Laiskamatojen tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kello on jo paljon mitä? HÄ!
Joo, nukkumaan? Suihkuun! KAHVIA!
:twisted:
Lolita kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Oltiin Lolitan kanssa baarissa ja puhuttiin henkeviä näistäkin asioista.
Ja kiitokset siitä :h:
NUUH!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!
Ihan hauskaa olla taas töissä =)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ihanaa olla taas töissä kun saa palkkaa. Jos jäisin työttömäksi (mikä on tällä alalla erittäin mahdollista ellei jopa toivottavaa), eniten jäisi vituttamaan juuri palkansaannin hyytyminen. Työkavereista niin väliä, niitä saa aina lisää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko täällä elämää?

Töissätöissä. Ei konetta korjattu kotona vielkään prkl.

Sormet ristiin, ettei potilas Rekkis joudu jäämään sisään sairaalaan taas :pliis:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja saira »

Pitäisi lukea ruotsia ja Puhtaus ja vaara-kirjaa, joka muuten on loistava, mutta kun haluais vaan maata sohvalla ja kuunnella Toy Matineeta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Millähän pääsisi kauppaan? Voimat ihan finaalissa, mutta niin on kaikki tarpeetkin. On muuten hemmetin kivuliasta pyyhkiä nokkaa tuohon uuteen nukkaamattomaan talouspaperiin, tonninen hiekkapaperikin on pehmeämpää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Sormet ristiin, ettei potilas Rekkis joudu jäämään sisään sairaalaan taas :pliis:
Jäikö pässiäisenä putki päälle?

Työviikko alkoi komeimmalla mahdollisella palaverilla, gotta love my job :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sormet ristiin, ettei potilas Rekkis joudu jäämään sisään sairaalaan taas :pliis:
Jäikö pässiäisenä putki päälle?

Työviikko alkoi komeimmalla mahdollisella palaverilla, gotta love my job :]
Kaikki ei viettäneetkään päästäistään lasi kourassa? Ja hyvä että sillä on tuollainen Ninnimäinen aulis hoitaja? ;)

Palaveri oli myös, käsiteltiin samoja asioita kuin viikko, kaksi ja kolme sitten, asiat edistyy meistä riippumatta, työympäristössämme on monoliitti joka ei vastaanota eikä anna mitään informaatiota mitä sinne sitten syöttääkin. Onneksi ei ole kyse "tuottavasta" liiketoiminnasta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Sormet ristiin, ettei potilas Rekkis joudu jäämään sisään sairaalaan taas :pliis:
Voi näitä nykynuoria kun menevät niin helposti rikki, kuten toi Dumiskin. Ennen tehtiin ihmisetkin paremmin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Frederik Krueger kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sormet ristiin, ettei potilas Rekkis joudu jäämään sisään sairaalaan taas :pliis:
Voi näitä nykynuoria kun menevät niin helposti rikki, kuten toi Dumiskin. Ennen tehtiin ihmisetkin paremmin.
Mää luin "nykyhuoria" :oops:

Tein äsken 30min kirjoituskokeen, ja yleisin kokeessä käytetty sana oli joku muoto sanasta "potilasasiakirjat".. tuli jos minkälaista versiota potilasasiakrj..potilaskas..potilasasiakrj..=#¤)%¤(¤#=( :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Lapset nukkuu. Mies läks opinahjoonsa. Rauha.

Jahka nuo heräävät, ni vilkuileen kirpparille... :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
milli

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Tässä mietin, että pitäisköhän sitä kuitenkin pyörtää päätöksensä irtisanoutua kassaneiteilystä... saisi sitten ainakin lisää varmuutta kesään ja syksyyn.. inhottavaa kun asiat pyörivät ilmassa.. eikä mitään varmaan voi sanoa mistään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:Tässä mietin, että pitäisköhän sitä kuitenkin pyörtää päätöksensä irtisanoutua kassaneiteilystä... saisi sitten ainakin lisää varmuutta kesään ja syksyyn.. inhottavaa kun asiat pyörivät ilmassa.. eikä mitään varmaan voi sanoa mistään.
Voisin sanoa että ainakin asiakkaat kärsivät tappion tuossa pelissä tuolla lopputuloksella! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se olis päivän duunit hoidettu ja edessä 75 minsaa pyöräilyä. Aaaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Selasin pitkästä aikaa tätä palstaa ja huomasin että ei kiinnosta vittujakaan.
Hauskaa kesää!

:yo:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Selasin pitkästä aikaa tätä palstaa ja huomasin että ei kiinnosta vittujakaan.
Hauskaa kesää!

:yo:
Jaaha et oo sit saadu fuduja joka lokaalista?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvä olla taas vaihteeks kotona. Pari päivää..
Viimeisen parin viikon aikana olen sanut soitettua 'pakolliset' sukulaistädit ja -sedät läpi. Joka vuotinen soittokierros. No, joillekin tulee soitettua useamminkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jalka s*atana hajos spinnatessa enkä edes tajua että miten! Ihassama, ei tunnu enää niin paskalle joten aamulla testaan kestävyyttä uudelleen. Mur! Oksettaakin koko ajan, oonkohan mä raskaana?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Jalka s*atana hajos spinnatessa enkä edes tajua että miten! Ihassama, ei tunnu enää niin paskalle joten aamulla testaan kestävyyttä uudelleen. Mur! Oksettaakin koko ajan, oonkohan mä raskaana?
Ihanaa! :wink: Sitten vain hakemaan jotain tyhmää äijää jolle saa uskoteltua isyyden! :kina: :cheer: :cheer: -katumusnappi? Jota joku jo ehdottikin? Lapseeenmuurhaaja! Jeesus kostaa! Jeesus fileoi! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Harmi ettei oo katumuspilleriä joka tepsis suhun vielä yli 40 vuoden jälkeenkin. Voiskohan elco lähettää sen kyborgin uuteen osoitteeseen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Harmi ettei oo katumuspilleriä joka tepsis suhun vielä yli 40 vuoden jälkeenkin. Voiskohan elco lähettää sen kyborgin uuteen osoitteeseen?
Ei tässä taida olla muuta selitystä kuin että Niba on se kyborgi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Ei tässä taida olla muuta selitystä kuin että Niba on se kyborgi.
Voi vittu, oon kusessa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tai sitten olisi pitänyt tyytyä raskausmahdollisuuden osalta oksetusjutskassa jo ensimmäiseen kehuun ->
Vesper kirjoitti:Viimeisimmän todistajalausunnon mukaan myös täydelliset kasvot ja perse,
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Tai sitten olisi pitänyt tyytyä raskausmahdollisuuden osalta oksetusjutskassa jo ensimmäiseen kehuun ->
Vesper kirjoitti:Viimeisimmän todistajalausunnon mukaan myös täydelliset kasvot ja perse,
En mä sille antanut vaan sille toiselle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Laiskamatojen tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kumpi sai: Kasvot vai perse ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin