Pimppi perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elämäni ensimmäinen viikonpäiväketjun avaus :ohyeah:

Hitusvinkulaa ei kyllä ole tiedossa. Vaimolla kuukautiset.

Illan ohjelma on seuraava: klo 18 avaan karhu oluen. klo 19.30 tilataan pitsataksista pizzaa. Samoihin aikoihin avaan Castillo Perelada Tinto Reservan

TV:stä katsotaan ensin "Tuntemattomat", sitten "Tartu mikkiin" ja sen jälkeen menen nukkumaan kuorsauksen takia yläkerran aulan sohvalle.
Onslow

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriD kirjoitti: TV:stä katsotaan ensin "Tuntemattomat", sitten "Tartu mikkiin" ja sen jälkeen menen nukkumaan kuorsauksen takia yläkerran aulan sohvalle.
Mitä jos ostaisit sille natsivaimollesi korvatulpat?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Onslow kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: TV:stä katsotaan ensin "Tuntemattomat", sitten "Tartu mikkiin" ja sen jälkeen menen nukkumaan kuorsauksen takia yläkerran aulan sohvalle.
Mitä jos ostaisit sille natsivaimollesi korvatulpat?
No mut eihän ND sanonut _kumpi_ kuorsaa. Ehkä se säästää omia korviaan...? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:Höh, sittenhän ND joutuisi nukkumaan hänen vieressään. :)
Hö. Pistäs akkansa sohvalle nukkumaan. Veikkaan kuitenkin talon olevan daven maksama, eikä akan.
NuoriD

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Korvatulppia on kokeiltu, mutta vaimo ei pysty nukkumaan ne korvissa, häiritsee liikaa.
Rouva Pupu

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vitun paska sampopankki. Lukitsi sitten verkkopankkitunnukseni omien bugiensa takia (turvaluku täysin oikein neljä kertaa) ja nyt pitää sitten ihan konttoriin lähteä tässä kaikessa hälinässä tonne helvetin perähikiälle. Vieraita jne. Nyt vittu loppu yhteistyö tuon pankin kanssa. Pelkkiä ongelmia uudistuksen jälkeen.
ninnithequeen

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä meillä ainakin tartutaan Mikkiin aina pe-iltaisin *hihittää*

Töissä töissä.

Eilen oli hiano päivä, muksun kans oli kivaa ja eksäkin kävi kaffella ja mustikkapiirakalla.

Vielä rankka päivä eessä, muksu eskarista ja sit petiin, kiitos. Mie oon ihan väsy saakeli sentään. Nukun koko viikonlopun, kiitos!
Rouva Pupu

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyllä meillä ainakin tartutaan Mikkiin aina pe-iltaisin *hihittää*
Kuulostaa kivalta. 8)
Vähän niinku lauantaisin saunan jälkeen peiton alla pimeässä. Noh, ei kuulosta kovin kivalta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyllä meillä ainakin tartutaan Mikkiin aina pe-iltaisin *hihittää*
Kuulostaa kivalta. 8)
Vähän niinku lauantaisin saunan jälkeen peiton alla pimeässä. Noh, ei kuulosta kovin kivalta.
Jos rekkis on ujo?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Diudiu, tänään joku saa laulaa nah.. nokkahuiluun!
Perwå-perjantai, jaah!
ninnithequeen

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyllä meillä ainakin tartutaan Mikkiin aina pe-iltaisin *hihittää*
Kuulostaa kivalta. 8)
Vähän niinku lauantaisin saunan jälkeen peiton alla pimeässä. Noh, ei kuulosta kovin kivalta.
Niin, tai sitten Mikki on nimi :roll:

Aika pähee aloitus viikonpäiväketjuiluun Davelta. Pimppi ja vaimolla kuukautiset. Hihihi.
elco

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:Vitun paska sampopankki.
Nordea kusi eilen silmään vimoisen kerran. Kauanpa sitä jatkuvaa epäpätevyyttä jaksoinkin.

Kokeillaan josko osuuspankista olisi parempaan.
NuoriD

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ootko elco saanut töitä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Blaah. Mitä sitä nyt taas tänäänkin tekis?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lilo kirjoitti:Blaah. Mitä sitä nyt taas tänäänkin tekis?
Keräisi vitutusta takin täyteen? 20 minsan päästä saan kuulla kauanko pitää vielä täällä paskalafkassa nöyristellä.

Nim: Mä haluan helvettiin täältä heti!
milli

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!

Tänään voisi olla illalla ohjelmassa kevyttä hengailua sohvalla..odottelen koska eilisen crossing-tunnin vaikutukset alkavat tuntua reisissä.
elco

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Ootko elco saanut töitä?
Onko sulla jotain lapiohommia? Mies ja pakettiauto olisi tarjolla, mutta siis ilman pakettiautoa.

Loputtomalta tuntuva hieronta on päällä vanhassa firmassa ja siinä sivussa pistän pari CV:tä viikossa menemään ja käyn haastatteluissa viisastelemassa ja juomassa kaffia.

Ei tässä ole mihinkään kiire, oma worst case työllistymiseen on lokakuussa.
NuoriD

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ootko elco saanut töitä?
Onko sulla jotain lapiohommia? Mies ja pakettiauto olisi tarjolla, mutta siis ilman pakettiautoa.

Loputtomalta tuntuva hieronta on päällä vanhassa firmassa ja siinä sivussa pistän pari CV:tä viikossa menemään ja käyn haastatteluissa viisastelemassa ja juomassa kaffia.

Ei tässä ole mihinkään kiire, oma worst case työllistymiseen on lokakuussa.
Oikeasti nostan hattua, jos pystyt ottamaan homman noin tyynesti. Eihän asian murehtimisesta tietenkään ole mitään apua, se ei auta työllistymistä mitenkään.
Rouva Pupu

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Vitun paska sampopankki.
Nordea kusi eilen silmään vimoisen kerran. Kauanpa sitä jatkuvaa epäpätevyyttä jaksoinkin.

Kokeillaan josko osuuspankista olisi parempaan.
Mitäs ongelmia Nordeassa? Mä funtsin kanssa tuota Osuuspankkia. Oli niin ylimielinen asiakaspalvelijakin puhelimessa, että tavoistani poiketen haistatin hiukan enemmänkin. Niin paljon tuo verkkopankki kussut ja olen ollut ystävällinen, mutta nyt leikkas kiinni. Konttorikin sijaitsee semmosessa paikassa minne ei muuten ole mitään asiaa, sylettää maksaa tästä ilosta kiskuribussihintojakin.

Kolmessa vuorokaudessa kuusi tuntia unta, eikä edes putkeen. Nyt oon toooosi "vaarallinen" tapaus jos uskaltaa joku rohkea hyppiä silmille.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Onslow kirjoitti:

Keräisi vitutusta takin täyteen?
Potentiaalista. Paistais aurinko niin voi mennä vaikka ulos hengaamaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti: Mitäs ongelmia Nordeassa? Mä funtsin kanssa tuota Osuuspankkia. Oli niin ylimielinen asiakaspalvelijakin puhelimessa, että tavoistani poiketen haistatin hiukan enemmänkin. Niin paljon tuo verkkopankki kussut ja olen ollut ystävällinen, mutta nyt leikkas kiinni. Konttorikin sijaitsee semmosessa paikassa minne ei muuten ole mitään asiaa, sylettää maksaa tästä ilosta kiskuribussihintojakin.
Rahastojen hallinta on aivan uskomaton vitsi. Vaikka ehdinkin alta pois kärsimättä suurempia vahinkoja korkorahastojen kyykkäyksessä niin periaattessa silti ihmetyttää, miten epäpätevä voi olla. Parissa muussakin kohdassa olen hävinnyt Nordean epäpätevyydessä pari tonnia rahaa, mutten halua yksilöidä niitä.

Viimeinen niitti oli, kun siirsin Ausseista pinon dollareita ja saapumisaamun noteeraus ostolle oli 1,85. Jostain selittämättömästä syystä rahat oli vaihdettu kurssilla 1,88. Rahasumma ei ollut kuin kolme sataa, mutta periaatteessa pisti vituttamaan niin paljon, että kävelin osuuspankkiin.

Osuuspankissa mukava täti (ehkä ikäiseni tai jtn) palveli mainiosti ja siinä sivussa huomasin, että juoksevat kulut osuuspankissa ovat muutaman euron pienemmät kuussa.

Lopuksi täytyy kyllä vielä myöntää, että olen aina saanut erinomaista palvelua Nordeasta, mutta kuten sanottua niin kyllä tärkeintä pankissa on se, miten rahojani hoitavat.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mie oon mualta ja tyytyväinen ossuuspankkiin, siellä on ollut perheen yksityis- ja yritystilit aina. Ja kun on tarpeeksi lainaa ja vakuutukset samassa lafkassa, ei tarvitse maksella vakuutusmaksuja vaan menevät suoraan bonuksista :]

Ja Dave: Kävin lääkärissä. Saldona 90 euroa laskua eikä diagnoosia. Ei mulla nyt ole sulle tästä käynnistä oikein mitään muuta annettavaa kuin tämä lasku.

Huomenna uusi yritys erikoislääkärillä. Saatana.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:Ja Dave: Kävin lääkärissä. Saldona 90 euroa laskua eikä diagnoosia. Ei mulla nyt ole sulle tästä käynnistä oikein mitään muuta annettavaa kuin tämä lasku.
Mitä vittua se oikein teki että sai aikaan 90e laskun?
NuoriD

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Ja Dave: Kävin lääkärissä. Saldona 90 euroa laskua eikä diagnoosia. Ei mulla nyt ole sulle tästä käynnistä oikein mitään muuta annettavaa kuin tämä lasku.

Huomenna uusi yritys erikoislääkärillä. Saatana.
Hmm. Ilmeisesti jotain labraa otettiin, ei pelkkä yleis- tai työtervauslääkärin vo noin paljoa voi maksaa? (tai sitten mä myyn itseäni liian halvalla..)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pimppi perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Nenän sivuonteloiden natiiviröntgen. Ja ysikymppisessä on jo Kela miinustettuna. Senkin riistäjät!!
Viimeksi muokannut Vesper, 17.04.2009 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin