Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nyt taas muistan, miksi minä ja opiskelu olemme erimerkkisin navoin varustettuja: täähän on ihan perseestä! Onhan tässäkin puolensa, toisinaan tulee eteen jotain josta saattaa hetkeksi innostuakin eikä tarvitse herätä aamulla töihin. Huono puoli on sitten se että joutuu pänttäämään yöhän asti eikä kukaan maksa palkkaa.

Pyörä hajosi. Liikkeen korjausarvio sai pyörryttämään, joten pistin koko roskan itse atomeiksi ja vaihdoin kuluneet/rikkinäiset osat viidesosalla hinta-arviosta. Vain todetakseni ettei homma pelitä; tilanne on siis todellakin niin surkuhupaisaa, että jos pyörästäsi esim. katkeavat ketjut, saattavat pyörän rattaat olla niin kiintyneitä vanhoihin ja venyneisiin ketjuihin, etteivät ne enää toimi uusien katjujen kanssa vaan pyörivät ketjujen alla tyhjää jolloin myös rattaat menevät paskaksi uskomattoman nopeasti. Eli paskimmassa skenaariossa parin kympin ketjujen katketessa joudut hankkimaan uusien ketjujen lisäksi uudet takarattaat ja eturattaat kampineen. Tekee töineen pari sataa euroa. Vittu.

Menen nukkumaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Nyt taas muistan, miksi minä ja opiskelu olemme erimerkkisin navoin varustettuja: täähän on ihan perseestä! Onhan tässäkin puolensa, toisinaan tulee eteen jotain josta saattaa hetkeksi innostuakin eikä tarvitse herätä aamulla töihin. Huono puoli on sitten se että joutuu pänttäämään yöhän asti eikä kukaan maksa palkkaa.

Pyörä hajosi. Liikkeen korjausarvio sai pyörryttämään, joten pistin koko roskan itse atomeiksi ja vaihdoin kuluneet/rikkinäiset osat viidesosalla hinta-arviosta. Vain todetakseni ettei homma pelitä; tilanne on siis todellakin niin surkuhupaisaa, että jos pyörästäsi esim. katkeavat ketjut, saattavat pyörän rattaat olla niin kiintyneitä vanhoihin ja venyneisiin ketjuihin, etteivät ne enää toimi uusien katjujen kanssa vaan pyörivät ketjujen alla tyhjää jolloin myös rattaat menevät paskaksi uskomattoman nopeasti. Eli paskimmassa skenaariossa parin kympin ketjujen katketessa joudut hankkimaan uusien ketjujen lisäksi uudet takarattaat ja eturattaat kampineen. Tekee töineen pari sataa euroa. Vittu.

Menen nukkumaan.
Huolsin pyöräni ekan kerran viime keväänä maksoi 40€ nyt on taas surrannut..hyvin.
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Työmotivaatio, missä olet?


Jaa. Pitäskö sitä alkaa suunnitteleen autoihin kesärenkaita alle..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Palasko kaikki talvilomalaiset tänään lomilta, kun motarilla oli yhtä jumia? Ja mikä ihmeen kevät tuolla on olevinaan, ei pystynyt tankkaamaan edes tankillista bensaa, kun oli ja 20 litran jälkeen ihan jääpuikkona! Helvetti! Tääkö nyt on sitä ilmastonmuutosta, kysyn vaan! Ja luennoida pitäs koko viikko, ei huvita yhtään just tällä hetkellä. Ja luentojen takia en ehdi treeneihin kun ehkä pari kertaa tällä viikolla, perkele! *ärripurri*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Vai johtuuko kaikki siitä, että nyt on ennakkoon ilmoitettu ajonopeuksien erityistarkkailuviikko? Itsekin huomasin outoa rajoitusten noudattamista.
Saatana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiirettä pukkaa. Pitää tehdä normiviikon työt kahdessa päivässä.
Puuh.
SikaMika kirjoitti:katkeavat ketjut, saattavat pyörän rattaat olla niin kiintyneitä vanhoihin ja venyneisiin ketjuihin, etteivät ne enää toimi uusien katjujen kanssa vaan pyörivät ketjujen alla tyhjää jolloin myös rattaat menevät paskaksi uskomattoman nopeasti
Hah. Taisin oppia tuon jo ennen rippikoulu-ikää. Joten ostin rattaiden vaihdon jälkeen 2 ylimääräistä ketjua ja kierrätin näitä kolmea ketjua muutaman kuukauden välein. Lopputuloksena sain muutaman vuoden päästä fillarin vaihtoon ilman uutta rattaiden vaihtoa saatika kuvailemaasi ongelmaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pulkannaru kirjoitti: Hah.
Hah. Kulkisette hullut autolla.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ennen ripari-ikää?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Nehemiah James

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Missä se on se Laiskimus Maximus -ketju?! En ole vieläkään liikkunut, muutoin kuin autolla, sitten... hhmmm... pääsiäistä edeltävänä keskiviikkona. Olen BettyGeetä silmäillyt sillä silmällä, että pitäisköhän sitä narttua kohta polkea oikein huolella.
Onslow

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nehemiah James kirjoitti:pitäisköhän sitä narttua kohta polkea oikein huolella.
Jätkä vaan uhoo stana. Mitä jos nyt het menisit polkasemaan ja lopettaisit ton turhan uhoomisen?
Nehemiah James

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Onslow kirjoitti:Jätkä vaan uhoo stana. Mitä jos nyt het menisit polkasemaan ja lopettaisit ton turhan uhoomisen?
Oon mä käynyt sitä vähän jo pum pum pumppaamassa, poks!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Uuuh! *kostuu*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Nehemiah James kirjoitti:Oon mä käynyt sitä vähän jo pum pum pumppaamassa, poks!

Näpittely toisten galleriakuville on hei ällöö!
elco

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Ja mikä ihmeen kevät tuolla on olevinaan, ei pystynyt tankkaamaan edes tankillista bensaa, kun oli ja 20 litran jälkeen ihan jääpuikkona! Helvetti! Tääkö nyt on sitä ilmastonmuutosta, kysyn vaan!
Jep, jep. Helppoahan tää teille on, kun olette täällä viruneet pari edellistäkin talvea ja niiden välissä olleen kesän, joka ei oikeastaan ollut edes kesä.

Täytyy kyllä todeta, että ilmasto täällä on raa'an puoleinen. Olin ajoittanut paluun maaliskuun loppuun, kun muistin nuoruudestani, että silloin yleensä alkoi moottoripyöräkausi. Eikö mitä, lentokentän ovesta ulos ja perkele seitsemän astetta pakkasta ja ydintalvi päällä. Kulunut kolme viikkoa on ollut keskimäärin noin (plus) kaksi maksimit.

Jäätikkö sulaa mai ääss: tänään ihmettelin faijan koiran kanssa lumihankea Pitskussa ja ensi viikolla on vappu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Erityisen urpåja on ne naapurit, jotka katsoo kalenterista että kas, kevät on saapunut, ja sitten kuopivat pihaansa/pesevät autojaan/siivoavat pihavarastojaan vaikka hampaat irvessä piposta kiinni pitäen. Kun onhan nyt jo jumalauta kevät, vaikka mittari näyttää pakkasta ja lunta sataa vaakasuorassa.

Pysyttelin koko viikonlopun sisätiloissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Hitsi toi Cocaine Cowboys on hyvä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Hitsi toi Cocaine Cowboys on hyvä.
Mulle kävis nyt ihan pelkkä cocaine. Perkele!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Mulle kävis nyt ihan pelkkä cocaine. Perkele!
Nappaa sä sitä, niin mä voin olla sun Cowboy, jiiihaaa!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Nappaa sä sitä, niin mä voin olla sun Cowboy, jiiihaaa!!
No nyt pitää taas vaihtaa pikkarit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:No nyt pitää taas vaihtaa pikkarit.
:p:

On sulla kelpo käsivarasto mukana työpaikalla *köh*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:
:p:

On sulla kelpo käsivarasto mukana työpaikalla *köh*
Täytyy stokata, loppuvat kohta kesken ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Nappaa sä sitä, niin mä voin olla sun Cowboy, jiiihaaa!!
No nyt pitää taas vaihtaa pikkarit.
Jos Patz kostuu noilla iskulaineilla, voi jopa Hebulillakin olla saumoja.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Jos Patz kostuu noilla iskulaineilla, voi jopa Hebulillakin olla saumoja.
Kyllä se on tiukasti riippuvainen lainien lausujasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Onslow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Nappaa sä sitä, niin mä voin olla sun Cowboy, jiiihaaa!!
No nyt pitää taas vaihtaa pikkarit.
Jos Patz kostuu noilla iskulaineilla, voi jopa Hebulillakin olla saumoja.
Joo, mä oon kanssa katellu, että hebuli ja toi N. James voisi olla hyvä pari.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Jos Patz kostuu noilla iskulaineilla, voi jopa Hebulillakin olla saumoja.
Joo, mä oon kanssa katellu, että hebuli ja toi N. James voisi olla hyvä pari.
Hihii, kylläpä työttömiltä irtoaakin tänään hyvää läppää. ;)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin