Taatana Tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Totta?

On
1
25%
Ei
1
25%
Hälläpä väliä
2
50%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

No dih!
Vihdoin avattu tärkeempien asjoitten eestä pois!
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Sattuipa eilen ruokakaupassa haaska episodi. Olin tehnyt suunnilleen kaikki ostokset ja suuntasin täysien ostoskärryineni kohti kassoja. Bongasin matkalta leluosaston ja poikkesin siellä etsimässä juniorille kylpyleluja. Kärryt jätin tietenkin siihen käytävälle venaamaan..

Takas tullessa huomasin kärryni kadonneen ja lähistöllä oli toiset kärryt ilman omistajaa ja tyystin toisin ostoksin. Joku tahvo oli siis napannut minun kärryni ja jättänyt omansa tilalle. Lähdin vaeltelemaan kassoja kohti ja eiköhän se tahvo parin minuutin haahuilun jälkeen löytynytkin lykkimästä minun kärryjäni. Ajattelin ensin et olen kohtelias ja kerron tapahtuneesta, mut sitten se tantor jättikin kärryni sopivasti käytävälle parkkiin ja singahti kohti pakastealtaita. No minäpä tietenkin vittumaisena miehenä nappasin kärryni takaisin ja puikahdin hyllyjen taakse piiloon ennen kuin tuo tantori näki ja huomaisi mitä oli tekeillä.

Oli meinaan sit hieman huvittava seurata sitä tantoria kun se ihmetteli kärryjen katoamista. Hihittelen partoihini kassalla ja katselin kun tantori alkoi hermostumaan ja yritti epätoivoisesti etsiä kärryvarasta. Jonnekin hyllyjen väliin se sittten puhisten katosi..

Loppujen lopuksi se oli sille mulkulle ihan oikein. 8)
Fcuk

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Hyvä ku ei ollu muksus kärryissä istumassa! Vähänkö ois tantoria ketuttanu.
Onslow

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Raapustakaa tollot jotain. Mulla on 4 viikkoa duunia jäljellä tällä asiakkaalla ja se 4 viikkoa koostuu peukaloiden pyörittämisestä.

Miten niin booooooooring?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Onslow kirjoitti:Raapustakaa tollot jotain. Mulla on 4 viikkoa duunia jäljellä tällä asiakkaalla ja se 4 viikkoa koostuu peukaloiden pyörittämisestä.

Miten niin booooooooring?
Mulla on n. kaks vkoa sairaslomaa jäljellä ja sekin on aika booooring. Toisaalta, hankin lisäviihdykkeeksi flunssan... :roll:

Enkä pysty ees pyörittään peukaloita.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jotain.

Flunssa alkaa helpottaan, huomenna töihin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kaduttaa vieläkin, etten alkanut aamulla tappelemaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Nehemiah James

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Jotain
milli

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä oon niin koukussa tomaattitonnikalaa ja raejuustoon .. *mumb mumbs*
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Onslow kirjoitti:Sattuipa eilen ruokakaupassa haaska episodi.
Tuo oli ennen ongelma, otin toistuvasti kanssa-asiakkaiden kärryjä ja kuskailin niitä ympäriinsä. Nolotti ikävästi ja aloin merkkaamaan oman kärryn korilla tai muulla tunnisteella mikä vähensikin tötöilyä. Nykyään olen vain nykinyt kaupassa vääriä miehiä hihasta ja tivannut ostetaanko sitä kaljaa. Terveisin huomiokykyrajoitteinen Turusta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Stinky

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Söin lounaaksi kaurapuuroa ja jälkkärinä banaanin.
Töiden jälestä pitäs lähteä ostamaan tukikangasta, että saan korjattua takkini sekä farkut. Takinperkele hajos kainalosta ja farkut on persiistä rikki. Hmph.

Ja kuulkaas, jos on tarvetta korjausompeluksille (lahkeiden lyhennystä, paitojen kavennusta jne jne) niin ottakaahan yhteyttä yksärillä. Teen sivupisnistä rahallista korvausta vastaan :]
Onslow

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jaaha. Ja kumisaapasjätti irtisanoo 450 hölöä joista 100 suomesta. Olen toiveikas että tällä kertaa osuu eräälle kollegalle kohdalle.

Ai miksi?

Se on selkään puukottava lutka.

Siksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomen jääkeliaakikkojoukkoe sai yllättävän VAHVISTUKSEN!
Onslow kirjoitti:Jaaha. Ja kumisaapasjätti irtisanoo 450 hölöä joista 100 suomesta. Olen toiveikas että tällä kertaa osuu eräälle kollegalle kohdalle.
Ai miksi?
Se on selkään puukottava lutka.
Siksi.
Eikä antanu sulle?
Sellasia ne naiset on, lutkia tai lespoja.
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Niba kirjoitti:Eikä antanu sulle?
Itseasiassa siinä kävi just päinvastoin. Minä en antanut sille.
MGandhi

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:Jaaha. Ja kumisaapasjätti irtisanoo 450 hölöä joista 100 suomesta. Olen toiveikas että tällä kertaa osuu eräälle kollegalle kohdalle.

Ai miksi?

Se on selkään puukottava lutka.

Siksi.
Onpa katkeraa.

Meillä juuri ilmoitettiin YT:den alkamisesta, joista osastomme tällä kertaa on ekskluudattu. Voin siis viettää työn juhlaa edelleen työllistyneenä ja ilman välitöntä työttömyyden uhkaa. :wappuhattuhymiö:
Onslow

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Onpa katkeraa.
Ehkä, mut mulla on helvetin hyvä syy siihen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei prkl. Pukkaa liikaa hommaa. No, onneksi ne on työnantajan töitä. Ei omiani. :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lähden Eurobikeriin.
Fcuk

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Suvinen kirjoitti:Voisiko joku kertoa, missä vaihessa mun kuuluu alkaa nähdä vaaleanpunaisten lasien läpi ja alkaa hypistellä vauvanvaatteita haaveileva ilme kasvoilla?
Kuulumisesta en tiiä mut eiköhän siinä vaiheessa kun vauva hengittää sylissä tule joku kauan odottamas onnentuulahdus. Ei kaikki haaveile ja pinkkeile. Ja nyky-isit osaa pyykata ja plärätä vaatteet sieltä kasseista käyttöön, jes!

Lupasin työmorkkiksissani äsken puhelimessa likalle, että juoksen koko illan sen uuden polkupyörän perässä. Huoh... Mun mielestä kaikki tollaset pelottavat jutut pitäis oppia äidin ulottumattomissa. Rupes tekee mieli munkkeja ja niit on tääl kauhee kasa pöydässä. En voi syödä, turpoon juoksukyvyttömäks.

Väsyttää. Ei voi valittaa ku on terve ja kaikkee.
Nehemiah James

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:polkupyörän...... Mun mielestä kaikki tollaset pelottavat jutut...
Mä voin ostaa sun tytölle sellasen sumopainijanpuvun joka päällä se voi sit dallata kartsalla, eikä varmasti satu koskaan mitään. Nii ja kypärä päähän ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onslow kirjoitti:
Niba kirjoitti:Eikä antanu sulle?
Itseasiassa siinä kävi just päinvastoin. Minä en antanut sille.
Varmaan mielelläsi olisit antanut jos olis itellä ollu kutti munan päässä? ;) Mut kivaa ettei itellä oo noin pahasti että joutuu kauheempia harppuja ravistaa turkista irti!

Nyt ei enää ole tooslow'lla töissä igävää, saatiin toinen sivukin jo auki! :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Fcuk kirjoitti: Lupasin työmorkkiksissani äsken puhelimessa likalle, että juoksen koko illan sen uuden polkupyörän perässä. Huoh... Mun mielestä kaikki tollaset pelottavat jutut pitäis oppia äidin ulottumattomissa.
Mä luulen, että täällä menee toisinpäin. Olen huomaavani miehessä pertsamaisia piirteitä :D

Suvinen, todennäköisesti se fiilis tulee kun käärö on sylissä. Mutta ei kaikki "pimahda", se on luonne kysymys veikkaan. Mä nyt satun rakastamaan vaatteita. Vaatelöytöjen tekeminen ja shoppailu on suoraan sanoen harrastus. Sellainen siirtyy helposti sitten koskemaan pikkuistakin. Joten ei sellaista välttämättä tule, hypistelyn tarvetta meinaan.
Onslow

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Niba kirjoitti: Varmaan mielelläsi olisit antanut jos olis itellä ollu kutti munan päässä?
En ikinä sille lehmälle, vaikka olisi ainut vitullinen maailmassa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällä on nyt ihan paska keli, ärsyä. Mitä mä NYT teen??
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Taatana Tiistai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, kun ei kerran ole urheilupäivä, niin taidan suunnata mökille ja lämmittää rantasaunan. Pitäis klapikonekin hakea sieltä. Mut ny juon sufeen ja imuroin yläkerran...ei tää muuten tästä parane koskaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin