Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuulostaa ihan mun parisuhdekuvioille, taidan olla vähän :nuts:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja elco »

Paha Keisari kirjoitti:
prosessi kirjoitti:pikkusisko ja eksä fanittavat toistensa vanhempia. Puhumattakaan siitä, että tuo eksä fanittaa myös mukeloa, ehkä jopa enemmän kuin pikkusiskoni. Ja pikkusiskoni pitää itse asiassa edelleen yhteyttä minun ensimmäiseen mieheeni,
:nuts: :nuts:
Mun mielestä teidän välillä on jotain selittämätöntä guumaa energyy.
bliss

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suksikaa kuuseen niiden kummallisten parisuhdekuvioidenne kanssa MUN vappuketjusta. :evil:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Mun mielestä teidän välillä on jotain selittämätöntä guumaa energyy.
Ihan käsittämätöntä, oon aistinu ihan samaa. Ennustan jotain parisuhdekuvioita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Paha Keisari

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

elco kirjoitti:Mun mielestä teidän välillä on jotain selittämätöntä guumaa energyy.
Se on kieltämättä täydellisen selittämätöntä.
Rouva Pupu

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Paha Keisari kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Aina oon kyllä osannu örveltää, ei siinä mitään.
Muaki kyl ärsyttää ne haalarit. Ne peittää kaikkien hottisten opiskelijatyttöjen kropat ikävästi. Voi vahingossa vaikka erehtyä jututtamaan jotain läskiä!1!1
Täällä vappua alkaa aikaisin, vissiin pari viikkoa ennen aattoa ja tämä haalariryysis on ahistavaa!!1 Ne aina jyrää mut kumoon. Onneksi asutaan hiukan kauempana opiskelijakeskittymästä (1km), ei sitä menoa jaksa erkkikään enää näin vanhana ja muumioituneena!
nastamuumio

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Vaisuilijoiden kanssa ajattelin joka tapauksessa mennä lyhyen kaavan mukaisesti syömään, jolloin varsinainen peli-ilta jäisi väliin.
Tuu ainakin yks Alias ny ainakin kans pelaamaan, niin saadaan tasamääräiset joukkueet. Sä voisit pelata Bluntlyn ja AJ:n kanssa, kun AJ on varsin taitava ja säkin varmaan, niin B:n tappioputki vois kerrankin katketa.
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
elco kirjoitti:Mun mielestä teidän välillä on jotain selittämätöntä guumaa energyy.
Se on kieltämättä täydellisen selittämätöntä.
Hmmm... Monitulkintainen kommentti.

Vaihtoehto 1

Välillämme oleva guuma energy on mielestäsi selittämätöntä. Sisältää väitteen myöntämisen todeksi, mistä kieltämättä pitäisi huolestua, kun ottaa huomioon sen, että lausuntosi mukaan olemme vain kerran olleet samaa mieltä jostain asiasta, puhumattakaan siitä, että väärän BMI:ni lisäksi voittaisin sinut kädenväännössä.

Vaihtoehto 2

Elcon ajatuksenjuoksu on täydellisen selittämätöntä. Koska tämä on myös elcoon liittyvän tieteellisen tutkimukseni lopputulos, olen taipuvainen pitämään tätä vaihtoehtoa uskottavampana.
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Vaisuilijoiden kanssa ajattelin joka tapauksessa mennä lyhyen kaavan mukaisesti syömään, jolloin varsinainen peli-ilta jäisi väliin.
Tuu ainakin yks Alias ny ainakin kans pelaamaan, niin saadaan tasamääräiset joukkueet. Sä voisit pelata Bluntlyn ja AJ:n kanssa, kun AJ on varsin taitava ja säkin varmaan, niin B:n tappioputki vois kerrankin katketa.
Se edellyttäisi sitä, ettei mukelon läsnäolo haittaisi. Jos siis käy niin, että E:llä on lapseton ilta.
NuoriD

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:voittaisin sinut kädenväännössä.

.
Auts!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja huima »

prosessi kirjoitti: että väärän BMI:ni lisäksi voittaisin sinut kädenväännössä
Repesin.

Jotenkin osasin kuvitella Keisarin Prosessin alla hätää kärsimässä ja prosessin kysymässä "Who's your uncle? Who's your uncle?"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nastamuumio kirjoitti:Alias...B:n tappioputki vois kerrankin katketa.
Tappioputkeni ei tule katkeamaan vaikka helvetti jäätyisi, ei tässä seurassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Paha Keisari

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:Auts!
Sä et nyt tajuu, missaat rivien väliset jutskat. Oikeesti prossu käy muhun ihan kuumana, vähän samalla lailla kuin kaimansa Intel ilman jäähdytinsiiliä NHL 09:ä pelatessa. Koska tää guuma energy lilluu tässä ilmassa niinku samalla lailla kuin oksennus vappuaamuna torilla, niin prossu halusi keksiä jonkin keinon jolla päästä tsekkaamaan efektit livenä, jotta voitais pakastaa syysmarjoja huhpoks. Koska kumpikaan ei ole koskaan tavannut toista, on helppo heittää loukkauksenomainen haaste miehisyyttä kohtaan, jolloin olen, paitsi tuon guuman energyn, myös miehisyyteni pakottamana pakotettu ehdottamaan tapaamista jotta tuohon miehisyyteeni kohdistuvaan merkittävään uhkaan saadaan selvyys. Oikeastihan prossu ei tiedä lainkaan voittaisko vaiko eikö voittaisi, mutta hänen ajatuksenaan olikin saada minulta lämmintä kättä, antais mun voittaa ja vois sit huokaillen antautua kun voiton myötä virtaava testosteroni saisi minut sellaisen kiihkeyden valtaan, etten enää huomaisi BMI-faktoreita vaan ainoastaan zekzuaalisen energyn joka ilmassa väreilee, uh!

Tää koukku kyllä toki vetäis kuin rapala haukea, jos en pelkäisi Elukan kostoa.

Kaikki on niin helppoa ku osaa tulkita.
Nehemiah James

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Bluntly kirjoitti: vaikka helvetti jäätyisi
Sehän on tapahtunut jo = Siperia = ryssän helvetti. Tosin sekin on kuulemma sulamaan päin ja samalla vapauttamassa ties mitä pierukaasuja kiihdyttämään ilmastonlämpenemistä.

ot: Jätin pääsiäisreissulla munat pataan ja tekis mieli mennä hakemaan ne pois.
elco

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja elco »

Paha Keisari kirjoitti: Tää koukku kyllä toki vetäis kuin rapala haukea, jos en pelkäisi Elukan kostoa.
Ei hätää: Elukkahan istuu kovennettua taposta.

Anna Guuman Energyn viedä!
Paha Keisari

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

huima kirjoitti:Jotenkin osasin kuvitella Keisarin Prosessin alla hätää kärsimässä ja prosessin kysymässä "Who's your uncle? Who's your uncle?"
Sun fantasiat käy päivä päivältä sairaammiksi. Joko ne strap-onit on testattu, huh?
NuoriD

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Auts!
junou poks zäp.
*kiihottuu*
bliss

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja bliss »

Te olette kaikki ihan sekaisin. :shock:
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Paha Keisari kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Auts!
Sä et nyt tajuu, missaat rivien väliset jutskat. Oikeesti prossu käy muhun ihan kuumana, vähän samalla lailla kuin kaimansa Intel ilman jäähdytinsiiliä NHL 09:ä pelatessa. Koska tää guuma energy lilluu tässä ilmassa niinku samalla lailla kuin oksennus vappuaamuna torilla, niin prossu halusi keksiä jonkin keinon jolla päästä tsekkaamaan efektit livenä, jotta voitais pakastaa syysmarjoja huhpoks. Koska kumpikaan ei ole koskaan tavannut toista, on helppo heittää loukkauksenomainen haaste miehisyyttä kohtaan, jolloin olen, paitsi tuon guuman energyn, myös miehisyyteni pakottamana pakotettu ehdottamaan tapaamista jotta tuohon miehisyyteeni kohdistuvaan merkittävään uhkaan saadaan selvyys. Oikeastihan prossu ei tiedä lainkaan voittaisko vaiko eikö voittaisi, mutta hänen ajatuksenaan olikin saada minulta lämmintä kättä, antais mun voittaa ja vois sit huokaillen antautua kun voiton myötä virtaava testosteroni saisi minut sellaisen kiihkeyden valtaan, etten enää huomaisi BMI-faktoreita vaan ainoastaan zekzuaalisen energyn joka ilmassa väreilee, uh!

Tää koukku kyllä toki vetäis kuin rapala haukea, jos en pelkäisi Elukan kostoa.

Kaikki on niin helppoa ku osaa tulkita.
:D Oot sä nokkela! Paitsi etten koskaan oo antanu kenenkään voittaa tarkoitushakuisesti, edes vaikka olisin suunnitellut sellaista etukäteen. En vaan osaa. Lisäksi olen painanut visusti mieleeni sen tiedon, että olet aseksuaalinen juristi, joten eihän tuo olisi ollenkaan käyttökelpoinen suunnitelma.
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bliss kirjoitti:Te olette kaikki ihan sekaisin. :shock:
Nääh, tämä on vain osa elcolla suorittamaani tieteellistä koetta. Pääsin pois sen noresta viideksi minuutiksi, ND:n kädenvääntölainauksen jälkeen.
nastamuumio

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Se edellyttäisi sitä, ettei mukelon läsnäolo haittaisi. Jos siis käy niin, että E:llä on lapseton ilta.
Ei se ainakaan mua haittaisi. Riippuu ihan mukelosta, että viihtyisikö täällä, mitään erityisiä virikkeitä lapsille tästä mun pienestä asunnostani ei kyllä löydy.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ihanan kiihottavia suunnitelmia! Mä ajattelin tehdä veroehdotukseen vähennykset, kasata eväät ja mennä hakettamaan oksia ja kuulostelemaan miehen miksausta. Tai ehkä voisin yrittää survoa parkettia vaatehuoneiden lattiaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
prosessi

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Se edellyttäisi sitä, ettei mukelon läsnäolo haittaisi. Jos siis käy niin, että E:llä on lapseton ilta.
Ei se ainakaan mua haittaisi. Riippuu ihan mukelosta, että viihtyisikö täällä, mitään erityisiä virikkeitä lapsille tästä mun pienestä asunnostani ei kyllä löydy.
Kyllä me sitten voimme tulla joksikin aikaa, virikkeitä tuolle on harvinaisen helppoa keksiä.
Paha Keisari

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

prosessi kirjoitti:Koskaan oo antanu tarkoitushakuisesti, edes vaikka olisin suunnitellut sellaista etukäteen. Vaan painan visusti, olet zeksuaalinen juristi.
Turha nyt enää selitellä kun jäit kiinni kavalasta suunnitelmastasi vietellä viaton nuori juristi. Tuostakin pystyi lukemaan rivien välistä mitä oikeasti tarkoitit.
bliss

Re: Vappu ja kuinka siitä selvitään

Viesti Kirjoittaja bliss »

Paha Keisari kirjoitti: viaton nuori juristi
:shock: :mrgreen:
Vastaa Viestiin