Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yleinen juoppåuspäivä jonka ammattilaiset ottaa kevyesti..
Pyyhin Netikettiin..
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Tänään taas virtaa virtsa iloisesti kantakaupungin porttikongeista, kun suomalainen lähtee vietämään vappua. Ah tuota ihanaa keväistä kaupungin tuoksua josta maalaiset voivat vain haaveilla!
milli

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja milli »

Kuohuviini viilentymässä työpaikan jääkaapissa.... iiih, loppuis jo työt :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kamat purettu ja uudet pakattu. Skumpat odottaa poksauttajaansa jääkaapissa ja viltti odottaa jo kosketusta Ulliksen nurmen kanssa. Kyllä Wappu on hienoa aikaa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Poistun maalle pakoon typerää vappuhömppää.
Tiedossa ulkorakennusten raivausta ja siivousta.
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:Ulliksen nurmen kanssa. Kyllä Wappu on hienoa aikaa
Mikä ihme sinne Ullikselle oikein vetää? Tungos, kusen haju, sotku, vaiko vaan Ullikselle on pakko päästä-juttu?
Paha Keisari

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Onslow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ulliksen nurmen kanssa. Kyllä Wappu on hienoa aikaa
Mikä ihme sinne Ullikselle oikein vetää? Tungos, kusen haju, sotku, vaiko vaan Ullikselle on pakko päästä-juttu?
Se on paras paikka saa sikainfluenssa tänä keväänä. Se on uusin muotijuttu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi jeesus sentään mikä keski-ikäisten kukkahattupalsta tästäkin on tullut. Elä hei vähän!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jouko Aholan vinkit kesäkuntoon:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2009042 ... 7_tr.shtml

Aloitetaan vaatimattomalla 300 toiston vatsalihastreeneillä ja syödään kuin anorektikko. Päivän viimenen safkaaminen klo 16:00. Pystyisittekö tohon?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Jouko Aholan vinkit kesäkuntoon:
Unohti muuten mainita ryssävitoset aamupalaksi ja thaikkunapit juuri ennen nukkumaanmenoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ulliksen nurmen kanssa. Kyllä Wappu on hienoa aikaa
Mikä ihme sinne Ullikselle oikein vetää? Tungos, kusen haju, sotku, vaiko vaan Ullikselle on pakko päästä-juttu?
Sä oot kyllä aina kovaan ääneen meuhkaamassa asioista, joista et itse pidä. Sen ei sua kovinkaan paljon pitäisi haitata, jos jotkut haluavat viettää wappupäiväänsä kauniissa säässä hyväntuulisten ihmisten keskellä. Sä voit oikein hyvin jäädä sinne pöndelle yksinäs naureskelemaan kuinka tyhmiä hesalaaaaset on kun ehdoin tahdoin haluavat kokoontua yhteen.

Päiväkännit @ Ullis FTW!
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Sä oot kyllä aina kovaan ääneen meuhkaamassa asioista, joista et itse pidä.
Yllätys että kanki taas loukkaantui ja itkeä turauttaa. Kyllä sä olet sitten traagisen itkuinen tapaus. Koska kasvat pikkupojasta mieheksi ja lopetat tuon ainaisen itkemisen muiden sanomisista?

Olisit vaan vastannut pelkästään näin, niin et kuulostaisi niin surkelta ruikuttajalta.
MGandhi kirjoitti:viettää wappupäiväänsä kauniissa säässä hyväntuulisten ihmisten keskellä.

Päiväkännit @ Ullis FTW!
Fcuk

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onslow kirjoitti:Aloitetaan vaatimattomalla 300 toiston vatsalihastreeneillä ja syödään kuin anorektikko. Päivän viimenen safkaaminen klo 16:00. Pystyisittekö tohon?
Nou probleema. Onneks ei enää nappaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

IT'S THE LAST DAY OF SCHOOL!!!!
Tai Lapitii-kielellä: viimenen lintsauspäivä, ei siis tarvii potee huonoo omatuntoo enää siitä. Johon kaveri tost duuniin lähtiessään tuumas et logiikkahan se toikin. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja milli »

Nyt on lisää ilojuomaa kylmenemässä jääkaapissa. Onpa vallaton olo :ohyeah:
MGandhi

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
Yllätys että kanki taas loukkaantui ja itkeä turauttaa. Kyllä sä olet sitten traagisen itkuinen tapaus. Koska kasvat pikkupojasta mieheksi ja lopetat tuon ainaisen itkemisen muiden sanomisista?

Olisit vaan vastannut pelkästään näin, niin et kuulostaisi niin surkelta ruikuttajalta.
Sun pitää oikeesti keksiä jo parempi loukkaus kuin tuo iän ikuinen ruikutus ja itku. Ja onko tuo kanki-nimitys tarkoitus myös olla loukkaava? Mihin se viittaa?

Ootko muuten huomannut, etten juurikaan 'itke' muiden kuin sinun (ja välillä myös xSpeden) sanomisista. Se johtuu siitä, että sulla on niin uskomattoman tyhmiä kommentteja. Esimerkiksi se, että vetoat minuun kasvamaan aikuiseksi ja lopettaa muiden asioihin puuttumiseen, on juurikin sitä mitä sinä palstalla pääosin teet. Kerrot kuinka typerästi muut käyttäytyvät tai kuinka huonoja valintoja ovat tehneet milloin missäkin asiassa. Samaan hengenvetoon kerrot tietenkin, kuinka asia olisi PITÄNYT tehdä.

Mikäli kommentoit työpaikallasi kuten täällä, niin musta alkaa tuntua, että sun työttömäksi päätyminen ei ollut sattumaa tai edes säästösyihin liittyvää...
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja pix »

Lapitii kirjoitti:IT'S THE LAST DAY OF SCHOOL!!!!
ei hitsi, tajusin just että mulla tais olla vika päivä jo eilen..on sitä tullu tylsäks kun ei jaksa tostakaan enää iloita :shock:

sterkoissa soi amy w:n rehab, mikäs sen parempi biisi alottaa wappu!
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Ootko muuten huomannut, etten juurikaan 'itke' muiden kuin sinun (ja välillä myös xSpeden) sanomisista.
Olen huomannut, ja sekös minua naurattaakin. On huvittava huomata kuinka helposti kiehahdat minun posteistani. Taidat olla vähän provoherkkä tampio.
MGandhi kirjoitti: Mikäli kommentoit työpaikallasi kuten täällä, niin musta alkaa tuntua, että sun työttömäksi päätyminen ei ollut sattumaa tai edes säästösyihin liittyvää...
HAHHAHAHAHA! No nyt vedit kyllä sellaiset perustelut että on oksat pois.

Kysyppäs Clarkelta että minunko takiani 40 ihmisen duunit siirrettin intiaan? Toisekseen, en ole työtön, enkä edes päätymässä.

Kanki, olet whinettävä idiootti.
MGandhi

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti: Olen huomannut, ja sekös minua naurattaakin. On huvittava huomata kuinka helposti kiehahdat minun posteistani. Taidat olla vähän provoherkkä tampio.
Provoiluhan on ainoa asia, joka pitää tämänkin palstan elossa.
Mitäs pahaa provoherkkyydessä on? Mä oon aina reagoinut asioihin voimakkaasti noin yleisestikin. Mulla ei ole tarvetta esittää näennäisen tyyntä silloin kun en sitä ole. Jos koet olevasi jotenkin parempi ihminen ja/tai voittaneesi jotain sillä, että saat mut kiehahtamaan idiotismeillasi, onnittelen.

Oletko muuten huomannut, että sua naurattaa aika usein kun sulle jotain sanoo. Siis sillä tavalla ylenkatsovasti ja ehkä vähän säälien. Voin kertoa salaisuuden: siitä paistaa nimenomaan läpi ihan samanlainen kiehuminen kuin munkin posteistani. Turhaan sä koitat pitää mitään Zen-maskia naamallas. ;)
Onslow kirjoitti: Kanki, olet whinettävä idiootti.
Oi! Jälleen kerran onnistuit alittamaan itse hyvin alas asettamasi rajan loukkauksellasi. Oikeesti Masa, et vaan osaa.
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:Oikeesti Masa, et vaan osaa.
Ei vaan minä osaan, ja sinä kompastut joka ikinen kerta. Mahtaa se vaan sattua.
MGandhi

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Oikeesti Masa, et vaan osaa.
Ei vaan minä osaan, ja sinä kompastut joka ikinen kerta. Mahtaa se vaan sattua.
Kyllä. Sattuu kovasti. Sattuu niin, että itkettää.

Mä säälin sun naistas ja varsinkin sun lastas. Kohta nelikymppinen setä, jonka ajatuksenjuoksu kuudesluokkalaisen tasoa. Mahtaa sattua sitten kun lapsesi luo suhun ensimäisen kerran sen säälivän katseen, jollaisen vain luo lapsi, joka tajuaa olevansa isäänsä älykkäämpi 7-vuotiaana.
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti: Mä säälin sun naistas ja varsinkin sun lastas.
HAHHAAHHAHAA taas. Vain tämän tasoisiin itkuviestiehin pystyy kanki. Sä pistät whinetykset ja moralisoinnit jopa paremmaksi kuin Quartedot vai mikä se hullu oli.

Jos nyt itse vaan keskittyisit näyttämään 18 vuotiaalta hiphopparilta ja jättäisit perheenisän roolit muille.
Paha Keisari

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Otsaa lässyttää jostain rimasta kun ensin itse yrittää atakkia vyön alle työttömyydellä ja heti perään perheellä? Onks mitään hajua miten vitullisen dorkalta se näyttää?
Onslow

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Paha Keisari kirjoitti:Otsaa lässyttää jostain rimasta kun ensin itse yrittää atakkia vyön alle työttömyydellä ja heti perään perheellä? Onks mitään hajua miten vitullisen dorkalta se näyttää?
Älä nyt. Tämähän on sitä kangen käsitystä joko moralisoinnista, tai sitten tasokkaasta vittuilusta. Tuttua suomi24:ltä!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstai, shamppis kublii ja muutenkin turhan rento meno!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

pix kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:IT'S THE LAST DAY OF SCHOOL!!!!
ei hitsi, tajusin just että mulla tais olla vika päivä jo eilen..on sitä tullu tylsäks kun ei jaksa tostakaan enää iloita :shock:
Onnee-ponnee sullekin! =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin