Berjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Berjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Töitä. Sitten saunaa, sapuskaa ja keilausta hyvässä seurassa. Woop woop. Tästä tulee helvetin hyvä päivä :h:
Huomenna aamusta jos jaksais suunnata vielä kirppikselle metsästämään neulemekkoja. Jos on vähän väsy niin sunnuntaina sitten :]
milli

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

:h: ihanan :h: posiitiivista :h:

Mä oon varmaan edelleen ihan urheilupilvessä. On niin hyvä olo ja olla 8)

Tänään on pitkä työpäivä, mutta.. jotenkin se ei haittaa sitten yhtään, eikä täällä asiakkaankaan luona ole ollut niin kauheaa olla töissä.

Hitsi, olisipa jo huominen, niin pääsisin testaamaan eilen ohjaajan kanssa suunniteltua saliohjelmaa.
milli

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

FUUUUUUCK! miten mä olin unohtanut, että kotiteollisuus soittaa tänä viikonloppuna Tavastialla?!?!?! iiiik!
MGandhi

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tänään tehdään hyvin nihkeästi töitä. Kohta aikainen lounas, sitten Allrightiin alennuspäiville, sitten iltapäiväkahvit ja sitten firman saunatiloihin pokeria pelaamaan ja luonnollisesti saunomaan kera lempijuomani alkoholin. Ei siis paha päivä täälläkään tiedossa.
bliss

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Odotamme ihmeparantumista, että pääsis vihdoin ja viimein noutamaan Ninjan talviunilta :?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Samoissa fiilareissa, ilman ninjaodotuksia tosin ;-)

Heräsin kaks tuntia sitten, ja nyt tekis mieli ottaa päikkärit.
Prepare for the worstest.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

MGandhi kirjoitti:Kohta aikainen lounas, sitten Allrightiin alennuspäiville...
Mitkäs alennukset siellä nyt on? Niiden sivuilla ei ollut mitään infoa.
Älä löi! En ole hurrit!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Heräsin puoli tuntia sitten. Harmittaa vietävästi, että kehtasinkin jäädä uupumaan vain kolme varttia puolesta päivästä. Alan selvästi tulla wanhaksi. Jalat ovat muuten kolme päivän peleistä kuin lyijyputket, tänään on siis salipäivä - yläroppa. Muijallakin on vapari, pitäis kuulemma tehdä YHDESSÄ jotain kivaa ja romanttista. Nää on näitä...pahoja pistää...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Raskaan työn raataja ilmoittautuu, space dominassi varmistettu naamat-kirjassa, ei nörded hypi enää silmille! Iltäpäev salille ja sitten jotain muuta..
Muistais vaan säästää voimaa viikonlopulle ja maankääntöön, tai se on varmaan hyvää palauttavaa harjoitusta, vois käydä vaikka avomeressä uimassa ennen kuin vesi liikaa lämpenee :wink: Mutta ei mitään pössöttelyä js muuta semmoista lapion varteen yläkroppa paljaana ja katsotaan tarttuuko aurinko solariumioituun kehoon paremmin? :lol: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jahans, kohta pitäs työkamun kanssa lähtee hakee kaliaa illaks. Nappastaan esimieheni auto ni menee bensatki firman piikkiin. Pirskatti kun onkin levoton olo ja vallaton mieli. Vähän semmonen hytinä et tänään on äksöniä, ainakin mä päätin voittaa kaikki tossa keilaamisessa :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Muijallakin on vapari, pitäis kuulemma tehdä YHDESSÄ jotain kivaa ja romanttista. Nää on näitä...pahoja pistää...
Suosittelen samaa mitä me tehtiin eilen vähän aikaa. Istuttiin puiston penkillä ja tsiigailtiin ku teekkarit (vai mitä ne ny oli?) veti bisseä. Söin myös tikkarin. Joo, jä käytiin vuokraa ihme leffa. Huippuromanttista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tänään onkin sitten tooosi pitkä päivä.

Töitä yli ysiin, sitten .. hmm.. tuskin sitä jaksaa/viitsii huristella kotiin ennen illan keikkaa.. ja sitten kotiin joskus .. joskus..

Onneksi huominen aamukin on sitten kans jo täyteenbuukattu, ettei joudu lepäämään missään vaiheessa :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sipsi kirjoitti:Suosittelen samaa mitä me tehtiin eilen vähän aikaa. Istuttiin puiston penkillä ja tsiigailtiin ku teekkarit (vai mitä ne ny oli?) veti bisseä. Söin myös tikkarin. Joo, jä käytiin vuokraa ihme leffa. Huippuromanttista.
Me mennään nyt sitten kaupunnille, terassille juomaan aplarimehua. Ja kalamarkkinoille. Kiva ilma siellä ainakin on. Tuossa on jo romatiikkaa loppuvuodeksi 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai sitä voi sanoa, että on kiire duunissa kun lounaaksi oli jäisiä herneitä pussista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei, mullahan alkaa tänään LOMA! Illalla simulaattoriin (taas!!) ja aamulla PikkuMustan nokka kohti Rukaa ja Spring Breakia, uujeah! Oon ihan rappiolla 8)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

^ Have Fun!!!!
SikaMika

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stinky kirjoitti:mä päätin voittaa kaikki tossa keilaamisessa
Päätäppä uudestaan. Tänään keilaamaan ja siitä sukkana saunaillanviettoon. Sen vähän mukaan minkä edellisestä keilailusessiosta muistan, olen täysin lyömätön keilaMies kunhan saan paljon viinaa naamaan.

Sitä ennen kuitenkin - tadaa - opiskelua...
bliss

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onks jollain kitinäläisellä omia tai sukulaistyttöjä, jotka haluais tienata silloin tällöin muutaman euron lapsenhoitohommista..?
Tai onko joku ihan ite pientä puuhaa vaille? :P

Voi jos Vaolan tyttöset olis muutaman vuoden vanhempia, voisin työllistää heitä :h:
SikaMika

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ähh, vituttaa. Jouduin äsken sammuttamaan koneen päivitysten vuoksi, ja koneen käynnistyessä kirkas näyttö toimii peilinä. Olin juuri saanut reviteltyä vuosisadan ilmeen kasvoilleni ja sille naureskellessani pamahti Windowsin tympeä sisäänkirjautumis-ikkuna ilmeeni tielle. Jouduin aikuisten oikeasti takaisin tähän maailmaan ja lopputyön pariin, prkl.

Laitan kostoksi heviä taustalle soimaan.
Stinky

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

SikaMika kirjoitti:
Stinky kirjoitti:mä päätin voittaa kaikki tossa keilaamisessa
Päätäppä uudestaan.
No okei, ainakin yritän voittaa. Mut mä tulin siihen tulokseen, että mun upeet sääret kompensoi vaikka olisinkin surkein keilaaja. Niin se meni viimeksikin ja kaikki oli tyytyväisiä :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Upea terassi-ilma!

Tällaisina hetkinä huomaa kuinka vieroittunut on ystäväpiiristä :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Upea terassi-ilma!

Tällaisina hetkinä huomaa kuinka vieroittunut on ystäväpiiristä :roll:
? Ai guis? Eikö ole terassiseuraa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Upea terassi-ilma!

Tällaisina hetkinä huomaa kuinka vieroittunut on ystäväpiiristä :roll:
? Ai guis? Eikö ole terassiseuraa?
Noloo myöntää, mutta en tiedä ketä kehtaisin pyytää! :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
elco

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Pistin karja-auralla varustetun ML-mallin mersun taskupaikkaan, joka oli noin puoli metriä pidempi kuin auto. Tappavan Aseen Mel Gibsonia mukaillen: maailmassa on ehkä kymmenen jätkää, joka olisi pystynyt samaan.
elco

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Elppis kirjoitti: Noloo myöntää, mutta en tiedä ketä kehtaisin pyytää! :oops:
Mee sen sun lapsen kanssa!
Vastaa Viestiin