Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jaahas, ja mitähän vttua täs taas kekkuloidaan valveilla? - Ai niin piti avaa vknpväketju!

Ja kuunnella hyvää poppista Voicelta (np. My Chemical Romance).
Ja hienosäätää huomista: klo 8 sharp viestinnän koe, siitä putkeen myyntipuhe ja muuta paskaa wanna-be-business-whore-and-sell-my-soul-to-demon. Loppupäivää en jaksa ajatellakaan. Ei ku ups ajattelinpa kuiteski, ja muistaakseni tiedos on lempparini rahotusmatikka ja oikeesti lempparini (mainonta ja) kuvankäsittely. Upee päivä tulossa.

Haetaan nyt parilla kesulilla tarvittava röyhkeys, ja hifistellään huamenaamul pikku darrassa herkkyyttä. Hyvä tulee, voi sitä vitosten pauketta!

Onni on koulu jota rrrakastaa ja ja jonka aineet on niiiin lähellä sydäntä! <3
[TJ2, ja siin on kaks liikaa.]

Mitäs muille kuuluu?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä näytän hyvältä tänään. On tullut töissä jo yksi no huh ja yksi vau :]
Tehokasta työaikaa puolille päivin ja sit koulutukseen loppupäiväks. Se tahtoo mennä välistä paskanjauhannan puolelle mut menköön. Illalla tulee ompeluhommia ja uudet nojatuolit. Jei.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lehahdan muuttolinnun lailla etelään. Onneksi, alkoikin jo pää hajota seuraan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ristiselkä jumissa ja koivilla oma tahto. Rauha ei ole kuitenkaan maanpäällä, työkaverille sattunut tietämättömyydesta johtuva moka ja nyt hirveä huuto päällä.

Tahtoo lomalle, TJ 103.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

OMG OMG OMG..

http://www.iltalehti.fi/popstars/200904 ... 8_ps.shtml

Mä niin haluan tuonne.. (jos ei ole sikahintaiset liput)

OMG!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
milli kirjoitti:OMG OMG OMG..

http://www.iltalehti.fi/popstars/200904 ... 8_ps.shtml

Mä niin haluan tuonne.. (jos ei ole sikahintaiset liput)

OMG!!
Kieltämättä tuo voisi hymyilyttää. :)
Ei kyllä paha rahan siirto Atlantin taakse, en mielelläni anna rahaa amerikkalaisille, rahoittakoot kiinalaiset sen porukan? Okei pari suomalaistakin voi saada mahtavat manageripalkkiot, sekään ei sovi tähän lama-raha-ding-dong meininkiin ja maininkiin!

Britney on kaikkien yksinhuoltajien esimannekiini?
Kun nää sivuseikat on poskellaan niin ei oikein musiikistä jaksa välittää, musiikkikin on aika huttua.
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

milli kirjoitti:OMG OMG OMG..

Mä niin haluan tuonne..
:shock: Siis että tuon näkemisestä pitäisi vielä maksaakin? :shock:
milli

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Onslow kirjoitti:
milli kirjoitti:OMG OMG OMG..

Mä niin haluan tuonne..
:shock: Siis että tuon näkemisestä pitäisi vielä maksaakin? :shock:
Juuu :] paljonkohan sitä joutuu sit noista lipuista maksamaan. Mitään poskettomia en kyl ala pulittamaan.
sanctus

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Täytyy myöntää, että tältä palstalta löytyy kyllä menijää joka lähtöön.
Rouva Pupu

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyl mäkin voisin tota Britniitä käydä tsiikaamassa!!!
Fcuk

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ehdottomasti haluan lipun!
Paha Keisari

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Onslow kirjoitti:
milli kirjoitti:OMG OMG OMG..

Mä niin haluan tuonne..
:shock: Siis että tuon näkemisestä pitäisi vielä maksaakin? :shock:
Maailman kuuluisin YH-milf esittelemässä rantakuntoaan. Onhan se nyt jotain! Ja jotain se kai laulaakin, ainakin nauhalta.
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Paha Keisari kirjoitti:
Maailman kuuluisin YH-milf esittelemässä rantakuntoaan.
Kuulostaa yhtä houkutelevalta kuin Matti Nykäsen ja Mervi Tapolan keikka. Musakin on ihan yhtä laadukasta huttua.
Fcuk

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onslow kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:
Maailman kuuluisin YH-milf esittelemässä rantakuntoaan.
Kuulostaa yhtä houkutelevalta kuin Matti Nykäsen ja Mervi Tapolan keikka. Musakin on ihan yhtä laadukasta huttua.
Muutama vuos sitten Masa ois rientäny paikalle katsomobeibejen takia. Älä kiellä!

Britney on ihku. Ihan mukava kesä sittenkin tulossa kun näkee Metallicaa, Tehistä, Britnii (toivottavasti, en haluu lennellä kauas) ja Madonnaa ilman mitään festarihäröilyjä. Ah.
sanctus

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Onslow kirjoitti:Mervi&Matti vs BS: "Musakin on ihan yhtä laadukasta huttua."
Hetkinen, hetkinen!

Kun BS:n joistakin kappaleista kuorii hutun, sieltä paljastuukin ihan laadukkaita sointukiertoja. Siis sellaista peruskauraa toki, mutta periaatteessa ihan potentiaalista materiaalia.
milli

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti:Ehdottomasti haluan lipun!
Juuri hehkuttelin ystävättärelle, että saattaisi tulla paras tyttöjenilta naismuistiin.
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

sanctus kirjoitti: Kun BS:n joistakin kappaleista kuorii hutun, sieltä paljastuukin ihan laadukkaita sointukiertoja. Siis sellaista peruskauraa toki, mutta periaatteessa ihan potentiaalista materiaalia.

No täytyyhän sen pritnin sit olla todella taitava muusikko eikös. Just semmonen persoonallinen ammattilainen mitä sinäkin arvostat, toisin kuin ne musateollisuuden perusmassajutut :D



Ja gee, en käy lätkämatseissakaan tanssityttöjen takia. Kyllä sinne ihan muut syyt vie..
Fcuk

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onslow kirjoitti:Ja gee, en käy lätkämatseissakaan tanssityttöjen takia. Kyllä sinne ihan muut syyt vie..
Ne onkin yleensä aika epäkauniita ja silleen... Eikä niil oo pikkarit märkinä, ei ne tuoksu kuumallakaan nenään! :wink:
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Fcuk kirjoitti: Ne onkin yleensä aika epäkauniita ja silleen...
Paitsi Merete. :wank:
sanctus

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No eihän se BS niitä biisejä itse kaiketi rustaa, vaan lauma tuottaja/biisintekijä - tittelillä pyöriviä kavereita siellä taustalla miettii, mikä on nyt sekä zeitgeist että BS:ä. Tosin mun kuuntelut BS:n koko levyistä rajoittuvat kahteen ensimmäiseen levyyn, joissa hääräsi mm. Max Martin. Säveltämiensä biisien perusteella sillä on ainakin tietty idea rakentaa biisejä hanskassa. Kauheeta kuraahan noi lopputuotokset yleensä ovat, mutta ei kai siinä mitään, jos kelpaa ihmisille bilemusaksi. Pitäiskö tähänkin laittaa, että kiitos jenkkimarkkinoiden, listapopin tuottaminen on nykyään törkeän huonoa.
Onslow

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

sanctus kirjoitti:No eihän se BS niitä biisejä itse kaiketi rustaa, vaan lauma tuottaja/biisintekijä
:P No tätähän minä juuri hainkin. Muistaakseni sinä et oe todellakaan mikään massaviihteen ystävä?
sanctus

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Onslow kirjoitti::P No tätähän minä juuri hainkin. Muistaakseni sinä et oe todellakaan mikään massaviihteen ystävä?
No en tiiä. Aika listapoppia toi munkin levyhyllyni näyttää olevan. Tosin kun diggaan arabialaisista perinnesoittimista ja mm. afrobeatista, häviää sen mukana jo ehkä pahin huonon musiikin haju nenästäni.

Ja massaviihteestä tulikin mieleeni AC/DC!! Tuo hieno yhtye, joka näyttää soittavan tälläkin kiertueella lähes samaa settilistaa kahdettakymmenennettä vuota peräkkäin. Bändillä on kuitenkin takanaan käsittämättömän hieno 70 - luku, mutta niin se kriittinen - hah - massa kai sanoo, että "hiitsiikkeriä ja helspelssiä perkele, örrörrör".
Stinky

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tulikin paskempi päivä kun piti. Vettä sataa, uudet stay upit saatana meni rikki, koulutus oli ihan perseestä, päätä särkee ja rahatkin on loppu.
Ehkä se iloks taas muuttuu kun kello lyö 16.00. Toivossa on hyvä elää..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ja sitten siivousta...
Vappusuunnitelmat kusas big time, nyt tarvis plan B:n.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskimääräistä keposempi keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoi tekemään mieli pirtelöä, mistähän saisin sisustukseen sopivan tehosekoittimen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin