Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

En huomannut aamulla liikkeelle lähtiessä tarkistaa mittarista missä mennään. Meinasin jäädyttää pähkinät. Hhhhrrrrr.... Ilmastonmuutosta odotellessa.
Onslow

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Suvinen hoi! Millainen paikka nykäskylä on asua?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huhtikuu on kyllä siitä arsesta, että aamuisin pitäis pujottaa longjonesit ja rasvata kaulaliina, mutta illalla sitten aurinko porottaa lähes kesäisesti. Eilen juoksulenkillä laitoin pitkät ja tuhdin kerroksen torsoon, aevan hiestä märkä olin juu. Tänään futisreeneihin vedän kevyemmin kyyl.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihan hirveä työmatka, en ala. Onneks päivä on kiva, ensin vähän luentoja, sitten hyväntekeväisyyttä, väliin cycling ja illalla syömään ja Apiksen keikalle. Aaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bedlam

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täälä tais olla lämpimin aamu koko kevväänä. Tai ainakin siltä tunnusti. Van niinhän ne tästä päivästä lähtien lämpenevää lupasvatkin.
milli

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihanan aurinkoinen keskiviikkoaamu.

Mahtavia nämä valoisat aamut, on kovin helppo lähteä aikaisinkin aamusta liikkeelle.
bliss

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aamussa ei olisi mitään vikaa, jos olis terve :(
Koko huhtikuu on menny ihan persiilleen, flunssan kanssa käynnistyi kolmas viikko eikä paranemisen merkkejä ole.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Eilisen liikunnan jäljiltä tuntuu kun joku ois hakannu mut. Ja jottei päivä pääsisi siitä paranemaan on iltapäivällä ruotsinkoe.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Nehemiah James

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Aamussa ei olisi mitään vikaa, jos olis terve :(
Koko huhtikuu on menny ihan persiilleen, flunssan kanssa käynnistyi kolmas viikko eikä paranemisen merkkejä ole.
Eihän siinä mitään vikaa ollutkaan, vaan vika oli väärissä varusteissa! Sen siitä saa kun katsoo säätiedot kalenterista. Paranemisia!! :paijaa:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kapulaa pukkaa nukuin ja tulin vasta sitten töihin.. :swirl:
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:Kapulaa pukkaa nukuin ja tulin vasta sitten töihin.. :swirl:
Amatööri.

Flunssaa pukkaa. Jätkä kipeenä himassa, setä hoitaa puolet päivästä, puolet iskä. Äiti tekee vähän ylitöitä..
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ja kertokaas muuten mikä ihmeen villitys toi "mun ruokalautselta löytyy tätä ja tätä, kattokaa miten nätti"- juttu oikein on?

Juoksen kohta fasaanin kiinni tosta Hesperian puistosta, taitan niskat, isken kertakäyttölautaselle ja otan kuvan. Kuka tykkää? :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fak huu houmous. Setä heräsi aikaisin (~klo 11) mutta mm. jumittui kitisemään. Nyt setä menee lukemaan koska setä osaa lukea. Autot ajaa ympyrää koska maapallo on pyöreä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onslow kirjoitti:Suvinen hoi! Millainen paikka nykäskylä on asua?
Vastaan! Jos ei kaipaa suurkaupungin melskettä tai hifistelyjä, niin tuolta kyllä löytyy kutakuinkin kaikki keskivertoihmiselle tarpeellinen. Viriili ja nuorekas kaupunki, lapsiystävällinen sanoisin, kompaktin kokoinen.

Jos ois duunia tarjolla, niin käykää kiinni, sanon! On metsääkin siinä ympärillä ja järveä ja siis kalaa!

Itse olen erityisen viehättynyt Muurameen(sukulaisia sielläkin) siinä Jkl:n kyljessä, vartti motaria pitkin keskustaan, peltoa ja hevoshakoja vaikka kuinka :) Idyllistä! Se on vähän niinku Jyväskylän Espoo, hienojakin taloja kivoilla tonteilla, Päijänne vieressä..oijoi..:)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave, pitäiskö mun mennä lääkäriin? Perjantaista asti flunssaa, ei kuumetta, eka oli painetta otsaontelossa ja nuha, nyt kurkku tosi kuiva ja karhea ja hengitys vähän rahisee ja kuumeinen olo vaikka ei lämpöä. Varmaan ihan perusflunssaa, mut pelkään jotain angiinan jälkitauteja IIK! Help me!

Cirruksetkin loppu just!
Prepare for the worstest.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elppis kirjoitti:Ja kertokaas muuten mikä ihmeen villitys toi "mun ruokalautselta löytyy tätä ja tätä, kattokaa miten nätti"- juttu oikein on?

Juoksen kohta fasaanin kiinni tosta Hesperian puistosta, taitan niskat, isken kertakäyttölautaselle ja otan kuvan. Kuka tykkää? :twisted:
Minä tykkään. Mut mun mielestä voikin syödä aikalailla mitä vaan millä ei oo ajokorrtia
Me transmitte sursum, Caledoni!
Nehemiah James

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

par-sky kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ja kertokaas muuten mikä ihmeen villitys toi "mun ruokalautselta löytyy tätä ja tätä, kattokaa miten nätti"- juttu oikein on?

Juoksen kohta fasaanin kiinni tosta Hesperian puistosta, taitan niskat, isken kertakäyttölautaselle ja otan kuvan. Kuka tykkää? :twisted:
Minä tykkään. Mut mun mielestä voikin syödä aikalailla mitä vaan millä ei oo ajokorrtia
Ja ei enää liiku.
1108

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Loistava päivä, vajaa 3k palautuksia ja aivotärähdys.

Onhan se varma että mä vedän hyvin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai se olis lähdettävä jonottamaan, josko pääsis haluamalleen tunnille. Olin kuitenkin alkuun jonossa vasta yhdestoista, nyt jo kolmas. Jipii.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Kai se olis lähdettävä jonottamaan, josko pääsis haluamalleen tunnille. Olin kuitenkin alkuun jonossa vasta yhdestoista, nyt jo kolmas. Jipii.
Sust on tullu urheiluhullu! *pus*
Fcuk

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

ttu ku ei mikään toimi!!11 Siis tekniikka. Kusee mua silmään. Tallessa paprulla ja päässä salasanat ties mihin paikkoihin mut nyt en pääse muka mihinkään!

Edes 6 suklaavanusta eivät poistaneet vitutusta. Pian sorrun tupakkaan.
Nehemiah James

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Edes 6 suklaavanusta eivät poistaneet vitutusta. Pian sorrun tupakkaan.
*köh*
Fcuk

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Edes 6 suklaavanusta eivät poistaneet vitutusta. Pian sorrun tupakkaan.
*köh*
No olin jo kääntyä asiantuntevampaan apuun mutta nuo väittävät, että homma hallinnassa. Ja mua nyt lähinnä kyrsi omat mailijutut ja mese, sain ne pelaamaan. Työt voi oottaa. :]
bliss

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kävin noutamassa varaamani liput.
On tullut vietettyä niin monta päivää pakosta sisällä, että otin homman urheilun kannalta - ajoin autolla Laruun, jätin koslan duunipaikan parkkikselle, laitoin naperon rattaisiin ja kävelin ytimeen ja takaisin.
Nyt sattuu keuhkoihin.
Onslow

Re: Kirpeän kylmää keskiviikkoa

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Suvinen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Suvinen hoi! Millainen paikka nykäskylä on asua?
Vastaan!
viihdyn.
Tänks. hyvin positiivinen kuva minulla jo etukäteenkin on, joten en pidä jyskälää lainkaan huonona vaihtoehtona. Toisekseen preferoin kyllä jyskälän kaltaisia pikkukaupunkeja pk-seudun sijaan, joten siitä ehdottomasti plussat..

No, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. Kaikki kun on ihan auki tällä hetkellä.
Vastaa Viestiin