Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen brunette. Tää on hurjaa hommaa, heti soittelivat Nasalta ja Mensasta ja kaikkee...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
aimohaiku

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

^ Kuvia?

Olipas eilen kivaa. Toivottavasti tänäänkin. Kesä on ihmisen parasta aikaa.
milli

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

Meinaa tulla vieroitusoireita... ei saa mennä salille... kylmä .. niin kylmä :P

Nooh, kaipa sitä tänään voi sitten keskittyä kodinhoitoon, voin harjoitella riisipiirakoiden tekoa, siivota, luututa lattiat ja parvekkeen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen tehnyt hassun havainnon, hiukset paisuttavat krapulaa. Nykyisin ei tarvitse ottaa kuin yksi olut niin olotila on karsea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Nykyisin ei tarvitse ottaa kuin yksi olut niin olotila on karsea.
Oltiin viime viikonloppuna Porkkalassa mökkeilemässä wanhalla possella. Taisin juoda illan aikana kymmenisen kaljaa, mutta missään vaiheessa en kokenut oikeastaan mitään noushumalan euforiaa, edes pientä virkistävää nostetta. Nykyisellään sen kokee vasta isolla kauhalla ottaessa, mutta kraputhan vain pahenevat ja venyvät iän myötä. Siksipä en nykyisellään ryypiskele kuin harvoin. Ehkä se on vain hyvä niin.

Mutta nyt porukoilla pyhälounaalle ja siitä sitten Sastamalaan omaan futispeliin. Sastamala on muuten uusi kunta, johon mm. Vammala(50km länteen) kuuluu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oli kyllä niin ihana viikonloppu, että tän soisi jatkuvan vielä pari päivää. Perjantain keilaturnauksessa olin tosi surkee, mutta hauskaa oli! Eilen aamusella oli vähän tukka kipee mut kyllä se siitä lähti taas uuteen nousuun. Grillikausikin tuli avattua :]
Tänään kävin systerin ja sen perheen kanssa järvenpäässä markkinoilla, moikkaamassa isukkia ja siitä sit vielä sukuloimaan :h: .
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin pilkkimässä siikaa ja ahventa pannuun, saunoin ja nyt olis kylmää kuplivaa tölkissä. Ei omailu ihan hölmöä ole.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tulin lenkiltä. Päivän saldo 13km. Olo hjuva!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuke menis mun puolesta töihin huomenna? Ei vain huvittaisi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tehokas päivä takana. Pihan kunnostusta 6 tuntia, auton pesu+kesäpyörien vaihto, naputtelin pari työmuistiota ja pesin 3 koneellista pyykkiä. Niin ja kaverin luona meni pari tuntia. Takka on kans kuuma, kohta molemmilta pelti kiinni.

Ai niin. Piti käydä myöhään illalla lenkillä. Kaveri kysy seuraa ja sanoi soittavansa hieman ennen lähtöä. Jos soittaa ennen huomista aamua, ni menköön yksin. Prkl :evil:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin