Berjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

elco kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Noloo myöntää, mutta en tiedä ketä kehtaisin pyytää! :oops:
Mee sen sun lapsen kanssa!
Emmä viitti, siitä pitäis huolehtia ja kaikkea muuta kauheeta.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Noloo myöntää, mutta en tiedä ketä kehtaisin pyytää! :oops:
Voih, hitsi.. musta olis kyl saanut terassiseuraa 8) mä vaan oon koko illan töissä ..ja illalla menossa konserttiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Ähh, vituttaa. Jouduin äsken sammuttamaan koneen päivitysten vuoksi, ja koneen käynnistyessä kirkas näyttö toimii peilinä. Olin juuri saanut reviteltyä vuosisadan ilmeen kasvoilleni ja sille naureskellessani pamahti Windowsin tympeä sisäänkirjautumis-ikkuna ilmeeni tielle. Jouduin aikuisten oikeasti takaisin tähän maailmaan ja lopputyön pariin, prkl.

Laitan kostoksi heviä taustalle soimaan.
Älä kosta kaikille?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toinen vapaapäivä sujui myös sisätiloissa, mutta nytten sain siivoiltua. Ekan ahkeruusoluenkin korkkasin, kohta voiskin lähteä ulos nauttimaan virvokkeista ja kivasta säästä.
SikaMika

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kai pänttäämisen ja pämppäämisen voi yhdistää. Ei tiedä jos ei taas kokeile. :beer:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kerroinko jo että mulla alkoi just LOMA? :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Toivottavasti simulaattori on täynnä flanellipaita/vyölaukkubluntlyjä. Ja Ruka on vajonnut maankuoreen.

Pakko kesksiä jokin nakkipiilo asap.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:^ Toivottavasti simulaattori on täynnä flanellipaita/vyölaukkubluntlyjä. Ja Ruka on vajonnut maankuoreen.
Mikäs sua riipii?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jatkuva kuusipäiväinen työviikko ja asiakaspalaverit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tänään jatkamaan eilen hyvin alkanutta terassi-pussikaljasessiota. Illalla sitten opiskelijapippaloa. Kerron jos jotain jännää tapahtuu ;)
Me transmitte sursum, Caledoni!
nastamuumio

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tehän tiiätte sen yhden videon, jossa metsästetään joulupukkeja? Eikö ois mahtavaa, jos vois kans pyydystää luonnosta itselleen ryyppykavereita?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Alan dokaan. Teetä. Tai viittisköhän vielä Finrexinin tähän aikaan? Toissayönä valvoin kolmeen, liekö sitten kofeiinista johtuen vai muuten vaan tressaillen..
Prepare for the worstest.
nastamuumio

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vittu kun tulee taas pahan mieli tän jutun lukijakommenteista, varsinkin yhdestä: http://www.city.fi/artikkeli/Yksin%E4is ... ajat/3059/

Ryhtyisin mielelläni ihmiskunnan sijasta vaikka simpanssikunnan jäseneksi. Ei ainakaan tarttis tommosta lukea.
nastamuumio

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Äh, kattelin pikkasen noita deitti.net-juttuja. Ois siellä ehkä joku, joka kiinnostais, mutta millä mä muka hurmaisin ketään. Saatana.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Luin chityn riipustuksen, ei juma samat jutut vuosikymmenestä toiseen?
Ei se oo häpeä vaikka neitsyyden menettäisi vasta kolmikynppisenä?
Vaikka minäkin pääsin poikuudesta eroon vasta reilu kakskynppisenä niin, olen kyllä saanut panna ihan riittävästi tähän ikään..
Mutta jos kysymys jostain muusta niin voi voi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lomapäivä meni asiota hoidellessa ja pihahommissa. Nyt on melkein kaikki puskat siistitty. Vielä pitää käytellä silppuria (ainakin) parina päivänä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
prosessi

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Äh, kattelin pikkasen noita deitti.net-juttuja. Ois siellä ehkä joku, joka kiinnostais, mutta millä mä muka hurmaisin ketään. Saatana.
Olemalla sinä. Vain vastaamalla voi voittaa, vai miten se menikään?
Paha Keisari

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Äh, kattelin pikkasen noita deitti.net-juttuja. Ois siellä ehkä joku, joka kiinnostais, mutta millä mä muka hurmaisin ketään. Saatana.
Olemalla sinä. Vain vastaamalla voi voittaa, vai miten se menikään?
Se on ihan varma, että itsekseen palstalla rutisemalla ei hurmaa ketään. Jos ei edes yritä, ei taatusi ainakaan onnistu. Pakkien saaminenkaan ei ehkä ole maailman pahin asia?
prosessi

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Äh, kattelin pikkasen noita deitti.net-juttuja. Ois siellä ehkä joku, joka kiinnostais, mutta millä mä muka hurmaisin ketään. Saatana.
Olemalla sinä. Vain vastaamalla voi voittaa, vai miten se menikään?
Se on ihan varma, että itsekseen palstalla rutisemalla ei hurmaa ketään. Jos ei edes yritä, ei taatusi ainakaan onnistu. Pakkien saaminenkaan ei ehkä ole maailman pahin asia?
Jotain tämänsuuntaista ajoin takaa. Paitsi, että itse kyllä tykkään myös nastiksen palstapersoonasta. Tuossa lainatussa viestissäkin tuo viimeinen sana jotenkin kääntää rutinan päälaelleen, eikä se olekaan pelkkää harmistusta, vaan kritiikkiä nykymaailman lihamarkkinoita kohtaan.
NuoriD

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Vittu kun tulee taas pahan mieli tän jutun lukijakommenteista, varsinkin yhdestä: http://www.city.fi/artikkeli/Yksin%E4is ... ajat/3059/

Ryhtyisin mielelläni ihmiskunnan sijasta vaikka simpanssikunnan jäseneksi. Ei ainakaan tarttis tommosta lukea.
Piti oikein uteliaisuudesta käydä katsomassa, mitä hirveyksiä sinne oli kirjoitettu. Eli tässä

http://www.city.fi/lehti/keskustelu/vie ... le_id=3059

Kieltämättä nimimerkin "nettivonkaus on tie" teksti oli kovin inhorealistista, mutta puutteessa elävälle miehelle mielestäni aivan asiallista tekstiä, jos mies tavoittelee pelkästään pillua. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ajattele noin.
nastamuumio

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Kieltämättä nimimerkin "nettivonkaus on tie" teksti oli kovin inhorealistista, mutta puutteessa elävälle miehelle mielestäni aivan asiallista tekstiä, jos mies tavoittelee pelkästään pillua. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ajattele noin.
Muhun sattui eilisessä mielentilassa vaan ihan liikaa, että kauheinta mitä naisessa voi olla, on 180-senttisyys ja a-kuppisuus ja ehkä muutamat esteettisyyttä haittaavat kilot. Kun eihän se mieskään, joka ei millään saa, välttämättä mikään ilo silmälle ole.

Onneksi muuten löysin tänään pitkästä aikaa yhden työpaikkailmoituksen, johon uskallan ja kehtaan vastata ja joka olisi oikeasti sekä koulutusta että kiinnotuksenkohteita vastaava. Tossa deittiskenessäkin eniten mun itsetuntoa laskee se, että niissä korostetaan usein hirveän paljon koulutusta ja työtä - ja mä en voi millään sanoa, että mun viimisin työ olisi ollut esimerkiksi haastavaa tai palkitsevaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Berjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nastamuumio kirjoitti:että kauheinta mitä naisessa voi olla, on 180-senttisyys ja a-kuppisuus ja ehkä muutamat esteettisyyttä haittaavat kilot.
Tää oli kyllä ihan uusi miesten inhokki, josta en ollut aikaisemmin kuulutkaan. Ehkä mä olen joskus tavannut sen kirjoittajan ja se on vähän pettynyt?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin