti:Vähän kipeetä oottaa vierasta tähän aikaan... No mut olihan sovittu et Prodigyn jatkot on täällä Treella!
Onnea valitsemallasi tiellä!
huima

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

blaa blaa blaa.

Paskaakos tässä. Bringing out the deadin katsominen auttaa aina suhteuttamaan elämän kysymykset.

"Sit Rauski ampu mua kännipäissään jalkaan kesken meidän viimeisen keissin"

Mikä ihme siinä on, että nykyään eteen tulee aivan liikaa ihan jees kokemuksia - ja ne sellaiset todelliset rushit jäävät vähemmälle?

"Toiminnalinen kenttätyö oli tosiaan enemmän Bernerin heiniä"

Hanoi Rocks oli ihan jees, Prodigy oli ihan jees - mutta jokin jäi puuttumaan.

"Ai on markkinavoimat huumanneet sunkin tajun. Mä en suostu käyttämään mitään hajusteita. Mä haluan olla au naturell"

Onko väärin haluta sitä elämää suurempaa tunnetta? Jotain joka on enemmän kuin ihan jees?

"Tasavallan nimessä: irtolainen seis!"

Etsien edelleen tosirakkautta ja suuria tunteita.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ilta oli *positiivinen adjektiivi*. Lihapullaperunatkin oli *positiivinen adjektiivi*.

Muuten tuli illan aikana tehtyä suuria havaintoja elämästä. Tajusin, etteivät miehet halua itselleen kaljua naista, mutta fakta ei kuitenkaan saa minua kasvattamaan hiuksia pitkiksi. Mietin vielä ongelmaan ratkaisua. Huomasin myös, että pitkätukkaiset miehet ovat turhamaisia hiustensa kanssa. Laskeskelin eräänkin heilauttavan hiuksensa puolelta toiselle keskimäärin neljän sekunnin välein. Puhua se ei osannut ainakaan enää siinä vaiheessa, kun päätti tulla heiluttelemaan hiuksiaan minun eteeni, vaikka jotain rohkaisevaa tuijottavalle liuhuletille huikkasinkin.

Jonkun muunkin ison ja tärkeän havainnon elämästä tein illan aikana, mutten minä sitä enää muista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ei vittu.
Gina

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

just heräsin. Tätä se harjoittelun puute teettää. Eikä edes muisti voi lähteä helvetti. Sammuin jotakuinkin alluillasta. Vieraat kantoivat minut sänkyyn oksentamaan jonka jälkeen potkaisin heidät ulos. Ei vittuperkelesaatana.

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Gina

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

voi helvetinhelvetti. No saarenmaa oli toimivaa ja ilta oli halpa.
RolloTomasi

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Lauantaina piti siivota kamppa ja pesta pyykkia, mutta nukkumiseksi meni koko paiva. Jos sunnuntaina saisi jotain aikaiseksi...
Lolita kirjoitti: Tajusin, etteivät miehet halua itselleen kaljua naista.
Ei saa yleistaa. Kaljut naiset ovat sexyja.

(Paremminkin voivat olla eika hiuksellisten kuitenkaan tarvitse loukkaantua tasta kommentista. Hekin voivat olla.)

Hyvaa sunnuntaita.
Faghag

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Huomenta Kity! Uusi aamu, uusi päivä ja elämä 24 h migreenikohtauksen jälkeen. Kaikki tuntuu 500 miljoonaa paremmalta ilman invalidisoivaa ja sänkyyn sitovaa päänsärkyä.

Milli: Baarikärpänen on just kiva mesta tanssia, kun on sillä päällä. Älyllistä seuraa mä en sieltä koskaan haekaan, vain kivaa menoa.

Huima: Jatka hyvältä tuoksumista, mä pidän siitä :-D Tervetuloa myös aikuisuuteen. Siihen kuuluu se, että elämä on täynnä tasaisen mukavia kokemuksia ilman niitä vuoristoratafiiliksiä. Ja muuten, tosirakkaus iskee mullakin vasta n. 3 kk päästä, jos on iskeäkseen :h:

Lolita: KALJUT NAISET OVAT SEKSYJÄ!!! Iloinen ilme vaan naamaan ja välität paskaakaan muiden mielipiteistä. Se vetää miehiä puoleensa kuin hunaja.

Rollo: Toi nukkuminen oli tosi jees. Mäkin nukuin, mutta olisin nukkunut paremmin ilman tota migreeniä :(

No tänään saan sitten varmaan siivottua ja pyykättyä. Ja nussukin tulee meriltä kotiin lutkansa luo :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Gina kirjoitti:Ei vittu.
:)
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Gina

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gina »

aasi kirjoitti:
Gina kirjoitti:Ei vittu.
:)
AAAAaaaRgGhHHH (huutomerkkejä)
Mua ei oikein vielä hymyilytä... ehkä ihan varovasti... :? Mä en ymmärrä miten sitä on niin pönttö että vetää itsensä tuohon kuntoon. Eikä ollu edes eka kerta. Viime juomalakon jälkeen kävi sama homma. Sitä luulisi että oppii virheistään? Mutta ei.

perkele....

edit: ja :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Kid

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huohmenta!
Töissä taas ja taitaapi tulla taas hiljanen päivä. Ennakoin ja otin tenttimatskut mukaan.. Ens ma sit pitäs tuo ruåtti hallita..Hmph!
KGrilli

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

heräsin just. nyt virittelen lenkkikuteita niskaan, pääsen ensimmäisen kerran juoksemaan sitten viikko-sitten-torstain. ihanaa!

sen jälkeen tulen kotiin, syön aamupalaa ja sitten painun salille.

likkakaverin vauvalle pitäis viedä vaippoja.
Vastaa Viestiin