Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ootte pitkästä aikaa hauskoja, lisää tätä!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan ostaa jonkun aivot narikkaan leffan ja niin paljon maksimaalisen epäterveellistä mättöä, että haima huutaa hoosiannaa.

Päätetty.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä voisin tässä kertoa, että äiti osti mulle syntymäpäivälahjaksi mittanauhan ja puntarin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

aasi kirjoitti:Mä voisin tässä kertoa, että äiti osti mulle syntymäpäivälahjaksi mittanauhan ja puntarin.
Ihanaa huolenpitoa! Kuulin tänään että tollanen käytös on vaan äidin tapa osoittaa rakkautta :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Paha Keisari

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Näin äsken niin kauniin naisen, että loppui happi aivoista hetkeksi. Mä olen liian vanha tällaisille yllätyksille. Vieläkin rytmihäiriön poikasta ja euforiaa.
Rouva Pupu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paha Keisari kirjoitti:Näin äsken niin kauniin naisen, että loppui happi aivoista hetkeksi. Mä olen liian vanha tällaisille yllätyksille. Vieläkin rytmihäiriön poikasta ja euforiaa.
No olisit nykässy hihasta, aina multa pieni hetki pahoille keisareille liikenee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:No olisit nykässy hihasta, aina multa pieni hetki pahoille keisareille liikenee.
Veit jalat suustani :D

Oon tähään kuullut ehkä kuudelta henkilöltä, että olen poikkeuksellisen tyylikäs ja kuumottava näky tänään. Kevät! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Hihii, kylläpä työttömiltä irtoaakin tänään hyvää läppää. ;)
Sori FK etten huomannut huomion antoasi perjantain ketjussa :( Joko on pankki vaihtunut? Vai oletko yhtä saamaton laiskimus kuin allekirjoittanut pankkiasioiden suhteen?
Rouva Pupu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:No olisit nykässy hihasta, aina multa pieni hetki pahoille keisareille liikenee.
Veit jalat suustani :D

Oon tähään kuullut ehkä kuudelta henkilöltä, että olen poikkeuksellisen tyylikäs ja kuumottava näky tänään. Kevät! :h:
Me ollaan niin samiksii ;) Ja tuohon kuulemiseen niin siehän oot aina tyylikäs ja kuumottava näky!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Ja tuohon kuulemiseen niin siehän oot aina tyylikäs ja kuumottava näky!
No sitä mäkin sanoin. Mut tänään on kuulema jotain poikkeuksellista ilmassa... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^ Selkeesti! Kattelin aamulla pitkään itteeni suihkun jälkeen peilistä ja mietin mielessäni että näytän tänään mielettömän hyvältä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

par-sky kirjoitti:^ Selkeesti! Kattelin aamulla pitkään itteeni suihkun jälkeen peilistä ja mietin mielessäni että näytän tänään mielettömän hyvältä.
Uuuh, lisää kuumia mirrejä. Mjau!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Ootte pitkästä aikaa hauskoja, lisää tätä!!
Mitvit? Mähän oon aina hauska.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä tasapainotan tätä, koska olen näyttänyt aamusta asti poikkeuksellisen kamalalta :cry:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:
aasi kirjoitti: Mä voisin tässä kertoa, että äiti osti mulle syntymäpäivälahjaksi mittanauhan ja puntarin.
Ihanaa huolenpitoa! Kuulin tänään että tollanen käytös on vaan äidin tapa osoittaa rakkautta :h:
Että pojasta torikauppias ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tein tänään ryhtiliikkeen ja heräsin jo puoli kahdeltatoista. Se oli virhe, tarvitsin kahden tunnin päikkärit jo puoli kahdelta.

Mitäs muuta? Sain lopputyöni sittenkin myytyä eräälle firmalle, joten saan siitä pienen korvauksen ja ennen kaikkea sen valmistumiselle on asetettu virallinen aikataulu. Kesähän tässä menee ainakin osin munille, mutta eipä mua toisaalta kukaan estänyt tekemästä hommaa valmiiksi jo talvella. Kärsi, kusipää!

Söin lounaan ja jatkan harjoituksia...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miksi tällä uunituoreella Miss JuuEsEilla huulet on punattu jollain helvetin teollisuustelalla?

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Meinasin kävellä kämppäni ohi, kun kaupasta tullessa unohduin seuraamaan edellä kävelleen kakaroita paimentavan milfin upeita pakaroita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Fcuk

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Paha Keisari kirjoitti:Näin äsken niin kauniin naisen, että loppui happi aivoista hetkeksi. Mä olen liian vanha tällaisille yllätyksille. Vieläkin rytmihäiriön poikasta ja euforiaa.
Mulla on kadonnu tästä päivästä muutama hetki (liian kiire, taisin meditoida itteni huitsinvittuun), joten sallittakoon; jäin hetkeks miettimään tätä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Senkin narttu, missä oot luurannu??

Kävin yleisön pakottamana juoksemassa ja kylläpä kannatti! Luulin että siellä tuulee ja on helvetillisen kylmä, mutta ilokseni ilma oli mitä mahtavin ja askel kevyt kuin höyhen :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Faijan matkoilla ollessa minulla on vaativa koirankusetusvastuu.

Eläimestä voi kyllä oppia paljon: se yrittää raivolla panna kaikkea ulkonäöstä piittaamatta ja jollei onnistu aletaan tappelemaan.
Fcuk

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^^ Kevätjuoksuinen narttu!!1

Oon mä tääl hyppiny aina välis mut hitto mitä hässäkkää päällä, eikä koneella muka voi tehä kivoja omia juttuja ku heti mut aistitaan ja duunipostit vilkkuu poks zäp!

Ihan perseestä käydä töissä ja kotiuduttua jakaa huomio skideille ja sille vtun gorillalle (joka on ku minä nää edelliset vuodet eli heti vinkumassa rapsuja ja pimpsoja, argh!!1) ... Missä välissä mä kerkeen terdelle tai shoppaa uusii meikkeij??

Ei vaan, kyllä tää kaiken yhteensovittaminen alkaa jo sujua. Muuttolaatikot purettu eilen loppuun, on taas lorvimisvaraa. Mun askeleet tuol tuules ei ollu kovin keveitä ja päädyin taas paska-ajatukseen, etten vaan osaa juosta. On se jännä, jännä on.
Viimeksi muokannut Fcuk, 20.04.2009 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Taidan ostaa jonkun aivot narikkaan leffan ja paljon maksimaalisen epäterveellistä mättöä
Tehtävä suoritettu. Nyt taidan vieriä kumipallona maaten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

oli vp ja kämppä tuli laitettuu uuteen uskoon :D kyl o hyvä miäli 8)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Jäin koukkuun.

Skabaan nyt kavereiden kanssa www.dailymile.com :ssa juoksukilometrien kartuttamisessa. Tosin samaan aikaan skabaan toisten kavereiden kanssa sulkapallossa, tarkka-ammunnassa ja piereskelyssä. Tulee siis kilpailuntäyteinen kevät.
Vastaa Viestiin