Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onslow kirjoitti:Musakin on ihan yhtä laadukasta huttua.
Vitut!



Näyttää ja kuulostaa ihan hyvältä.

EDIT:

Mä lähden keikalle!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gbr38RQSBuM[/youtube]
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

sanctus kirjoitti: Ja massaviihteestä tulikin mieleeni AC/DC!!
Minä muistan kyllä ad/dc vihasi, mutta silti ihmettelen että fanitat enemmän pritnin teinipoppimusaa kuin ac/dc:tä.

Toden totta, kitinään mahtuu kaikenlaista hiihtäjää..
Fcuk

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Ei tuosta nyt fanituskuvaa saanu, antoipa vaan hitusen lisää ajattelemisen aihetta tässä suvaitsevaisessa maailmassa. ;)
1108

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onslow kirjoitti:Toden totta, kitinään mahtuu kaikenlaista hiihtäjää..
Kuva
1108

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tajusin juuri että olen kirjoittanut kahdelle paskapalstalle yhteensä ~20 000 viestiä.

Nyt on aika hommata elämä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tuli polkastua ergometritesti työpäivän päätteksi. Viimeistä edellinen kuorma oli 300w, viimeistä en muistanut kysyä. Syke jäi alas, hieman yli 160 reisien kuollessa ennen keuhkoja. Ois tietty voinut treenata kuntofillarilla pari kuukautta..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
sanctus

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Onslow kirjoitti:Minä muistan kyllä ad/dc vihasi, mutta silti ihmettelen että fanitat enemmän pritnin teinipoppimusaa kuin ac/dc:tä.

Toden totta, kitinään mahtuu kaikenlaista hiihtäjää..
Noh. Taisin todeta, että AC/DC on nykyään erinomaista lenkkeilymusiikkia ja surkutella sitä, kuinka yhtye on menettänyt keikkasetistään lähes kokonaan sen tradition, jonka he loivat 70 - luvulla. Mielestäni on surullista, että bändin keikkasetit ovat nykyään best of - tyyppistä kamaa, kun yhtyeen historiaan mahtuu tolkuton määrä hyviä riffejä. Erityisen ikävää toi on siksi, että nähtyäni, paljonko Angus ja Malcolm - ja erityisesti Malcolm - ovat käyttäneet aikaa hioakseen ihan yksittäistä muutaman nuotin riffiä, jotta siitä tulisi sekä yksinkertainen ja iskevä että aikaa kestävä, toi työ jätetään sitten niille levyille pölyttymään.

Ns. teinipoppibiisien rakenteita voit toki tutkailla vaikka ottamalla itse akustisen kitaran käteesi ja näppäilemällä ja sovittamalla joidenkin biisien sointukulut ja vokalisaatiot uusiksi, monet kappaleista paljastuvat sangen traditionaaliseksi popiksi.
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

sanctus kirjoitti: Ns. teinipoppibiisien rakenteita voit toki tutkailla vaikka ottamalla itse akustisen kitaran käteesi ja näppäilemällä.
Muah. Jaa minä vai :P

Taitaa kuule jäädä ukko-nooakin soittamatta meikäläisellä. Rautakangessakin on enemmän musikaalisuutta kuin minussa nääs.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mikä sopisikaan ketjun kunniaksi paremmin kuin keskiketterä aka keimo aka keila. Yks hiiva ennen peliä täten. Kebardi nyt. Keposaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Suvinen kirjoitti:Saako räkätaudissa saunoa, jos ei ole kuumetta?
Eikö raskaus huoleta lainkaan?
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Suvinen kirjoitti: Saunomisen vai räkätaudin kannalta?
Saunomisen. Mut joo, sallittuahan se. Muistelin vaan et sulla ois ollut laskettu aika lähellä? Voisit saada löylyvedet omasta takaa :P
Rouva Pupu

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Just luin jostain lekurilehdestä, että saunomiset ym. ei aikuisten oikeastikäynnistä synnytystä. Jos jotain vaikutusta niin se synnytys on jo ollut käynnissä tavalla tai toisella.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen etelässä! Upeeta! Mahtavaa! Rakastan kaikkia!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:Olen etelässä! Upeeta! Mahtavaa! Rakastan kaikkia!
Et kai missään vaaravyöhykkeellä sentäs?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Et kai missään vaaravyöhykkeellä sentäs?
No tavallaan, koska jossain Kuopion kohdalla matkalla Lahteen sain tekstiviestin jossa luki: Darling, käännyt heti takaisin! Lahdessa on sikainfluenssaa!
Uhmasin kohtaloa ja ajoin silti etelään. Nyt n. 900km jälkeen olen onnelliseti kotona :h:

Joskus lomailu on yhtä helvettiä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pojat pelaa komeeta kiekkoa!

Edit: scrap that
milli

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Hiih, kuohuviinit hankittu sekä huomiselle, että perjantaille.. eväsaineet valmiina. Mitäköhän sitä sitte laittaisi päälle? Saako sitä haalaria laittaa, vaikka on jo valmistunut. (heh, vaikka kuka sitä nyt tulis tarkistamaan).. hmm.. jotain joka kestää päiväkännit :P Eli korkkarit kotiin.
Dumis

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Pojat pelaa komeeta kiekkoa!
Edit: scrap that
Kyllä taitaa turpakeikka tulla, pahalta näyttää kun vastassa on isot pakit ja noi tuomarit sallii kovan pelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jahas. Taasen Orimattilasta Varkauteen. Täytyy jaksaa vanhempiani jonkun aikaa. Häiritsee, kun kännissä ei saa ajaa, sen takia aukasin ekan sixpäkkini tänään vasta nyt. Ja vituttaa peltipoliisit ja että kaikki hinurit ohittaa mut kun ajan Lakien mukaan.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin