Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Nyrkkeily on

Hauska urheilu
0
Ei ääniä
iskut siinä toistuu
0
Ei ääniä
veri päästä roiskuu
0
Ei ääniä
Nyrkkeily on
0
Ei ääniä
hauska urheilu
0
Ei ääniä
nyt pääsevät myös muut pohjoismaalaiset
0
Ei ääniä
Kuin suomalaiset
0
Ei ääniä
lyömään nupin turvoksiin
0
Ei ääniä
tasa-arvoista?
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 0

Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Graah! Tänään vähän jaksaa ketuttaa pääkaupunkiseutu. Oikea käsi paketissa, vasemmassa vesipullo, metro täynnä. Vaivautuuko kukaan esim. tarjoamaan paikkaa? No eipä tietenkään, onhan paljon jännempää tuijottaa ja odotella että kaatuukohan se kädetön ja jos, niin ehjälle vai risalle räpylälle.

Joo joo oli oma moka mennä ostamaan se vesipullo, mutta silti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tämä palsta sisältää liiaksi Nibaa.

I am off this fucking case.
SikaMika

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittuunnuin, ja nakkasin fillarin punttisaliparturireissulla huoltoon. Kaikki uusiksi, kustantaa karvan alle puolet pyörän hankintahinnasta. Onneksi jo ostamani ja asentamani varaosat välttyivät kirveeltä.

Hei, tänään heräsin jo kymmeneltä! Meinasin nukahtaa vain kerran kirjan ääreen mutta pakenin parvekkeelle tupakoimaan päivän ainokaiseni, joten aivan turha sekään harrastus ei ole. Takaisin kirjan ääreen lomps...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä käytin kuusi(6) tuntia siihen, että tein muistiinpanot kuudesta kirjan sivusta. Loppu meni onneks hieman sutjakammin, tietokoneen sulkemisellakin saattoi olla osuutta asiaan. Mutta jumankauta että oli välillä puuduttavaa. Eilen luisti niin hyvin, ehkä taas huomenissa. Puh!

Alan ymmärtää miehiä, te tällaisina yksinkertaisina rasittavuuden hetkinä kaipaatte seksiä ja alkoholia. Jotenkin kauheen rahvaanomaista, mut alan vähitellen ymmärtää. Mikä tahansa on parempaa kuin tylsyys!
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiireinen päivä takana. Äsken duunista kaupan kautta kotiin. Pyykit meni just pesukoneeseen laivaa varten. Vielä pitäis katella muut kuteet (kuin kuivumassa olevat) kondikseen ja pakata laukkuun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ajattelin alkaa kirjoittaa ihan oikeaa blogia. En vaan jaksanut rekisteröityä millekään blogisaitille.
SikaMika

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:Mä käytin kuusi(6) tuntia siihen, että tein muistiinpanot kuudesta kirjan sivusta. Loppu meni onneks hieman sutjakammin!
Kovin tutun kuuloista. Ajatukset harhailee näin iltaisin muualla, lukeminen on paljon hitaampaa kuin päivällä/aamulla.
nowaysis kirjoitti:Alan ymmärtää miehiä, te tällaisina yksinkertaisina rasittavuuden hetkinä kaipaatte seksiä ja alkoholia!
Pitääkö tuosta päätellä, että miehen elämä on yksinkertaisen rasittavuuden hetken loputon jatkumo? :shock:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai on järjestyksessä toinen jälkeen..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitäsköhän laittaa matkavaatteet kuntoon ja laukkuun? Aamulle on jo tarpeeksi tekemistä, PowerPointtia jne jotka pitäis olla 09.00 esityskunnossa. Huoh. Onneksi kohta alkaa viikonloppu, heti kun laiva irtoaa laiturista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin